Tuesday 4 August 2015

AIDILFITRI HARI MULIA (239) MEMADAILAH AKU RATU PUJANGGA DI HATIMU


AIDILFITRI HARI MULIA (239) MEMADAILAH AKU RATU PUJANGGA DI HATIMU

FROM NOTIFICATIONS
ALLAH MENCIPTAKAN ALAM KEJADIAN INI MENYURUH HAMBA-NYA BERFIKIR AKAN KEBESARAN-NYA ALLAHU AKBAR
Jika hanya sebatas keluar dari lisan, niscaya hanya akan sampai ke telinga. Namun, jika yang keluar dari hati niscaya akan sampai ke hati.
Selamat menjalankan ibadah subuh.
Salam BBM.
Like   Comment   

DARI FAIL SEJARAH 3E
Saya telah jelajahi banyak negara, saya dah tengok kesan kejatuhan dan kesusahan bangsa yang tak boleh bersatu dalam politik, memang kesannya teruk. Yang pertama ekonomi lemah, bila ekonomi lemah, yang kedua pun menyusul iaitu apa dia, pertahanan negara boleh dicerobohi dan yang ketiga pun mengikut, apa dia, kehidupan rakyat kucar-kacir.
Kita jangan sampai gitu ek?
Suttan Seghayo commented on your post.

·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Tapi aku tidak cukup hany cinta
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Untuk mela'wan dunia
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Kemana'pun­ aku berja'lan
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Tempat­ d mana ada diri'mu
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Akn tetapi menjadi kiblat'q
.... 人
....(◎ ).__________人
..║ ∩║______.-:'''"''";-.
..║ ∩║____(*(*(*|*)*)*)
..║ ∩║__║ ∩∩∩∩∩∩ ║
..║ ∩║._║.·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{ }«✽̤̥̈̊·̵̭̌·̵̭̌.║
..║ ∩____.Ω_______________Ω
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII }«✽̤̥̈̊·̵̭̌·̵̭̌
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Sembahyang isya' dulu yok All
Like   Comment   
News Feed
Bukan setakat berangkat meninjau mangsa banjir, sanggup berbasah dan sanggup menaiki perahu yang hanya di kayuh. Bukan setakat sebuah rumah.. tapi... Semoga Allah sentiasa memberikan rahmat dan melindungi Baginda Sultan dan keluarga Baginda. Amin Ya Rabbal Alamin.

PETIKAN WALL RATU RIMBA NIAGARA, KDYMM SULTAN HASSANAL BOLKIAH , DR TUAH &  RAJA RIMBA
20 SYAWAL 1436H
5 OGOS 20-15

0 comments:

Post a Comment

 
;