Tuesday 4 August 2015

AIDILFITRI HARI MULIA (235) HANYA ALLAH SAJA YANG MAHA SEMPURNA


AIDILFITRI HARI MULIA (235) HANYA ALLAH SAJA YANG MAHA SEMPURNA

3 hrs · 
Puente del Inca - Mendoza, Argentina.
Sociedad Argentina de Horticultura
Desde 1936 al Servicio de la Comunidad
Mengabadikan kenangan bersama Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan Haji Hassanal Bolkiah Muizzaddin Waddaulah
Her Royal Highness Princess Hajah Hafizah Sururul Bolkiah
Lysimachia clethroides.
Sociedad Argentina de Horticultura
Desde 1936 al Servicio de la Comunidad
Berhentilah mencari dia yang sempurna, tapi terimalah dia yang menerima ketidak-sempurnaanmu.
Mario Teguh

ALLAH MAHA PENCIPTA YANG MAHA BIJAKSANA ALLAHU AKBAR


News Feed

3 hrs · 
DARI FAIL SEJARAH 3E
Saya telah jelajahi banyak negara, saya dah tengok kesan kejatuhan dan kesusahan bangsa yang tak boleh bersatu dalam politik, memang kesannya teruk. Yang pertama ekonomi lemah, bila ekonomi lemah, yang kedua pun menyusul iaitu apa dia, pertahanan negara boleh dicerobohi dan yang ketiga pun mengikut, apa dia, kehidupan rakyat kucar-kacir.
Kita jangan sampai gitu ek?
Suttan Seghayo commented on your post.
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Tapi aku tidak cukup hany cinta
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Untuk mela'wan dunia
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Kemana'pun­ aku berja'lan
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Tempat­ d mana ada diri'mu
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Akn tetapi menjadi kiblat'q
.... 人
....(◎ ).__________人
..║ ∩║______.-:'''"''";-.
..║ ∩║____(*(*(*|*)*)*)
..║ ∩║__║ ∩∩∩∩∩∩ ║
..║ ∩║._║.·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{ }«✽̤̥̈̊·̵̭̌·̵̭̌.║
..║ ∩____.Ω_______________Ω
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII }«✽̤̥̈̊·̵̭̌·̵̭̌
·̵̭̌·̵̭̌✽̤̈»{Sembahyang isya' dulu yok All

Helleborus.
Sociedad Argentina de Horticultura
Desde 1936 al Servicio de la Comunidad
Like   Comment   
  • Rabeah Binti Mohd Ali


3 hrs · 
Puente del Inca - Mendoza, Argentina.
Sociedad Argentina de Horticultura
Desde 1936 al Servicio de la Comunidad
drtuah shared Zolkie Baki's photo.
Andai Aku Adalah Tulang Rusukmu Yang Telah Hilang
====
Aku berharap
Jika nanti Allah mempertemukan kita
Kau akan selalu membimbingku
Agar aku menjadi wanita yang solehah
Yang nantinya akan menjadi bidadarimu di Syurga
Kerana aku ingin kita akan disatukan di dunia dan akhirat
.
Andai kau ditakdirkan untuk menjadi ayah buat anakku
Jadilah ayah yang boleh mendidik anak kita
Agar mereka nanti menjadi anak kebanggaan buat kita di dunia dan akhirat
Iaitu anak yang soleh dan solehah
Yang dapat menjunjung tinggi Agama Allah
.
Andai engkau ditakdirkan untukku
Ku harap kau boleh menjadi imam buatku dan anakku
Kau boleh menjadi pemimpin yang baik dalam rumah tangga kita
Kau boleh mencintai aku apa adanya
Dan boleh mengurus kekuranganku dengan penuh kebijaksanaan
.
Dan andai aku salah
Tegurlah aku dengan kata-katamu yang penuh dengan kelembutan dan kebijaksanaan
.
Andai aku marah
Belailah rambutku dengan penuh kasih sayangmu
Agar marahku boleh berubah menjadi kelembutan
.
Andai aku lupa
Ingatkanlah aku dengan penuh kasih sayang
Agar nanti kau tetap menjadi suri tauladan bagiku dan anak kita
.
Kerana..
“Aku hanya mengharapkan imam yang baik dalam rumah tanggaku yang selalu dapat membawa aku ke jalan yang diredhai-Nya, jalan yang menuju syurga-Nya bersama dirimu
buat bakal imam ku..”
(Sumber: Pakarcinta.com)
.
.
.
"Hi Hensem!" adalah ebook best-seller Dr HM Tuah Iskandar al-haj RAHSIA "Cara 'halus' memikat lelaki idaman"
Dapatkan disini >> http://goo.gl/2H2jtr
P.S - Ilmu pikat lelaki Itu rahsia yang luas..yang lelaki sendiri tidak pernah sedari & Dr HM Tuah Iskandar telah bongkarkannya !!!
  • You and 501 others like this.
  • Rabeah Binti Mohd Ali
    Write a comment...
  • Mohd Jaffri Namun kejaholan pengantin n org yg pos post ini jelas ttg aurat...JIKA ADA ORG WANITA JAHILIAH TIRU CARA TOMBOL SANGGUL DR PIC POST NIH.....CAMNER DGN DOSA FREE TU...
    • Rabeah Binti Mohd Ali Manusia yang merasakan dirinya sempurna sentiasa mencari kesilapan orang sedangkan tiada manusia yang sempurna di dunia ini. Tombol sanggul pengantin yang bertutup pun nak jadi isu....

Rabeah Binti Mohd Ali
 shared Suttan Seghayo's photo.
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 70 BUAT INDONESIA TERCINTA KARENA AKU CINTA SAMA KAMU KUKARANGKAN PUISI CINTA UNTUKMU INDONESIA BUMI BERTUAH NUSANTARA ANUGERAH-NYA YANG TERINDAH!




Lysimachia clethroides.
Sociedad Argentina de Horticultura
Desde 1936 al Servicio de la Comunidad
Berhentilah mencari dia yang sempurna, tapi terimalah dia yang menerima ketidak-sempurnaanmu.
Mario Teguh

News Feed

Bukan setakat berangkat meninjau mangsa banjir, sanggup berbasah dan sanggup menaiki perahu yang hanya di kayuh. Bukan setakat sebuah rumah.. tapi... Semoga Allah sentiasa memberikan rahmat dan melindungi Baginda Sultan dan keluarga Baginda. Amin Ya Rabbal Alamin.
8 hrs · 
Like   Comment   


PETIKAN WALL RATU RIMBA NIAGARA & RAKAN-RAKAN ALAMMAYA
20 SYAWAL 1436H
5 OGOS 2015

0 comments:

Post a Comment

 
;