Sunday 3 January 2016

MUJAHID FISABILILLAH-MU (311) ALLAH SWT TIDAK PERNAH MEMBIARKAN AKU SENDIRI



MUJAHID FISABILILLAH-MU (311) ALLAH SWT TIDAK PERNAH MEMBIARKAN AKU SENDIRI
aku berundur dari menjadi rakan fbmu bukan bererti aku memutuskan silaturrahim tapi aku ingin menyendiri tidak ternanti-nanti sapaan darimu lagi yang selama ini kau anggap aku tidak wujud lalu kau sepikan aku,
daripada saling sepi menyepi lebih baik aku menyendiri bersama karya-karyaku sendiri...aku yakin Allah swt tidak pernah membiarkan aku sendiri sentiasa dalam perhatianNya dalam setiap apa yang kutulis. Moga apa yang kutulis ada nilaian di sisiNya. AAmiin.
2 people like this.
Comments
Kustono Watampone Amin ya robbal'alamin..insyaallah semua ini ada hikmahnya.
UnlikeReply123 mins



You and 11,211 others like this.
Comments
Rabeah Binti Mohd Ali aku berundur dari menjadi rakan fbmu bukan bererti aku memutuskan silaturrahim tapi aku ingin menyendiri tidak ternanti-nanti sapaan darimu lagi yang selama ini kau anggap aku tidak wujud lalu kau sepikan aku,
daripada saling sepi menyepi lebih baik aku menyendiri bersama karya-karyaku sendiri...aku yakin Allah swt tidak pernah membiarkan aku sendiri sentiasa dalam perhatianNya dalam setiap apa yang kutulis. Moga apa yang kutulis ada nilaian di sisiNya. AAmiin.

LikeReply30 mins
Sal Salijah Sal Selamat Pagi Dato. Mmg benar ape yg Dato kate.. Kdg2 menyendri buat seketika itu lbh baik.. Dr kita kecewa bila besama orng yg akn buat kita kecewa lg...
Kiswati Abu Bakar Assalammulaikum Dato'. Memang betul .Bersendirian akan buat kita tenang. Mohon saya share.
Lily Maria Sama la dgn keadaan sy skarang..tq dato ayat pendek pnuh makna..mohon share.
Pauline Manjin Assalamualaikum Dato Setuju Sangat2,mohon share ya,terima kasih
Azizah Abdul Aziz Assalamualaikum dato , mmg betul kdg2 kita perlu utk diri sendiri. Mohon sy berkongsi


Che Zaimah Ibrahim Assalamualaikum.tepat sekali.yg sebaiknya2 itulah lebih baik kita mnyendiri buat seketika untuk menenangkan diri & suaikan diri.trmkasih Dato" izinkn sy share
Cahaya Jauhar KHIDMAT MASYARAKAT
Seorang bapa memohon bantuan untuk anaknya berusia 3 bulan,mohd iskandar bin mohd hafiz yang menghidap penyakit jantung berlubang dan paru2 berair memerlukan sumbangan anda untuk menjalani rawatan dengan segera.Ayuh..sama2 beramal..s...See More

Tengku Maimunah Tengku Agong Betul tu. Sendirian kadang boleh berfikir lebih waras tanpa gangguan. Boleh sangat bermuhasabah diri. Terpulanglah pada individu. Tatkala sendirian boleh mengenangkan dosa2 lampau dan boleh bertaubat dan baiki diri. Mengenang dosa dan mengenang rindu pada Yang Maha pencipta. Moga2 taubat kita diterima Allah Swt. Aamiin Ya Rabbal 'Alaamiin.
LikeReply9 hrs
Yah Cool As salam Dr..mohon share..terima kasih
Melati Arieff Mohon share. Jazakallah khair Datuk.
Zarlina Salleh Mmgg betul dato....saya share
LikeReply117 hrs
Mak Tok As'salam Dato.....mmg betul bgi dkata.....
Saniah Ali Assalamualaikum dato mohon share..terimakasih
Nur Naila Assalamualaikum Dato'.mohon share

Ana Maria Betul, saya setuju Dato...
LikeReply21 hrs
Fatimah Marwah Betul ,saya setuju ,Dato
Husin Cha Assalamualaikum Dato betul2 tu Dato
Anna Mat Hussin Memang betul Dato'....
Saya share......tq

LikeReply23 hrs
Zainuddin Palludda Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dato ya betul sekali
LikeReply22 hrs
Zana Syed Betul sangat ape yg di post oleh dato'.. I LIKE
Jamiah Salam Salam...mohon share tq
Ahmad Bedah Assalamualaikum......setuju sangat...
Johoriah Hj Arip Mohon share Dato tq...
Norashikin Mat Dom mohon share dato...tq
Hanipah Hussin Mohon share Dato..tq.

Vicky Yee Mohon share Dato'.. tq
Ati Sulastre Setuju sekali Dato....
Raineh Ussin Mohon share dato..tq
Sahura Majid Mohon share Dato'. . Tq.
LikeReply18 hrs
Salbiah Check Betul dato..mohon share..
Zaina Zai subahan allah .betul
Nursyahzanani Dani Betul dato mohon share

PETIKAN GALERI & PERPUSTAKAAN RATU RIMBA NIAGARA
TOH PUAN RATU KENCANA SARI @ SRIKANDI SASTERA RAJA-SULTAN NUSANTARA @ PUJANGGA SERIBU ZAMAN @ PUJANGGA NUSANTARA CINTA 5 BENUA MALAYSIA/INDONESIA/BRUNEI/SINGAPURA/THAILAND,
202 NEGARA DUNIA & SELURUH DUNIA KECUALI ISRAEL
22 RABI'UL AWWAL 1437H
3 JANUARI 2016

"SALAM MAULIDUR RASUL12 RABI'UL AWWAL 1437H BUAT SEMUA YANG MENGENALI DIRI INI DI ALAMMAYA MAHUPUN DI DUNIA NYATA DENGAN UCAPAN MAAF ZAHIR BATIN KUSAYANG KALIAN DEMI-NYA MOGA PERTEMUAN KITA BERAKHIR DENGAN PERTEMUAN DI SYURGA BERSAMA MELIHAT WAJAH ALLAH AZZAWAJALLAH BERDEKATAN DENGAN RASULULLAH ITULAH MATLAMAT KITA AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN,"


0 comments:

Post a Comment

 
;