Friday 30 May 2014

AWAK RASA APA YANG SAYA RASA KERANA AWAK PERNAH KECEWAKAN SAYA DENGAN TIDAK MENGIZINKAN SAYA SIARKAN KARYA SAYA DI PAGE AWAK



AWAK RASA APA YANG SAYA RASA  KERANA  AWAK PERNAH KECEWAKAN SAYA DENGAN TIDAK MENGIZINKAN SAYA SIARKAN KARYA SAYA DI PAGE AWAK

Datuk Seri Najib Tun Razak said Malay is the fifth largest spoken language in the world, with over 300 million speakers.
Datuk Seri Najib Tun Razak said Malay is the fifth largest spoken language in the world, with over 300 million speakers.
ENGLISH.ASTROAWANI.COM
Like ·  ·  · 1992315
akan FB secara percuma. Oleh yang demikian majikan saya telah bertindak wajar dengan memecat saya. Alhamdulillah atas segala yang berlaku pasti ada hikmahnya dan InshaAllah saya akan terus berusaha bagi berkongsi ilmu dgn rakan FB secara ikhlas dan percuma. Terima kasih kpd SHP Media Sdn Bhd atas sokongan yang.diberikan selama.hampir 10 tahun saya bersama mereka. Sokongan dan dorongan dari rakan FB amatlah saya hargai untuk saya terus berjuang untuk.masyarakat dan pasukan keselamatan kita. InshaAllah
Unlike ·  ·  · 5451782
  • You and 544 others like this.
  • Ratu Rimba Niagara
  • Ratu Rimba Niagara N.S.SHAH Image...biasalahlah jiwa seorang pejuang tak akan gentar pada semua cabaran. Seperti saya...saya suka siarkan karya sastera saya secara percuma...tapi mereka removekan saya dan diberi kata dua jangan siarkan karya lagi di page mereka atau group kerana menganggu page atau group mereka. Tapi saya siarkan juga sehingga mereka removekan saya. Termasuk di page awak...tidak benarkan saya siarkan puisi sastera saya....sebab itu saya tak siarkan karya-karya saya untuk menghormati arahan awak sebagai admin....sekarang ini tentu awak faham kenapa SHP Media Sdn Bhd pecat awak....apa yang awak rasa begitulah yang saya rasa. Jika awak kecewa saya pun kecewa tapi jika awak tak kecewa saya pun tak kecewa. Kita berjuang bukan kerana manusia tapi kerana Allah Taala iyakan?
    Like · Reply · 3 mins
  • N.S.Shah Image Biasalah wang jauh lebih penting. Padahal kamera dan foto semuanya milik saya. Kata duanya mudah nak share apa apa free tanpa pulangan kpd syarikat boleh.... Berhenti. Tapi saya tidak berhenti sb saya tak rasa salah kongsi foto dan pandangan saya secara online percuma. So saya dipecat. End of story. Tapi InshaAllah rezeki ada dimana mana dari Allah swt
    Like · Reply · 49 · 5 hrs
  • N.S.Shah Image Terima kasih atas sokongan. Silalah promote FB ini dan kalau ada bajet bolehlah sokong projek T Shirt. Tqvm
    Like · Reply · 37 · 5 hrs
  • Nadim Man Kami akan terus menyokong tuan, insyaAllah
    Like · Reply · 3 · 2 hrs
  • Zim Hangmen Kajima Out with the old, in with the new. Start back from the beginning and build yourself a greater tomorrow.
    Like · Reply · 5 · 5 hrs
  • Azhar Razali Buat syarikat sendiri tunjuk kn pada majikan lama tu..kami sokong anda!!!
    Like · Reply · 4 · 4 hrs
  • Al Alim Bin Kaharuddin U got ballz. Respect.
    Like · Reply · 4 · 5 hrs
  • Rizzan Jefri Ada hikmah disebaliknya ni. Harap bersabar. Rezeki ada dimana mana. Salute!
    Like · Reply · 2 · 46 mins
  • Otad Syuk Teruskan perjuangan n.s N.S.Shah Image
    Like · Reply · 2 · 2 hrs
  • Afrez Jbs Awak patut jadi wartawan metro kawal selia berita bahagian keselamatan
