Friday 4 November 2016

KAMI HAMBA-MU (206) SIAPA KITA MENOLAK TAKDIR-NYA



KAMI HAMBA-MU (206) SIAPA KITA MENOLAK TAKDIR-NYA


AKAN KAMI AGUNGKAN NAMA-MU YA ALLAH HINGGA KE TETESAN DARAH TERAKHIR
LIHATLAH KEBESARAN TUHAN SUBHANALLAH

Foto Norhayati Ahmad.
   
   
   
   
AKU MILIK-MU ALLAH
Aku mahu menjadi penghuni Syurga-Mu
kerana mahu Memandang Wajah-Mu berdekatan dengan kekasih-Mu Rasulullah
sebab itu aku redha
Allah Tuhanku
Kabbah kiblatku
Al-Quran kitab-Mu
Muhammad nabiku
Islam agamaku
Muslimin muslimat saudaraku
AAmiin Ya Rabbal A'Lamiin
Moga Engkau Perkenankanlah Ya Allah,
........................................................
aku milik-Mu Allah,
17 Muharram 1437H
30 Oktober 2015

Foto Manda Conai.
   
   
   
   
YA RASULULLAH KEKASIH ALLAH BERILAH SYAFAATMU KEPADAKU
AKAN AKU TERUSKAN PERJUANGANMU SEKALIPUN NYAWA JADI TARUHAN!

Foto Norhayati Ahmad.
TELEMOVIE HIDAYAH HATI, 'HATIKU HATIMU ADA CINTA DIA'
ASMA 'UL HUSNA
TELEMOVIE HIDAYAH HATI, 'HATIKU HATIMU ADA CINTA DIA'
ASMA 'UL HUSNA
Ar Rohman = الرحمن = Yang Maha Pemurah
Ar Rohiim الرحيم = Yang Maha Penyayang
Al Malik الملك = Yang Maha Merajai/Memerintah
Al Quddus القدوس = Yang Maha Suci
As Salaam السلام = Yang Maha Memberi Kesejahteraan
Al Mu`min المؤمن = Yang Maha Memberi Keamanan
Al Muhaimin المهيمن = Yang Maha Pemelihara
Al `Aziiz العزيز = Yang Memiliki Mutlak Kegagahan
Al Jabbar الجبار = Yang Maha Perkasa
Al Mutakabbir المتكبر = Yang Maha Megah, = Yang Memiliki Kebesaran
Al Kholiq الخالق = = Yang Maha Pencipta
Al Baari` البارئ = Yang Maha Melepaskan (Membuat, Membentuk, Menyeimbangkan)
Al Mushawwir المصور = Yang Maha Membentuk Rupa (makhluknya)
Al Ghoffaar الغفار = Yang Maha Pengampun
Al Qohhaar القهار = Yang Maha Memaksa

MERAIH CINTA-NYA NAN ABADI
Begitu juga aku...hendak-Nya
Dengan Belas Ehsan-Nya
Dengan Nur Kasih-Nya
Dengan Sifat Maha Penyayang-Nya Tanpa Batas
Segala puisi cinta tentang-Nya yang kukarangkan
Mengajak aku mencintai-Nya
Mengajak pembaca karyaku jatuh cinta dengan-Nya
Moga mendapat perhatian dari-Nya
Agar cintaku Di-Balas-Nya
ALLAHU AKBAR
Akulah hamba-Nya
Paling bahagia tak dapat hendak dilafazkan
Dengan kata-kata paling indah
Bersyukurlah aku sebanyak-banyak-Nya
Pagi petang siang dan malam
Kerana aku tahu
Jika di akhirat nanti
Jika aku cagarkan
Harta sepenuh bumi
Untuk menebus cinta-Nya
Tak akan berarti lagi
Makanya tika
Nadi masih berdenyut
Jantung masih berdetak
Mahu aku habiskan hidupku
Dengan menginfakkan
Hidupku
Hartaku
Ke jalan-jalan-Nya
Agar DIA sentiasa sudi membalas cinta ku
Dan membalas cinta semua pembaca karyaku
Yang matlamatnya sama denganku
Mahu
Memburu
Meraih Cinta-Nya Nan Abadi...
Tanpa nokhtah
KARYA RATU RIMBA NIAGARA
4 November 2012
TERIMA KASIH SAHABAT SUDI LIKE DAN KOMENTAR KARYA YANG DISIARKAN. MOGA ADA NILAIAN DI SISI-NYA AAMIIN
Muhammad Rehan Allahu akbar...allahu akbar .. allahu akbar...
Suka58 min
Nur Hasiah Allahuakbar.....
Allahuakbar.....
Suka53 min
Nanang Al Islam Allahuakbar
Suka43 min

