Monday 14 January 2013

CINTAKU SELALU TERPINGGIR DI SUDUT HATIMU



CINTAKU SELALU TERPINGGIR DI SUDUT HATIMU

Kasih jika kehadiranku di hatimu
Telah menggalaukan hatimu jadi tak keharuan
Maafkan aku
Kerana tak pernah terfikirpun di hatiku
Kau telah jatuh hati padaku
Siapalah aku di hatimu
Yang punyai bidadari di kelilingimu
Andainya ku tahu aku adalah bidadarimu
Akulah yang bertuah memiliki cinta setulus hatimu...
Tapi setelah kucermin diriku yang tak setanding dia
Aku berlalu pergi
Kerana aku tak mahu menggalaukan hatimu kasih...
Maafkan aku kasih...
Cintaku tak setanding dia yang kau puja
Cintaku selalu terpinggir di sudut hatimu
Biarkan aku pergi darimu...
Untuk selamanya...

Karya Ratu Rimba Niagara
15 Januari 2013
Like · · · a few seconds ago ·
Rasid Nodin shared ~**:: Taukah Engkau Rinduku Yang Tersisih Saat Kau Pergi Jauh Dariku ::**~'s photo.
Kasih,,
Langkahku lelah diambang senja
Pelangi indahpun telah kucipta
Lewat angin malampun
Telah kubisikkan rahasianya hati,

Kasih,,
Aku bingung di balut amarah
Kau begitu manja saat berdua
Alunan suaramu mampu menawarkan gelisahnya hati

Namun,,
Di saat yang lain kau acuhkanku
Adakah yang lain di hatimu?

Terlalu hebat dirimu
Membawa angan-anganku
Hingga kau menempatkanku
Di tepi jurang yang dalam,
Aku masih terdiam tampa tanya
saat bisikan angin serasa mencibirku,

Kasih,,
Aku masih menunggu disini
Terkurung gulita yang kau berikan
kini kuragu dalam langkah
Haruskah kuturuni jurang duka
Atau membisu dlm permainanmu.

Admin galau nih.

By.Andrhe Buer
Like · · · 43 minutes ago ·

  • Ratu Rimba Niagara CINTAKU SELALU TERPINGGIR DI SUDUT HATIMU

    Kasih jika kehadiranku di hatimu
    Telah menggalaukan hatimu jadi tak keharuan
    Maafkan aku
    Kerana tak pernah terfikirpun di hatiku
    Kau telah jatuh hati padaku
    Siapalah aku di hatimu
    Yang punyai bidadari di kelilingimu
    Andainya ku tahu aku adalah bidadarimu
    Akulah yang bertuah memiliki cinta setulus hatimu...
    Tapi setelah kucermin diriku yang tak setanding dia
    Aku berlalu pergi
    Kerana aku tak mahu menggalaukan hatimu kasih...
    Maafkan aku kasih...
    Cintaku tak setanding dia yang kau puja
    Cintaku selalu terpinggir di sudut hatimu
    Biarkan aku pergi darimu...
    Untuk selamanya...

    Karya Ratu Rimba Niagara
    15 Januari 2013

  • |

0 comments:

Post a Comment

 
;