Tuesday 18 October 2016

KAMI HAMBA-MU (103) WARKAH UNTUK PUTRI FATMA WATI 'SENYUMMU INDAH SEINDAH SEKUNTUM BUNGA SYURGA'


KAMI HAMBA-MU (103) WARKAH UNTUK PUTRI FATMA WATI 'SENYUMMU INDAH SEINDAH SEKUNTUM BUNGA SYURGA'

WARKAH PUISI UNTUK SAHABAT TERSAYANG

Ratu Rimba Niagara telah berkongsi foto Tenku Iskandar.
Allah kucintaMu tiada penghujungNya

Foto Tenku Iskandar.

SukaTunjukkan lagi reaksi
          Komen

aku redha Allah Tuhanku
moga Allah redhai hidup matiku AAmiin.


KUGAPAI BULAN UNTUKMU

KARYA PUTRI RIMBA ANUGERAH ILAHI YANG TERINDAH

BERSAMA KITA MENCAPAI CITA MERAIH BINTANG ANUGERAH DARI ILAHI ALLAHU AKBAR AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN



SukaTunjukkan lagi reaksi
          Komen
Komen
1 TAHUN YANG LALU PADA HARI INI
10hb Oktober 2015



Ratu Rimba Niagara
RAUNGAN TANGISAN SUAMI DAN AYAH AKIBAT KEKEJAMAN REJIM BASYAR ASSAD



Foto •• I Love GOD's Beautiful World ••.
•• I Love GOD's Beautiful World •• bersama Millyrose Masamayor dan 39 yang lain.
Sakura,Cherry blossom in full bloom <3
Posted By •• •• I Love GOD's Beautiful World •• ••


 TAHUN YANG LALU PADA HARI INI
REVOLUSI & TRANSFORMASI TANJAK VERSI INDONESIA & MALAYSIA
Ratu Rimba Niagara TRANSFORMASI TANJAK YANG INDAH DAN HEBAT DIPAKAI OLEH PAHLAWAN NUSANTARA YANG HEBAT JUGA.
PERJUANGANMU SASTRAKU.
        ...
 ptg
BLADRI / BLANG WETAN / BLANGKON WETAN


TERDAHULU
Suka
     
Komen
DARIPADA PEMBERITAHUAN
WARKAH UNTUK PUTRI REMBULAN
WARKAH UNTUK ADMIN & AHLI GRUP JALAN KE SYURGA DENGAN RAHMAT ALLAH DAN SYAFAAT NABI MUHAMMAD
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
  
WARKAH UNTUK ADMIN & AHLI GRUP JALAN KE SYURGA DENGAN RAHMAT ALLAH DAN SYAFAAT NABI MUHAMMAD
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah saya diterima menjadi ahli grup, "Jalan ke Syurga dengan Rahmat Allah dan Syafaat Nabi Muhammad,"

Suapan Berita

Sekiranya ada umur panjang, sehatkanlah diriku ini Ya Allah... Aamiin.
Suka
Komen
Komen
Umi Endang Gmn keadaannxa mbk..ku..?
SukaBalasan116 jam
Fatma Wati Umi Endang Alhamdulillah saat ini sehat dan bisa bekerja lagi...
SukaBalasan16 jam
Umi Endang Allhamdulillah..mbk..jgn..baper ea.mbk.sakitnxa..biar. Tetap sehat..
SukaBalasan116 jam
Fatma Wati Umi Endang In Shaa Allah saya akan lupakan saja bahwa saya pernah sakit agar tetap berfikir sehat...
SukaBalasan116 jam
Rabeah Binti Mohd Ali
Tulis balasan...
Devi Permata Sari Hatta Aamiin yra....
SukaBalasan113 jam
Fatma Wati Aamiin...Terima kasih Devi Permata Sari Hatta...
SukaBalasan12 jam
Rabeah Binti Mohd Ali
Tulis balasan...
Roswitha Erma Oesman Aamiin....smg selalu shat ya dek...
SukaBalasan110 jam
Fatma Wati Aamiin...terima kasih kak Roswitha Erma Oesman....
SukaBalasan110 jam
Roswitha Erma Oesman Sama2 adekku syg Fatma Wati...
SukaBalasan8 jam
Rabeah Binti Mohd Ali
Tulis balasan...
Titik Rusty Amiiiiin...
SukaBalasan5 jam
Ratu Rimba Niagara Aamiin.