Tien Susmiati Subhanallah, Alhamdulillah, La ilaha illallah, Allahu Akbar.
Suka41 min
Aal Farizy Allahuakbar
Suka136 min

MASYA ALLAH !!! Inilah makam baginda Nabi Muhammad saw.. yang share/bagikan semoga BOLEH ziarah kesana, AAMIIN ya Allah amiin ya robbal alamiin
Suka
  

DARIPADA PEMBERITAHUAN
Suka
Komen
Komen
Rabeah Binti Mohd Ali moga kita menjadi sahabat yang setia hingga hujung nyawa kerana hati kita sama untuk menjadi hamba Allah yang diredhaiNya ketika hidup dan mati.Aamiin.
Rabeah Binti Mohd Ali
Perkara yang amat merunsingkan aku apabila aku tak dapat menolong hanya sekadar mendengar keluh kesahnya mohon dibantu tapi apakan daya aku tak dapat membantu ...hanya dengan linangan air mata memujuk hatiku yang kecewa...
Suka
Komen

Cinta tak semestinya dimiliki
semua inginkan cinta berbalas cinta
saling mencintai
tapi cinta tak boleh dipaksa
jika takdir mengatasi segalaNya...
redho adalah yang terbaik
kerana siapa kita menolak takdirNya.
Jika kamu tak inginkan tapi Allah inginkan gimana sayang...
Suka
Komen
Komen
Manda Conai Allah maha kuasa Adinda syg
Tak SukaBalasan16 min
Rabeah Binti Mohd Ali Benar kandaku...Kuasa Allah mengatasi segala yang ada di langit dan di bumi...
Rabeah Binti Mohd Ali
Tulis balasan...
Rabeah Binti Mohd Ali
Tulis komen...
Jika kamu tak inginkan tapi Allah inginkan gimana sayang...
Fatma Wati
6 jam
Sekarang aku menyadari, jika aku di paksa menerima laki-laki yang tak kuinginkan, aku akan hancur dan itulah yang mereka inginkan, Ya Allah selamatkanlah diriku dari kehancuran itu, aku tak ingin menerima laki-laki yang tak pernah aku inginkan, Ya Allah kabulkanlah Aamiin...
Suka

Jika kamu tak inginkan tapi Allah inginkan gimana sayang...
Fatma Wati
6 jam
Sekarang aku menyadari, jika aku di paksa menerima laki-laki yang tak kuinginkan, aku akan hancur dan itulah yang mereka inginkan, Ya Allah selamatkanlah diriku dari kehancuran itu, aku tak ingin menerima laki-laki yang tak pernah aku inginkan, Ya Allah kabulkanlah Aamiin...
Suka
Komen
Sekarang aku juga sadar, keinginanku untuk hidup tanpa di dampingi seorang laki-laki yang bernama suami di tentang semua orang, sekarang aku jelaskan "Bukan aku tak mau menerima laki-laki yang bernama suami, tapi aku ingin laki-laki yang bernama suami itu adalah laki-laki yang aku cintai, itulah yang aku maksudkan". Semoga semua sahabat FB dan siapa yang baca status ini mengerti apa yang saya maksudkan...
Suka
Komen
Komen
Rabeah Binti Mohd Ali Cinta tak semestinya dimiliki
semua inginkan cinta berbalas cinta
saling mencintai
tapi cinta tak boleh dipaksa
jika takdir mengatasi segalaNya...
redho adalah yang terbaik
kerana siapa kita menolak takdirNya.
SukaBalasan8 min


