Wednesday 13 February 2013

KU SIMPUL CINTA SAMPAI SYURGA





Ratu Rimba Niagara shared Moon light's photo.
Photo

  • Ratu Rimba Niagara shared Moon light's photo.
    Unlike · · 17 minutes ago ·
    • You like this.
    • Ratu Rimba Niagara KU SIMPULCINTA SAMPAI SYURGA

      kusimpul cinta
      bilamana kau lafazkan cinta
      setulus hatimu
      aku jadi asyik
      jadi tak keharuan
      siang malam
      aku ingau
      sama kamu
      senyuman mu terbayang-bayang
      ah!! malu dong

      kusimpul cinta
      cintamu
      bikin aku tak keharuan
      merinduimu selalu
      sehari tak kau mampir
      menyapa aku
      aku jadi berang
      aku jadi pusing
      cintamu aku jadi sasau
      ah!!! malu dong

      kusimpul cinta
      aku jadi pilu
      diheret hati nan sayu
      kesayuan dalam keperitan
      membahang-bahang
      lalu terbakar pilu
      jika rindumu ke aku jadi benci
      hebatnya bila hati dah cinta
      nggak bisa berpisah
      mahu mencintaimu
      seumur hidupku
      selagi hayat
      kau kucinta
      dalam redho-Nya
      pengen kusambung
      percintaan kita
      sampai Syurga
      tersimpul cinta
      waduh! wanginya simpulan cinta Syurga
      bahagia cinta ginien dong...hehehehe

      Karya Ratu Rimba Niagara
      3 Febuari 2013


  • ‎......SIMPUL CINTA.......

    Ku simpul cintanya.......
    ku simpul sayangnya.......
    ku simpul tawa dan senyumnya........
    ku simpul kasih dan rindunya.........
    akan ku simpul ...simpul ...dan simpul asmaranya......
    ha.ha...ha...ha...ha...hahaha.........
    kalau dah simpul apa akan jadi......
    akan ku buka simpul cinta kiranya aku perlu cintanya.....
    akan ku buka simpul sayangnya jika aku perlu sayangnya.....
    akan ku buka simpul tawa dan senyumnya jika aku perlunya......
    akan ku buka semua simpulnya jika aku perlukan dirinya.....
    kerana dia adalah jiwa...jantung....hati...kasih dan syangku....
    kerana dirinya adalah kepunyaanku sepenuhnya.............
    adakah aku zalim atau terlalu kedukutkan cinta????.........
    atau aku saorang plg sayang akan cinta?????......


    by RN
    Unlike · · about an hour ago ·
    • You and 3 others like this.

    • Ratu Rimba Niagara KU SIMPULCINTA SAMPAI SYURGA

      kusimpul cinta
      bilamana kau lafazkan cinta
      setulus hatimu
      aku jadi asyik
      jadi tak keharuan
      siang malam
      aku ingau
      sama kamu
      senyuman mu terbayang-bayang
      ah!! malu dong

      kusimpul cinta
      cintamu
      bikin aku tak keharuan
      merinduimu selalu
      sehari tak kau mampir
      menyapa aku
      aku jadi berang
      aku jadi pusing
      cintamu aku jadi sasau
      ah!!! malu dong

      kusimpul cinta
      aku jadi pilu
      diheret hati nan sayu
      kesayuan dalam keperitan
      membahang-bahang
      lalu terbakar pilu
      jika rindumu ke aku jadi benci
      hebatnya bila hati dah cinta
      nggak bisa berpisah
      mahu mencintaimu
      seumur hidupku
      selagi hayat
      kau kucinta
      dalam redho-Nya
      pengen kusambung
      percintaan kita
      sampai Syurga
      tersimpul cinta
      waduh! wanginya simpulan cinta Syurga
      bahagia cinta ginien dong...hehehehe

      Karya Ratu Rimba Niagara
      3 Febuari 2013
      a few seconds ago · Like

      (PETIKAN DARIPADA WALL RATU RIMBA NIAGARA & RASID NODIN)
      3 Febuari 2013

0 comments:

Post a Comment

 
;