WARKAH UNTUK PUTRI FATMA WATI
'SENYUMMU INDAH SEINDAH SEKUNTUM BUNGA SYURGA'

Jika senyummu buatmu berduka baik tak usah senyum
Jika tangismu tak meredakan sedih baik hentikan tangisan
Senyumlah jika senyum itu buatmu bahagia
Menangislah jika tangisanmu dapat meredakan kesedihan
Capailah cinta yang terimamu seadanya
Raihlah cinta-NYa
Pasti cinta seadanya mendekatkan dirimu kepada-Nya
Itulah hakikat cinta yang kau dambakan 
Dalam hidupmu yang cuma sekelip mata saja
Kerana kita tak tahu esok 
Pastikah sempat kita meraih cinta-Nya
Tanamkanlah tiga prinsip ini sahabatku 
SYUKUR REDHO SABAR
Inya-Allah jiwamu tenang setenang air di kali Syurga
Senyummu indah seindah sekuntum bunga Syurga

KANDA RATU RIMBA NIAGARA
18 Oktober 2012
SukaBalasan1 jam
Rabeah Binti Mohd Ali
WARKAH UNTUK FATMA WATI
'MADU PILIHAN'
AKU TAKKAN BERHENTI MENCINTAIMU
 ...Teruskan Membaca
SukaTunjukkan lagi reaksi
 
Komen

Suapan Berita

PUNGGUK HILANG IDEALISME DI DATARAN RINDU ?
Pernahkah kita terfikir perihal pungguk yang asyik rindukan rembulan ini
masihkah ada secangkir rasa di sanubarinya untuk memperjuangkan keadilan sosial
atau daerah fikirnya hanya di dedahan meranti, merbau dan mersawa cuma
tidak dipedulinya rimba belantara itu sejahtera atau huru-hara
tidak dipedulinya si belang meraja mengaum ganas di paya haloba
dan tidak dihirau hutan dara ditarah borjuis durja
atau si pungguk hanya tahu mengulit cinta
pada rembulan memang rupawan sentiasa
hatinya larut asyiknya mengharap belaian sinaran rembulan
pungguk telah hilang perjuangan
hatinya hanya pada rembulan
pungguk mengharap malam menjelang
menjejak rembulan merentas zaman
idealisme diculik rembulan
perjuangannya hanya di muara asmara merindu.
MURBA TERPINGGIR
Kuala Lumpur.
SukaTunjukkan lagi reaksi
 
Komen
Komen
Noriza Ashrdin Teganya rembulan membiarkan si pungguk hilang dlm dendam rindu,sedangkan cahaynya yang pucat dikongsi bersama oleh dedaun dan ranting yg merindu pada angin bayu..
Namun kesetiaan pungguk tetap menjadi lambang kerinduan..
SukaBalasan16 jam
Murba Terpinggir Rembulan begitu mempesonakan pungguk
pungguk terpegun dengan kelembutan sinarannya
pungguk menjadi "majnun"