redho adalah yang terbaik
kerana siapa kita itu menolak takdirNya.
Rabeah Binti Mohd Ali Cinta tak semestinya dimiliki
semua inginkan cinta berbalas cinta
saling mencintai
tapi cinta tak boleh dipaksa
jika takdir mengatasi segalaNya...
redho adalah yang terbaik
kerana siapa kita itu menolak takdirNya.
SukaBalasan8 min
Rabeah Binti Mohd Ali
Tulis komen...
Berat mata memandang...Berat lagi hati yang menanggung.
Suka
Komen
Komen
Ywnourzana Nourza setuju 100%
SukaBalasan35 min
Sani Abdullah Berat sama dipikul, 
Ringgan sama dijinjing. 😆
SukaBalasan33 min
Sri Elias Selamt ptg,,,
Ye sahabtku,,betul katamu itu,,
SukaBalasan25 min
Salmah Rani Knape .....shbt ku ,datok jem
SukaBalasan22 min
Sinar Hj MdNoor Sabar laaa abg.....
SukaBalasan11 min
Napsah Pamela Apa yg berlaku sahabatku?
Slmt ptg Datuk Jem.
SukaBalasan10 min
Nani Adeni Btl katamu itu,,,knapa ...datok jem
SukaBalasan8 min
Pusat Andaman Kay Dugaan duggan

Noryah Ghani kuatkan iman
Someone is typing a comment...
Rabeah Binti Mohd Ali
Tulis komen...
asalamualaikum..good morning.
semuga sihat dn terus ceria
be smile be happy.
slmt bertugas..

* boleh berhubung dengan admin jika terdapat masalah dalam group..
YA Allah permudahkan segala urusan kami pada keesokan hari dan hari2 yang seterusnya serta menjadikan kami hambaMU yang sentiasa bersyukur..ni
Suka
Komen
Komen
Ida Wahirah Kawan kita cari lawan jangan d cari... saya setuju
Budu Ops Frenz Terima kasih pada semua menyokong group jbka... semoga bermanafaat untuk kita semua...
Amirah Zahrah betul3.... kite kawan bkn lawan
Hati Kosong WAALAIKUMMUSSALAM
Fitri Nadia NE Iklan yang tidak berkaitan tu mcm mna maksudnya?
Budu Ops Frenz Iklan yang x berkaitan spt jual barang mcm keta la skim cepat kaya la.. yang di benarkan spt cara mudah mengaji jual telekong .
Fitri Nadia NE Terima kasih Budu Ops Frenz
Md Asri Insyaallah...smoga..kite..di..kalangan..org2..yg..beriman.
Amelia Waalaikumusalam...insyaallah...semoga allah senantiasa melindungi hambanya yg berniat baik.kak syarifah alhamdullillah saya dah pk hijab walau blom sepenuhnya...minta doanya...terimakasih
Sharifah Saadah Aamiin,,semoga Allah terus beri petunjuk kepadaAmelia..bio pun sy bukan orng yg sesuai yg patut dicontohi..terharu..  
Rabeah Binti Mohd Ali
Tulis balasan...
Muhd Sadiqe Bin Ismail Admin, klau saya nk post iklan dalam group ni bleh x?? Skdr brtanya
Saidah Salam Waalaikumusalam..saya faham.sya nk mendapat ilmu yg baik untk amalan sya.dan berkungsi....boleh kann. Tima kaseh terima sya.
Yulia Santika Waalaikumsalam...setuju...
Amirah Zahrah waalaikumussalam..... ana setuju .....
Inshahrin Arin Hasmuri waalaikumsalam..insha allah setuju
Muhamad Jafar Pye Alhamdullillah satu perjuangan yg baik..
Rozaimi Shaari Btl sgt dh kta kn saudra ke guane boh?
Rabeah Binti Mohd Ali "BERSAMA KITA MENEMPAH TIKET KE SYURGA-NYA AAMIIN,"

Indah Persahabatan Sehati Sejiwa Menuju Jalan Ke Syurga-Nya


RAMADHAN DINANTI BERKUNJUNG LAGI 
MAAF ZAHIR BATHIN ATAS KEKHILAFAN
MOGA PERSAHABATAN SEHARUM SETANGGI
SAMPAI SYURGA SENTIASA DIINGATAN

'Sahabat kau Anugerah-Nya yang terindah
seindah pelangi di malam hari
bersahabat denganmu seperti aku bersahabat berhatikan Syurga
saling memberi sokongan untuk menjadi kekasih-Nya
bersama kita menempah tiket ke Syurga-Nya
Insya-Allah Aamiin.'

Persahabatan nan indah bilamana ada gurauan sesama sahabat tidak akan ada sama sekali kata-kata yang mengguriskan hati semuanya menceriakan hati, jika ada gurauan yang melukakan hati dikuatiri sahabat kita terasa hati sehingga dibawa ke mati , jika tidak dimaafi dikuatiri dibawa hingga ke hari akhirat nanti . Allahu Akbar moga kita sesama sahabat dapat menjaga setiap tutur kata agar hati sahabat kita sentiasa tenang bersahabat dengan kita . Bersahabat dengannya seperti kita dikurniakan sahabat berhatikan Syurga. Indah Persahabatan Sehati Sejiwa Menuju Jalan Ke Syurga-Nya. Insya-Allah Aamiin.