    Like · Reply · 2 · 2 hrs
  • Emir Thaqib sabar bro...takpe rezeki allah yg tentukan..lgpun percaya la ramai yg sokong bro..syarikat tu sgt rugi melepaskan org mcm bro..lgpun ape bro nk takut ramai dh kenal bro..ala2 artis gitu..haha..chill k bro 
    Like · Reply · 2 · 4 hrs
  • Hafyz Patz tuan yg terbaik pernah sy jumpa n kenali d alam maya .... keputusan tuan cukup berani.. luas rezeki ALLAH SWT utk umatnya... seloute tuan..
    Like · Reply · 3 · 4 hrs
  • Sts Afrol Utk Takdir telah menentu segalanya.....Dia mengetahui segala di depan dan segala di belakang kita......rezeki dengan majikan SHP hanya sampai pada detik itu sahaja.....Ingat..... Allah mengambil sesuatu yang baik dari kita kerana Allah akan memberikan yang lebih baik pada kita
    Like · Reply · 2 · 4 hrs
  • Ariff Bashiruddin saya harap tuan dapat berkolaborasi dengan mana2 syarikat penerbitan untk terbitkan sebuah lagi defense/military journal and magazine,penulisan atas dasar semangat berkongsi ilmu pastinya sangat berbeza berbanding penulisan yang diterbitkan utk memonopoli keuntungan semata-mata,i look forward for it,terus berjuang tuan N.S.Shah Image
    Like · Reply · 3 · 4 hrs · Edited
  • Izzuddin Zain Bang.satu lg cadangan.apa kata promote dn jual binokular dan lampu picit taktikal juga. Sy tengah cari lampu picit taktikal original yg baru dan taham lasak.lampu mesti terang boleh fokus jauh dan kawasan pencahayaan yg luas dn boleh zoom.lampu picit biasa tak terang. Lampu taktikal kt pasar malam pun cap ayam je.
    Like · Reply · 3 · 4 hrs
  • Hijjazi Ali Abdul Lps nie mungkin perajurit tak sama mcm biasa....
    Like · Reply · 3 · 4 hrs
  • Deen Noz Try la letak tshirt kat kedai 
    ( h & rika 5.11 ) mn tahu dia org bg..
    Like · Reply · 3 · 4 hrs
  • Ab Raz Buang Sedih saya mendapat berita dari Admin. Namun saya berharap yg Admin akan tabah menghadapi dugaan tersebut.
    Ada cadangan dari pembaca lain yg mengesyorkan Admin mulakan e-book. Itu cadangan yg baik.
    Saya dpt rasakan yg Admin sangat berminat mengenai info2 security & defense ini. Saya juga begitu.
    Apa kata Admin memulakan sesuatu utk mengorak langkah masa depan dgn menjana pendapatan business. Jadikan hobi dan minat Admin itu menjadi pendapatan. Saya cadangkan terbitkan Majallah contohnya "Asian Security" dalam bahasa Inggeris. Informasi boleh didapatkan dari Freelance seluruh Asia/Dunia. Untuk hardcopy, saya boleh recommendkan kilang pencetakkan abang saya.
    Mungkin pada peringkat awalnya boleh dijual online sahaja. Kemudian bila dah cukup modal, boleh publishkan Hardcopy juga.
    Oleh kerana ianya dlm bahasa Inggeris, maka jualannya adakah untuk seluruh dunia.
    Aturkan perancangan utk merealisasikannya, walaupun makan masa sedikit, namun adalah lebih baik jika dimulakan mulai hari ini.
    Like · Reply · 4 · 4 hrs
  • Mark Esse Poksa Respect..jarang jumpa orang mcm anda..salute!
    Like · Reply · 3 · 4 hrs
  • Khairul Abram kalau tuan share gambo wedding mungkin bos tuan x marah.. hehe
    Like · Reply · 2 · 5 hrs