tergilakan "laila"
tergilakan malam
kerana malam
adalah rembulan..
SukaBalasan14 jamTelah disunting
Rabeah Binti Mohd Ali
Tulis komen...
WARKAH UNTUK FATMA WATI
'MADU PILIHAN'
AKU TAKKAN BERHENTI MENCINTAIMU
Aku takkan berhenti mencintaimu
Aku takkan berhenti memikirkanmu
Aku cinta pada ibu kandungku
Aku juga cinta pada dirimu abangku
Abang kaulah sumber ilhamku selama ini
Mencarimu dari satu negeri dan kembali ketanah airku
Baru kau bisa kuhubungi lagi
Entah kau juga cinta pada diriku
Kucoba merajut mimpi agar jadi kenyataan
Kucari kau dimana dan dengan siapa
Ternyata kau sudah menikah dengan bangsamu sendiri
Aku merajut mimpi itu lagi karenamu
Apakah kau tahu luahkan hati
Kuluah karena cintaku padamu
Aku cinta pada dirimu abangku sayang
Aku cinta pada dirimu teramat cinta
By: Fatma Wati
18 Oktober 2012
Jaka Kembara Semoga dapat pengganti yang lebih menyayangi mu
Ratu Rimba Niagara waduh... dinda ku sayang...
adakah kamu sudah ditimpa rindu bayangan dinda...
sedih rasa hati melihat kau gini dinda
seperti si pungguk mendayu-dayu rindu...
hehehe
Fatma Wati Ratu Rimba Niagara kandaku sayang....
aku membuka cerita cinta ku yang telah berlalu......
Fatma Wati Jaka Kembara dia juga menyayangiku....
tapi sayangnya dia jauh sekali.....
Ratu Rimba Niagara kanda memahamimu dinda...
nanti kupanggilkan bulan yang kau cinta itu ye...
agar dia sudi untuk membalas cintamu dinda...
dan kau akan tersenyum jika dia ehsan untuk membalas cintamu...
hehehe
Jaka Kembara Kenapa nasìbnya macam ku ni.. Cuma beza sikt lah,.
Fatma Wati Ratu Rimba Niagara kandaku sayang....cinta yang kumaksudkan adalah cinta pada seorang laki-laki malaysia yang dulu aku kenal ketika aku masih berusia 25 tahun....dan sekarang dia sudah beristri....tapi katanya dia juga cinta sih......hehehe......
Ratu Rimba Niagara Duhai jaka ..apakah nasib cintamu seperti dinda putri fatma watiku juga...sebab itukah dikau jadi pengembara cinta...mencari cinta yang suci murni menyayangimu setulus hati? hehehehe
Fatma Wati Jaka Kembara karena nasib yang pertemukan kita ya.....hehehe
Ratu Rimba Niagara waduh dinda fatma watiku sayang...bagus le tu kalau dia masih cinta sama kamu...jadilah kau isteri keduanya...di Malaysia bisa kok bermadu...bermadu itukan manis bukan pahit....hehehehe
Ratu Rimba Niagara Tengok tu dinda si jaka mu telah memberikanmu sekumtum bunga cinta untukmu...pastinya cinta lama bertaut kembali moga membawa sinar bahagia untukmu dindaku sayang....hehehe
Ratu Rimba Niagara Selepas ini jangan bilang kamu ketandusan cinta...kanda nggak suka dinda bilang ketandusan cinta...cuma yang kanda mahu dinda bahagia dan ceria selalu dong sayang...hehehe bukankah kanda sudah bilang sama mu dinda...bahagiamu adalah bahagiaku juga...
Fatma Wati Kandaku Ratu Rimba Niagara jika cinta yang kumaksud adalah cinta pada seorang laki-laki yang saat ini bisa kuhubungi lewat SMS dan telpon dia di malaysia kandaku.....dia juga cinta padaku itu katanya.....
Ratu Rimba Niagara Kanda doakan moga cintamu itu melepasi segala masalah dan berjaya dipermudahkan Allah jika niatmu niatnya ikhlas demiNya sayang..
Fatma Wati Ratu Rimba Niagara kandaku sayang.....dia yang kumaksudkan itu ada membalas cintaku....tapi sayangnya dia di Malaysia....
Jaka Kembara Kalo suami fatma dia berpisah kerna punya istri lagi.. Kalo saya berpish dengan istri saya dari brunei krena mengurus anak2 saya d indo yang dah ditinggalkan ibunya..