"BERSAMA KITA MENEMPAH TIKET KE SYURGA-NYA AAMIIN

Dengan Ingatan Tulus Ikhlas Daripada,

Sahabat Grupmu Yang Suka Bermadah Pujangga Seindah Syurga,

Ratu Rimba Niagara Nama Penaku Dalam Berkarya,
29 Syaaban 1437H
5 Jun 2016.
Kamariah Kamariah Kita hanya nak berkawan dan menambah ilmu
Nordin Ishak Salam, sy terima syarat yg ditetapkan dgn hasrat ingin mempelajari apa yg tertinggal. Amin ya Allah.
Nordin Ishak Agar segala hasrat diberkati Allah.
Andi Parawan kata kata yg indah tidak juga akan mengguris hati teman..insya allah
Toyol Hijau Kata kata yg indah insyaallah,..
Zuraida Ahmad Alhamdulillah
SukaBalasan1 jam
TERIMA KASIH SAHABAT SUDI LIKE DAN KOMENTAR KARYA YANG DISIARKAN. MOGA ADA NILAIAN DI SISI-NYA AAMIIN
Muhammad Rehan Allahu akbar...allahu akbar .. allahu akbar...
Suka58 min
Nur Hasiah Allahuakbar.....
Allahuakbar.....
Suka53 min
Nanang Al Islam Allahuakbar
Suka43 min

Tien Susmiati Subhanallah, Alhamdulillah, La ilaha illallah, Allahu Akbar.
Suka41 min
Aal Farizy Allahuakbar
Suka136 min
MASYA ALLAH !!! Inilah makam baginda Nabi Muhammad saw.. yang share/bagikan semoga BOLEH ziarah kesana, AAMIIN ya Allah amiin ya robbal alamiin
Suka
  