  • Hazman Zaim Hussin #respect tuan.sesungguhnya rezeki itu datang dari Allah.sebaik baik perancangan ialah perancangan Allah.teruskan perjuangan Tuan.kami semua akan support tuan. Melalui FB tuan ini sebenarnya byk memberi saya info ttg hero2 negara dan secara tak lgsg membuatkan sy semakin menghormati dan mengkagumi jasa2 pahlawan negara. Mungkin majikan tuan melihat duit yg dpt dijana melalui keringat tuan,sedangkan tuan sendiri melihat kesedaran/ilmu/penghormatan kpd anggota tentera perlu di ketengahkan tanpa syarat.
    Like · Reply · 3 · 5 hrs
  • Muhammad Firdaus selepas 10 tahun menabur bakti ini yang syarikat bagi. tak patut. kalau guna barang syarikat lain cerita. sabar bro. rezeki ada di mana2.
    Like · Reply · 3 · 5 hrs · Edited
  • Zaidil Akbar Md Said Rezki adalah ketentuan NYA.. Pasti ada hikmahnya kejadian ini.. U have my salute for what u did sir.. Semoga tuan sekeluarga sentiasa dalam lindungan dan dilimpahi rahmat dari NYA... Aminnn..!!
    Like · Reply · 3 · 5 hrs
  • Sam U Rye cuba pakat2 dengan beberapa teman peminat pertahanan lain mungkin boleh bukak e-book atau e-magazine ke
    Like · Reply · 5 · 5 hrs
  • N.S.Shah Image SHP Media Sdn Bhd atas nasihat executive mereka yg termasuk berbangsa asing mgkn merasakan to let go a very vocal staff seems to be a sound idea. Itu hak mereka bagi menghargai kakitangan mereka based on sistem SSB hehehe. Unfortunately saya bukan kakitangan yg mengamalkan sistem sedemikian. Saya yakin rakan FB boleh memahami keadaan dan situasi yg saya hadapi. Terima kasih atas msg.msg sokongan. What I need now is an action plans to show to them bahawa rakan FB can.contribute dan bukan sekadar nak semua free. Saya nak buktikan bahawa FB ini boleh menjana pendapatan sendiri bagi membiayainya. Tidak perlu risau.berkongsi sedikit dengan masyarakat dan InshaAllah sebahagian kecil masyarakat itu akan lembali membantu yg lain? Harap.begitulah
    Like · Reply · 8 mins
  • Abd Halim Admin buat mjalah sndiri..insyaallah ramai yg akan menyokong..
    Like · Reply · 2 · 1 hr
  • Khairul Munawar kalau nak diikutkan saya lebih suka cara penyampaian majalah perajurit yang lama masa sebelum majalah lagi satu tu keluar.....mungkin boleh join kawan2 lama buat majalah baru.....atau hidupkan balik majalah lagi satu......tuan mungkin boleh promosi atau jadi jurucakap syarikat untuk jual barang2 untuk aktiviti lasak kot.....banyak syarikat yang macam ni tuan tau.......
    Like · Reply · 2 · 4 hrs
  • MoHd TauFeq Hashim moga allah permudahkan perjalanan tuan selepas ni dgn limpahan rezeki yg berkat N.S.Shah Image
    Like · Reply · 2 · 4 hrs
  • Khairrul Azani Steady abg shah,kita ada prinsip hidup..
    Like · Reply · 2 · 4 hrs
  • Deen Noz Sabar bro.. dia org mudah betul lupakan jasa2 bro naikkan rating majalah Perajurit.. saudara saudari.. kita semua boikot majalah perajurit...???
    Like · Reply · 2 · 5 hrs
  • Fadzil Dale Sidek Saya juga ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan ribuan terima kasih kpd admin atas segala kerjasamanya dan kesudian menyampaikan maklumat, berkongsi ilmu dalam apa jua bentuk selama ini kpd saya khususnya dan semua rakan2 tak kira secara maya atau realiti amnya. Diharap tuan dpt meneruskan walaupun mungkin terpaksa menempuh halangan sedemikian rupa. Insyaallah, akan ada hikmah disebaliknya.
    Like · Reply · 2 · 5 hrs
  • Syafiq Zulkefli What the hell SHP?
    Like · Reply · 2 · 5 hrs