Fatma Wati Jaka Kembara saya belum ada suami....saya masih gadis....yang saya maksudkan laki-laki itu orang yang saya cintai....
Ratu Rimba Niagara Kalo macam itu fatma...si jaka kembara sesuai denganmu fatma...
dia tak punya isteri dan kamu boleh jadi isterinya dan menjaga anak-anaknya...ayuh fatma jangan diharap orang yang sudah ada bunga di hatinya...biarkan mereka bahagia fatma...bahagiakan yang belum bahagia pasti kamu kan bahagia fatma ....AAmiin.
Fatma Wati Ratu Rimba Niagara kandaku sayang....apakah sudi orang menikmati kasih jika akhirnya tersisih.....saya takut jika kepalang tanggung cinta pada yang tak sudi.....hehehe
Ratu Rimba Niagara kenapa sudah kasih harus tersisih sayang...rugilah kalo macam tu...dah kasih tak perlu tersisih...bertambah kasih...bertambah sayang...hehehe
Fatma Wati Ratu Rimba Niagara kandaku sayang....aku sudah punya pacar itu maksudku.....dia seorang laki-laki dan bukan pondan.....hehehehe
Ratu Rimba Niagara duhai fatma kalo pondan monyet pun tak mahu fatma monyetpun tahu dua alam ke satu alam fatma...hehehehe
Fatma Wati Ratu Rimba Niagara kandaku sayang......laki-laki yang kucintai seorang askar diraja malaysia dan dia kini ada di hatiku....
Ratu Rimba Niagara kalo kau suka ...dia suka...ayuh apa lagi ditunggu lekas...lekaslah kahwin fatma...jangan ditunggu lama-lama nanti diambil orang ye...hehehe di malaysia tentera dibenarkan kahwin lebih dari satu fatma tidak seperti di negeri mu kan3 hehehe
Fatma Wati Ratu Rimba Niagara aku cinta pada malaysia karena itu aku cari orang malaysia saja....hehehe....aku suka jadi istri ke 2.....
Ratu Rimba Niagara aku tunggu undangan nasi minyakmu fatma
dan bolehlah kita berjiran ye ...tapi berjiran negeri
kau berhijrah di Malaysia
aku berhijrah di Indonesia
terpisah juga ye...hehehe
Ratu Rimba Niagara Kau suka isteri ke-2 berarti kau suka madu
mana ada isteri yang suka bermadu ye..
tapi kau pastikan isterinya suka bermadu juga ye fatma
agar hidupmu sejahtera fatma...hehehe
KARYA FATMA WATI & RATU RIMBA NIAGARA
18 Oktober 2012
(PETIKAN DARIPADA GRUP LUAHKAN HATIMU SEHINGGA KAU TENANG)
WARKAH UNTUK PUTRI FATMA WATI
'SENYUMMU INDAH SEINDAH SEKUNTUM BUNGA SYURGA'
WARKAH UNTUK LYN SULAIM
'MENUNGGU PELANGI CINTA'
Jika bisumu itu boleh membuatmu muhasabah diri
bisulah tanpa suara tapi bersuara.....
mana ada bidadari di dunia ini kecuali diciptakan Allah di Syurga
cuma apalah salahnya
bercita-cita menjadi bidadari
manalah tahu dengan izin-Nya jua
jadi bidadari Syurga
berkat percaya cinta-Nya
ada dan layak untuk dimiliki semua hamba-Nya
jika aku tak setanding cintamu pada-Nya
siapalah aku untuk menjadi sahabatmu duhai Lyn Sulaim
kerana aku insan yang lemah
tentang ilmu tauhid sepertimu
makanya aku malu untuk bersuara denganmu
moga bisumu membawa keberkatan dalam hidupmu
dan izinkan aku bersendirian
di ombak rindu menunggu pelangi cinta
yang sudi datang menyapaku
yang sudi membimbingku ke jalan-jalan-Nya
RATU RIMBA NIAGARA
18 Oktober 2012
SukaTunjukkan lagi reaksi
Rabeah, kami prihatin tentang anda dan kenangan yang anda kongsi di sini. Kami fikir anda ingin melihat kembali selepas ini dari 4 tahun lalu.
WARKAH UNTUK FATIMAH HUSIN TIM
'HATIMU HATIKU JUA'
Fatimah Bt Husin Tim:
Maafkan daku Ratu Rimba Niagara tak pernah terasa diri ini penulis, daku hanya meminati penulisan dan tidak berani terjun kedalamnya cukuplah mencintainya...