Komen
Ratna Rara Aminnn ya robbb
ShazWan Syawal,Lily Rusidah dan 2 yang lain menyukai siaran anda di SAHABAT HATI BERBICARA: "INDAHNYA PURNAMA MALAM Kekasihku yang..."
pada 31hb Oktober jam 4.31 ptg
'aku adalah hamba-Nya seperti kamu juga ingin ke Syurga Melihat Wajah-Nya,'
PERTEMANAN TAK TERHINGGA NILAIANNYA SAMPAI ALAM BARZAH
Ratu Yang Bersemayam
aksara puisimu menderu bagaikan
angin ternado menghempaskan rasa
rindu disaat aku duduk termenung
di malam sepi terurai dalam kalbu
walaupun hanya sebatas impian kulalui
rasanya ratu perpuisian dalam aksara puisiku
menjelma bersemayam dalam setiap bait
kubacakan disaat aku menghirup udara segar
dengan cappucino panas menghangat sekujur
tubuhku sepertinya batang pohon terkesima
menantikan belaian kasih pertemanan tak
terhingga nilainya sampai alam barzah
apa gerangan ?puisi kau tuliskan dengan
ketulusan hati terlukiskan dalam hayatku
di mana aku terkapar di batu karang menjulang
di atas langit menyambut kedatangan seorang
ratu rimba niagara tercantolkan di sebuah batang
pohon di sebuah hutan belantara
sungguh kata dan kalimat terurai
terlukiskan dengan nada mengharukan hati
nan permai kucetuskan bahwa penyair
sementara terpesona akan kata semanis madu
terlupakan tidak sampai aku berjalan ke ujung dunia
siamir marulafau 27052013>puisi buat teman
2 people like this.
Adri Sandra Selamat berkarya, kami tunggu karya anda. Salam kreatif.
Ratu Rimba Niagara Makasih Adri Sandra...atas penerimaan untuk karya-karyaku bersiaran di sini.
OMBAK MEMUTIH SEBENING IMPIAN KAU DAN AKU
Percikan Ombak
ombak bergumul sepertinya
menghanyutkan rasa kerinduan
kutelan sepanjang usia senja
pada masa lalu,seiring aku terhempas
oleh bayangan kepercikan ombak
sampai ke tepian
betahun sudah kusandang petualangan
di ujung jalan tak bertuan berputar sampai
ke ujung dunia tapi aku yakin percikan
ombak memutih sebening impian kau
semayamkan dalam kalbuku membuat
tubuhku terkulai di atas pasir pantai
menantikan impian kau lukiskan dengan
airmata memandang walaupun aku
di seberang lautan luas kau impikan
dunia maya meyakini percikan kau
hempaskan ke tepian menggeliat di sekujur
tubuhku jadi rohku tersentak, tertegun
dengan rasa gembira bahwa harapan
kuemban terbawa arus ombak lautan
ke tepian
siamir marulafau 27052013>DSJ
BERTEMU DAN BERPISAH KARENA ALLAH TAALA
akan kuhanyutkan rindu ini ke ombak rindu
biar diheret ke gelombang tsunami yang membadai
adakah setega itu untuk aku lakukan duhai yang dirindui
makanya jangan biarin aku terdera rindu
untuk mendengar sapaan mu di angin lalu
jangan bisukan suaramu aku nggak tega ..
aku gak tega memadamkan rindumu rinduku
yang sudah kuikat dengan tali kasih abadi sampai akhir hayatku...
tolong fahami daku
aku sayang kamu
aku kasih kamu
aku cinta kamu
kita berkasih sayang semuanya karena-Nya
kita jadikan persahabatan ini
talisilaturrahim sentiasa dalam redho Ilahi
tiada saling melukakan
tiada saling menyakitkan hati
tiada saling mengecewakan
saling menyempurnakan yang tak sempurna
saling bekerjasama
atas kelebihan yang ada
tiada rasa prasangka
sentiasa redha akan apa yang ditakdirkan Ilahi
tidak akan mendendami dan kecewa
jika terpisah akhirnya
bertemu dan berpisah karena Allah
karena kita paham dan sentiasa paham
akan erti Qada & Qadar
yang ditetapkan kepada setiap hamba-Nya
KARYA RATU RIMBA NIAGARA
26 Mei 2013
Siamir Marulafau Makasih Bu Ratu atas atensinya membaca puisi saya dan saya sangat kagum dengan karya ibu sebagai balasan karya saya.Salam Kenal.
Ratu Rimba Niagara Makasih...sejujurnya saya amat berminat untuk membalas semua puisi-puisi rakan-rakan di sini...memandangkan komitmen saya begitu terhad..saya coba sedaya mampu...di sini adalah tempat kita berbagi ilmu kepujanggaan...pasti semuanya peminat sastra ...dan ibu amat paham orang yang berjiwa sastra...sama seperti ibu...minat seminatnya sejak dijaman anak-anak lagi sehinggalah sekarang...bila kita bersastra adalah satu kepuasan...dan kedamaian hati karena bahasa sastra adalah ilham dari Ilahi...ilham dari Ilahi pastilah semuanya yang indah-indah dan baik-baik semuanya...sebab itu ibu amat menghargai mereka yang bergelar pujangga.
