Saturday 3 May 2014

BANTUAN UNTUK KIMIE HAMPIR BERJAYA SABARLAH YA KIMIE MOGA ALLAH MAKBULKAN AAMIIN




YA TUHANKU BERILAH KESABARAN KEPADA KIMIE MENGHADAPI KEZALIMAN DARAH DAGINGNYA SENDIRI DAN BUKAKANLAH HATI HAMBA-MU YANG DIKURNIAKAN NIKMAT KEKAYAAN HARTA UNTUK MEMBANTUNYA AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN
TUHAN DUGAAN APAKAH INI...BERILAH AKU KESABARAN MENGHADAPI DUGAAN-MU YANG AMAT BERAT UNTUK KUTANGGUNG KESENDIRIAAN
oohh tuhan ku... apakah ujian ini untukku...
kematian ibu x ubah diracun atau santau oleh abg ku sendiri,,,semasa sakit ibuku..
bermacam-mcm kata2 kesat kakak dan abg ku berikan pada ibu,, supaya ibuku pindah kan tanah atas namanya,,dan di usung ibu kepejabat tanah,,supaya geran ditukar atas nama nya,,,,aku lumpuh..adik ku dirumah nya tempat makan ku..walaupun hanya malam hari sahaja aku makan 24 sekali..aku x kisah..bila ibu meninggal... rumah aku duduki atas nama nya,,apa kah ini abg,, dan adik sudah dua kali di bagi notiahs di paksa pindah,,walaupun rumah yg adik ku tinggal itu sudah dibayar semasa ibu masih hidup..dan aku silumpuh akibat patah tulangi belakang,,kini air mandi ku disekat..sudah 25hari dah,,,apakah ini ujian bagi ku,,dan kini hendak ku bangun dari katil ku pun x berdaya,,wayar meyucuk nyucuk perut ku...dunia oohh dunia,,,,,mengapa ada abg yg zalim pada darah daging nya sendiri..
Like · · Share
Kimie Jer likes this.
Ratu Rimba Niagara KU INGIN MEMBANTUMU KIMIE DENGAN KUCAGARKAN SASTRAKU UNTUK DIA YANG TERPILIH DALAM PERJUANGAN SASTRAKU INI'
ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR
KATA-KATAMU KIMIE MEMBUATKAN AKU TERHERET KE KANCAH PERDERITAAN YANG KAMU ALAMI SERASA AKU INGIN SEKALI MEMBANTUMU TAPI APAKAN DAYA AKU PUN TAK TERDAYA...ANDAI SASTRAKU MENJADI KENYATAAN PASTI KUBANTUMU SEMAMPU DAYAKU AGAR KAMU BISA SENYUM SAMPAI KE BINTANG BUKAN KAMU SAJA YANG INGIN KUBANTU MALAH SIAPA-SIAPA SAJA YANG PERLUKAN BANTUANKU AKAN KUBANTU SELAGI MAMPUKU INILAH SEBAB KENAPA AKU PENTINGKAN SANGAT PEJUANG RELAWAN SASTRAKU UNTUK MENDUKUNG PERJUANGAN SASTRAKU MENJADI KE DUNIA NYATA. TAPI MEREKA TAK FAHAM JUGA KIMIE...SABAR YA KIMIE TUHAN BERSAMA DENGAN HAMBA-NYA YANG SABAR...DUGAANMU TERLALU BERAT ANDAI KAMU SABAR SYURGALAH BALASANMU SAYANG ANDAI KAMU MATI KAMULAH BIDADARA SYURGA YANG ALLAH ANGKAT DARJATMU IN SHAA ALLAH.AAMIIN
DOAKAN RATU RIMBA NIAGARA BERJAYA DALAM SASTRA RATU RIMBA YA. ANDAI BERJAYA KIMIE AKAN DIBERI SEBUAH PERKARANGAN YANG NAMANYA PERKARANGAN NEGERI AKHIRAT RATU RIMBA NIAGARA. BILA DI SANA KIMIE TAK PERLU BERLAPAR LAGI DAN HIDUP KIMIE TIADA SIAPA YANG MENYAKITI HATI KIMIE ANGKARA TAMAK DAN ZALIM KEPADA KELUARGA SENDIRI DARAH DAGING SENDIRI. KIMIE SUKA TAK JIKA MEMILIKI RUMAH ITU NANTI YA...
'KU INGIN MEMBANTUMU KIMIE DENGAN KUCAGARKAN SASTRAKU UNTUK DIA YANG TERPILIH DALAM PERJUANGAN SASTRAKU INI'
RATU PUJANGGA DUNIA AKHIRATMU KIMIE YANG MENYAYANGIMU,
3 Rejab 1435H
3 Mei 2014
Like · 
  • Ratu Rimba Niagara
  • Ratu Rimba Niagara Moga kamu terbuka hati mahu tolong Kimie yang tidak bernasib baik seperti kamu Joko Loang Uye. Kalo kamu pun susah seperti aku kita doakan saja ada hamba Allah terbuka hati untuk membantunya ya...
    Like · Reply · 20 secs
  • Ratu Rimba Niagara Duhai Joko yang baik budi...bisakah kamu selamatkan kimie yang sedang diduga itu. Bisa kah kamu membantunya. Ku tak terdaya hendak membantunya. Andai kata kamu dapat membantunya rezeki kamu lagi melimpah ruah. Ku minta no telponnya atau alamatnya bisakah. Jiko Lodang Uye.
    Like · Reply · 3 mins
  • Joko Lodang Uye 082225151386, no hp saya, Indonesia Jawa Timur. Di hutan ! Posisi letak kamu ada,nanti akan kutangkapkan binatang buruan itu,dagingnya kita makan bersama,enak kan.
    Unlike · Reply · 1 · 8 mins
  • Joko Lodang Uye Ratu Rimba,..dalam kata yg kau tulis itu saya terima namun saya kurang mengerti. Oooh Ratu Rimba, dalam perjalanan yg berliku Niagara juga kulalui,berenang dlm waktu yg lama. Hutan,engkau dimana Ratu. Di Hutan,masakah ada Ratu,yg benar saja. Kalau Ratu Ballqis itu ada,ratu itu sangat kaya raya. Berhektar hektar kebun buah jeruk,buah kurma,dan banyak sekali domba,ontanya,sapi,kambing dan burungnya. Kalau engkau di hutan katanya sendiri. Siapa menangkapkan binatang buruan, kayaknya engkau cuma diam,.....
    Unlike · Reply · 1 · 18 mins


PETIKAN PAGE SULTAN HASSANAL BOLKIAH & RATU RIMBA NIAGARA
3 Rejab 1435H
3 Mei 2014

0 comments:

Post a Comment

 
;