3 hours ago · Like · 1
Ratu Rimba Niagara:
kerana kau tak pernah terasa tapi mencintainya
makanya aku meminati penulisanmu kerana aku pun sepertimu
aku bukanlah penulis ternama ...aku menulis kena aku cinta dan minat..
kau dan aku minat yang sama...kan3 hehehe
jika kau sudi hargai aku makanya aku sentiasa sudi hargaimu
tak kira kau sudi terima atau pun tidak jika kau tak sudi terima
siapalah aku di hatimu...biarlah kubawa diri ini dari pandangan matamu ...tim...
3 hours ago · Edited · Like · 1
Fatimah Bt Husin Tim:
My dear Ratu Rimba Niagara jangan terasa hati
bicara ini pada mu..cintaku pada penulisan adalah cintamu,
juga kasihku padanya kasihmu juga,
andai hilang dari pandangan mata maka kaburlah pandanganku ..
jadilah aku sibuta yang teraba-raba mencari tingkatnya,tegakah
kamu membiarkan aku jadi si buta itu..hehehe.
3 hours ago · Like · 1
Ratu Rimba Niagara :
My darling tim...jika kamu jadi si buta akulah yang menjadi tongkatmu...hehehe
biarlah kita bercanda sambil berpuisi dalam kegelapan tapi
di hati ada pelangi cintamu dan pelangi cintaku...hehehe
kita pedulikan hembusan bayu menyapa cemburukan keakraban kita
kerana kau dan aku ditemukan bukan untuk berpisah
tapi berkasih bercinta berkasih sayang untuk selamanya
dan izinkan kubawa kasihmu itu selagi hayat ku ada...
itupun jika kau sudi tim...jika kau tak sudi biarlah aku
jadi si pungguk mendayu-dayu memanggil namamu
tim....timmmmmm oh! timmmmmmm aku rindukan muuuuuuuu
tim...timmmmmmm!! timmmmmmm aku cintakanmuuuuuuuu
tolong balas...cintaku dan rinduku ini timmmmmmmmmmmmmmm
(hehehehehe)
3 hours ago · Like · 1
Fatimah Bt Husin Tim:
hehehe andai gugur titisan hujan itulah tanda kasihku padamu,
cintaku bagai pelangi sesudah hujan meresap mewarnai jiwamu,
tenanglah pungguk aku akan menerangi hatimu dengan cahaya rinduku padamu..hehehe.
2 hours ago · Like · 1
Ratu Rimba Niagara:
sekarang pungguk sudah tenang tim....
cuma satu saja keraguannya pabila
kau sepikan dia dan kau sengaja larutkan cintanya
di laut bisu yang tak berombak rindu.....hehehe
2 hours ago · Like · 1
KARYA FATIMAH HUSIN TIM & RATU RIMBA NIAGARA
18 Oktober 2012
(PETIKAN DARIPADA GRUP PUISI ILAHI)
Like ·
Ini tidak akan menunjukkan dalam Suapan Berita orang lain melainkan anda berkongsi
BERCANDA DI PERABUNG MAYA
Di perabung maya aku bercanda kasih
menyulam rindu fatamorgana cintaku
aku sudah lelah berayat rindu
bebayang kasih hilang selalu di jenang waktu
aku ingin menyihir bayang
biar menjelma wajahmu
dapat aku mengubat rindu.
MURBA TERPINGGIR
Kuala Lumpur.
Hajjah Aminah menyukai kiriman anda dalam Sentisa ceria senyum walau apa juga keadaan.: "MAAFKANKU ANDAI TERKHILAF DALAM..."
pada 16hb Oktober jam 5.44 pagi
Abdul Kadir Kadir,Yati Harsoyo dan 8 yang lain baru sahaja menyukai kirim anda dalam PR | Syurga Di Hati Kita: "INDAH SILATURRAHIM KITA KERANA DENGAN..."
pada 16hb Oktober jam 1.49 pagi
Abdul Kadir Kadir,Aisyah Chah dan 8 yang lain baru sahaja menyukai kirim anda dalam PR | Syurga Di Hati Kita: "BIARLAH NAMA KITA TIDAK DISEBUT-SEBUT..."
pada 16hb Oktober jam 1.48 pagi
Abdul Kadir Kadir,Rusdi Hakim dan 7 yang lain baru sahaja menyukai kirim anda dalam Hadirkan CINTA dalam Dzikirmu (Tenteram hati 'kan jadi milikmu): "ALLAH AJARKAN AKU ERTI REDHA (Bhg 1) I..."
pada 16hb Oktober jam 1.42 pagi
Kilsa Aini,Coit Rashid dan 2 yang lain menyukai siaran anda di SAHABAT HATI BERBICARA: "ALLAH AJARKAN AKU ERTI REDHA (Bhg 1) I..."