MAKRIFAT CINTA
Makrifat cinta bermakna saling menyayangi kerana Allah SWT membuatkan hati ada taman berbunga iman menjadi hamba-Nya yang bertaqwa.
Ikatan silaturrahim dalam persahabatan sentiasa ikhlas dengan niat bersama menuju jalan-jalan ke SyurgaNya.
Sentiasa redha apa jua takdirNya percaya setiap takdir pasti ada hikmahNya yang indah.
Jika hati dilukai tak akan ada rasa kecewa kerana yakin Allah akan menggantikan yang lebih baik.
Lalui hidup dengan sentiasa bersangka baik dengan Allah Azzawajallah kerana Allah SWT mengikut prasangka hambaNya
Memahami apa rencanaNya di situlah adanya Makrifat Cinta
"ALLAH TIDAK MEMBERI APA YANG KITA MAHUKAN TAPI ALLAH MEMBERI APA YANG KITA PERLUKAN,"
TAK ADA KEJADIAN KEBETULAN SEMUA HANYA BISA TERJADI
DENGAN IZIN ALLAH
"HIKMAH"
Tak ada kejadian kebetulan
Tak ada kejadian sia-sia
Semua hanya bisa terjadi dengan izin Allah
Dan semuanya pasti penuh hikmah
Hikmah tak akan terbaca
Oleh orang yg sarat emosi
Sibuk memanjakan perasaan
Cinta dunia, senang dengan penilaian makhluk
Langka berzikir
Tak mau sungguh-sungguh tafakur
Hikmah yg terbaca
akan merubah suasana hati
Akan mudah merubah perilaku
Dari pedih menjadi syukur
Dari melankolis menjadi semangat
Hikmah mudah terbaca oleh orang yang berhati bersih,
Buah dari kecerdasan akal, Ketulusan hati Dan kesungguhan mencintai Allah diatas segalanya.
JIKA KITA LETAKKAN KEBAHAGIAAN PADA ALLAH KITA AKAN
BAHAGIA DUNIA DAN AKHIRAT TAPI JIKA KITA LETAKKAN KEBAHAGIAAN PADA MANUSIA DIA SENDIRI TIDAK BISA MENJAMINKAN KEBAHAGIAAN UNTUKNYA APA TAH LAGI KITA .
ALLAH SENTIASA ADA BERSAMA DAN MEMBANTU KITA WALAUPUN DI SAAT KITA DISISIHKAN OLEH SEMUA MANUSIA.
BILAMANA ALLAH MEMBANTUMU TIADA SIAPA YANG DAPAT MENGHALANG-NYA SAMADA DI DUNIA ATAU DI AKHIRAT YAKINLAH JANJI ALLAH ITU PASTI !
SEJAK AZALI LAGI KITA SERASI BERSAMA HINGGA KE SYURGAWI KERANA KAULAH PERMATA SYURGA KURNIAAN-NYA YANG AKU SYUKURI. INDAHNYA PERSAHABATAN KITA SEINDAH PELANGI DI MALAM HARI TERIMA KASIH KERANA SUDI HADIR DALAM DUNIA SASTERAKU UNTUK MERIMBUN DAN MELEBATKAN BUAH PEPOHON SASTERAKU DUNIAKU AKHIRATKU AKHIRATMU IN SHAA ALLAH KITA BERSAMA DI SYURGA MENYATUKAN CINTA KITA BERSAMA CINTA ALLAH DAN CINTA RASULULLAH AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN.
'CINTA RASULULLAH KEPADA UMMATNYA TERPATRI SAMPAI SYURGA,'
MUHAMMAD RASULULLAH KEKASIH ALLAH
'INDAHNYA BUDI BERBUNGA IMAN'
As Syakuur الشكور = Yang Maha Pembalas Budi (Menghargai)
WAHAI JIWA YANG TENANG
Surah Al- Farj 27-30
“Yaa ayatuhan nafsul mutma’inah, irji’i ila Rabiki radiyatan mardiyah, fadhuli fi ‘ibadi, wadhuli Jannati..”
(wahai jiwa yang tenang, kembalilah kepada Tuhanmu dengan ikhlas dan diridhoi, masuklah kedalam golongan HambaKU, dan Masuklah kedalam SyurgaKU…).
BERBAIK SANGKA DENGAN ALLAH AZZAWAJALLAH
Artinya: Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi s.a.w: "Berfirman Allah Azzawajallah: 'Aku berkuasa untuk melakukan apa yang hamba-Ku sangkakan terhadap-Ku. Dan Aku berserta dengannya ketika ia menyebut-Ku (Berzikir kepada-Ku)
(Riwayat Al-Bukhari dan Muslim)
DUNIA YANG HINA
Artinya: Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi s.a.w bersabda: "Bukankah dunia ini dilaknati melainkan zikrullah dan apa yang berkaitan dengannya, dan orang yang berilmu atau orang yang menuntut ilmu."
(Riwayat al-Tirmizi)
·
Fatimah Ismail menyintaiMu lebih dari itu..mengharapkan bunga dari syurga jatuh ke telapak tangan..tatkala berdoa..semuga harumnya mereantsi benua....amin.
Ratu Rimba Niagara :Aamin Ya Rabbal A'Lamin
PETIKAN GALERI & PERPUSTAKAAN RATU RIMBA NIAGARA
TOH PUAN RATU KENCANA SARI @ SRIKANDI SASTERA RAJA-SULTAN NUSANTARA @ PUJANGGA SERIBU ZAMAN @ PUJANGGA NUSANTARA CINTA 5 BENUA MALAYSIA/INDONESIA/BRUNEI/SINGAPURA/THAILAND,
202 NEGARA DUNIA & SELURUH DUNIA KECUALI ISRAEL
4 SAFAR 1438H
4 NOVEMBER 2016

0 comments:

Post a Comment

 
;