  • Sisim Syim admin...blm tntu ada org yg sngup hilng kerja drpd pthnkn integriti..mudh2n admin bjya n d murahkn rzki.
    Like · Reply · 2 · 5 hrs
  • Ruzaini Dugong Kami sentiasa menyokong anda tuan.. mgkin rezeki tuan admin di tempat lain..smoga rezeki admin melimpah ruah selepas ini..amin..
    Like · Reply · 2 · 5 hrs
  • Herman Abd Samat We are behind u bro.
    Like · Reply · 2 · 5 hrs
  • Pembunuh Sniper aiseyman,bro gua tmpang simpati..ada hikmah disebalik ape yg berlaku
    Like · Reply · 2 · 5 hrs
  • Zulkifli Bakar Salam bro. Saya cdangkan selain dari jual tshirt,saya cdangkan bro jual cendermata berasaskan pertahanan. Rasanya ramai yg berminat. Lbih baik dari bro mkn gaji. Rezki dalam berniaga itu 9 dari 10.
    Like · Reply · 1 · 1 hr
  • Miezan MT Setup majalah sendiri sbb dah ada experience
    Like · Reply · 1 · 1 hr
  • Aris Mohd Nor sedih sy dgr cite ne...hrp2 tuan bersabo 
    #respectandsalutetoyou
    Like · Reply · 1 · 1 hr
  • Aznil Hisyam Zabri Insyallah rezeki ada di mana2 kuat dan rajin berusaha akan berjaya jugak. Setiap yg terjadi ada makna dan hikmahnya. Bersabar . Kami semua rakan FB Tetap akan menyokong. Insyallah
    Like · Reply · 1 · 1 hr
  • Mohd Khir Saya menyokong anda dimana sahaja anda berada. Tuan Shah ..anda sentiasa ada sokongan dari insan kerdil ini.. Semoga anda terus berkarya dan selamat maju jaya . Terima Kasih atas maklumat dan ilmu yang disampaikan kepada kami.. Tanpa anda siapalah kami...
    Like · Reply · 1 · 2 hrs
  • Wan Humaizi Gee gua sokong lu bos tak kira pos gamba apa pun..harap bos bersaba dugaan hidup penuh pancaroba ni..
    Like · Reply · 1 · 2 hrs · Edited
  • Noorazman Jumaat Saya faham on both side.
    Like · Reply · 1 · 2 hrs
  • Muhammad Habib Museri tahniah admin,terima kasih bnyak2..sanggup ketepikan wang ringgit demi integriti diri admin...insyaallah ade hikmah nye,sntiasa sk0ng pr0jek t shirt admin..
    Like · Reply · 1 · 2 hrs
  • Azfar Haziq kami sentiasa sokong N.S.Shah Image !!! 
    Like · Reply · 1 · 2 hrs · Edited
  • Nor Azlan Mohd Nor Ddeeepppaaaa dddeennggkkiiii!!!!
    Like · Reply · 1 · 2 hrs
  • Like · Reply · 1 · 3 hrs
  • Generalkiva Hazeri Lepas ni dah tak best majalah perajurit tanpa foto2 terbaik tuan...
    Like · Reply · 1 · 3 hrs
  • Azizie Mohamad Noh Den sokong en shah
    Like · Reply · 1 · 3 hrs
  • Syafiq Akmal saya mengikuti perajurit dari form 4 semasa masih bersekolah asrama penuh. Masa itu siap kirim kepada warden supaya dapat seludup isu perajurit baru setiap bulan masuk dalam sekolah. Minat sebab gambar aje isi kureng hehe. Apa pun gambar2 brader N.S.Shah Imagememang mantap..perajurit kehilangan 'perajurit' mereka dengan pemecatan sedara
    Like · Reply · 1 · 3 hrs
  • Terompah Opah Apa kata bro terbitkan majalah sendiri dlm bentuk majalah pertahanan dan keselamatan...jual ruang iklan.....pasti berbaloi...
    Like · Reply · 1 · 3 hrs
  • Muhamad Adib Mahadi moga terpelihara saudara oleh Allah .. yg pasti itu pasti .. teruskan usaha dan moga ianya akan membawa lebih banyak kejayaan ..
    Like · Reply · 1 · 4 hrs
  • Mohd Azizy niat yang baik insya Allah akan dapat lah rezeki yang melimpah nanti,sabor ajelah yeop
    Like · Reply · 1 · 4 hrs


PETIKAN PAGE N.S. SHAH IMAGE & RATU RIMBA NIAGARA
30 REJAB 1435H
30 MEI 2014

0 comments:

Post a Comment

 
;