pada 16hb Oktober jam 12.04 pagi
Amzah menyukai kiriman anda dalam LOMBA PUISI & SAIR DOA KEDAMAIAN DUNIA SEDUNIA KEDTON KRATON WAHYU UTAMA.: "SELAGI HIDUP ITULAH REZEKI KITA UNTUK..."
pada 15hb Oktober jam 11.25 ptg
Coit Rashid,Nur Manja Ana dan 3 yang lain menyukai siaran anda di SAHABAT HATI BERBICARA: "INDAH SILATURRAHIM KITA KERANA DENGAN..."
pada 15hb Oktober jam 11.08 ptg
Coit Rashid dan Nur Manja Ana menyukai siaran anda dalam SAHABAT HATI BERBICARA: "GUGUSAN BUNGA SASTERA RATU RIMBA..."
pada 15hb Oktober jam 11.08 ptg
MOGA ILMU SASTRA YANG DITINGGALKAN TERUS MASUK KE AKAUN SAHAM AKHIRATKU SEPERTI MENGALIR AIR TERJUNAN NIAGARA MENYATU TERUS KE SUNGAI-SUNGAI SYURGAWI INSYA-ALLAH AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN
BILAMANA ALLAH MEMBANTUMU TIADA SIAPA YANG DAPAT MENGHALANG-NYA SAMADA DI DUNIA ATAU DI AKHIRAT YAKINLAH JANJI ALLAH ITU PASTI !
SEJAK AZALI LAGI KITA SERASI BERSAMA HINGGA KE SYURGAWI KERANA KAULAH PERMATA SYURGA KURNIAAN-NYA YANG AKU SYUKURI. INDAHNYA PERSAHABATAN KITA SEINDAH PELANGI DI MALAM HARI TERIMA KASIH KERANA SUDI HADIR DALAM DUNIA SASTERAKU UNTUK MERIMBUN DAN MELEBATKAN BUAH PEPOHON SASTERAKU DUNIAKU AKHIRATKU AKHIRATMU IN SHAA ALLAH KITA BERSAMA DI SYURGA MENYATUKAN CINTA KITA BERSAMA CINTA ALLAH DAN CINTA RASULULLAH AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN.
'CINTA RASULULLAH KEPADA UMMATNYA TERPATRI SAMPAI SYURGA,'
MUHAMMAD RASULULLAH KEKASIH ALLAH
'INDAHNYA BUDI BERBUNGA IMAN'
As Syakuur الشكور = Yang Maha Pembalas Budi (Menghargai)
WAHAI JIWA YANG TENANG
Surah Al-Fajr ayat 27 - 30
“Yaa ayatuhan nafsul mutma’inah, irji’i ila Rabiki radiyatan mardiyah, fadhuli fi ‘ibadi, wadhuli Jannati..”
(wahai jiwa yang tenang, kembalilah kepada Tuhanmu dengan ikhlas dan diridhoi, masuklah kedalam golongan HambaKU, dan Masuklah kedalam SyurgaKU…).
BERBAIK SANGKA DENGAN ALLAH AZZAWAJALLAH
Artinya: Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi s.a.w: "Berfirman Allah Azzawajallah: 'Aku berkuasa untuk melakukan apa yang hamba-Ku sangkakan terhadap-Ku. Dan Aku berserta dengannya ketika ia menyebut-Ku (Berzikir kepada-Ku)
(Riwayat Al-Bukhari dan Muslim)
DUNIA YANG HINA
Artinya: Daripada Abu Hurairah r.a, Nabi s.a.w bersabda:
"Bukankah dunia ini dilaknati melainkan zikrullah dan apa yang berkaitan dengannya, dan orang yang berilmu atau orang yang menuntut ilmu."
(Riwayat al-Tirmizi)
Fatimah Ismail menyintaiMu lebih dari itu..mengharapkan bunga dari syurga jatuh ke telapak tangan..tatkala
berdoa..semuga harumnya merentasi benua....amin.
Ratu Rimba Niagara :Aamin Ya Rabbal A'Lamin
KARYA RATU RIMBA NIAGARA DISIARKAN DI PAGE KDYMM SULTAN HASSANAL BOLKIAH SEMPENA MERAIKAN HARI NUZUL AL-QURAN 1437H DENGAN DIIRINGI DOA MOGA ALLAH SWT MERAHMATI DUNIA AKHIRAT SILATURRAHIM NAN INDAH INI AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN.
KH. Abdullah Gymnastiar
·
Pastikan kita selalu berterima kasih atas sehalus apapun kebaikan orang, dan jangan berharap terimakasih atas sebesar apapun amal kita
PETIKAN GALERI & PERPUSTAKAAN RATU RIMBA NIAGARA
TOH PUAN RATU KENCANA SARI @ SRIKANDI SASTERA RAJA-SULTAN NUSANTARA @ PUJANGGA SERIBU ZAMAN @ PUJANGGA NUSANTARA CINTA 5 BENUA MALAYSIA/INDONESIA/BRUNEI/SINGAPURA/THAILAND,
202 NEGARA DUNIA & SELURUH DUNIA KECUALI ISRAEL
18 MUHARRAM 1438H
19 OKTOBER 2016

0 comments:

Post a Comment

 
;