Friday 30 May 2014



JAMBANGAN BUNGA MAWAR SASTRA MERAH DIKIRIMI BUAT SEMUA MEREKA YANG BERGELAR PAHLAWAN DAN YANG SUDI MENDUKUNG PERJUANGAN SASTRA RATU RIMBA NIAGARA. MENYAYANGIMU SAMPAI KAPAN PUN ITU SEKALIPUN SASTRAKU DISEPIKANMU.
Like ·  · 
  • Ratu Rimba Niagara
JIKA MAHU MEMARTABATKAN BAHASA MELAYU BERTARAF DUNIA
Today
Mohd Asrief Nasrulhaq Misbah commented on your post in Sri Pemangku Adat: "Kakandaku' Mantap tp pengen lihat bilahnya Tabe" 8:32pm
Mohd Asrief Nasrulhaq Misbah likes your post in Sri Pemangku Adat: "PANTUN SATRIA Hajat hati nak jadi..." 8:31pm...
Continue Reading
Like ·  · 
PEMIMPIN DI MALAYSIA LEBIH BERBANGGA DENGAN BAHASA INGGERIS...CAKAP DENGAN RAKYAT MALAYSIA GUNA BAHASA ROJAK...LAINLAH CAKAP DENGAN BANGSA ASING. JIKA PEMIMPIN MALAYSIA MASIH TAK BANGGA DENGAN BAHASA MELAYU...HARUSNYA DIPECAT KERANA TIDAK ADA JIWA PATRIOTIK.
Datuk Seri Najib Tun Razak said Malay is the fifth largest spoken language in the world, with over 300 million speakers.
ENGLISH.ASTROAWANI.COM
Like ·  · 
  • Ratu Rimba Niagara
N.S.SHAH Image...biasalahlah jiwa seorang pejuang tak akan gentar pada semua cabaran. Seperti saya...saya suka siarkan karya sastera saya secara percuma...tapi mereka removekan saya dan diberi kata dua jangan siarkan karya lagi di page mereka atau group kerana menganggu page atau group mereka. Tapi saya siarkan juga sehingga mereka removekan saya. Termasuk di page awak...tidak benarkan saya siarkan puisi sastera saya....sebab itu saya tak siarkan karya-karya saya untuk menghormati arahan awak sebagai admin....sekarang ini tentu awak faham kenapa SHP Media Sdn Bhd pecat awak....apa yang awak rasa begitulah yang saya rasa. Jika awak kecewa saya pun kecewa tapi jika awak tak kecewa saya pun tak kecewa. Kita berjuang bukan kerana manusia tapi kerana Allah Taala iyakan?
ah menyebabkan saya dipecat dari SHP Media Sdn Bhd. Saya telah diberikan kata dua oleh majikan yang saya hargai sama ada menutup FB peribadi saya ini atau menerima pemecatan serta merta. Saya mengambil keputusan yang jitu dengan mementingkan intergriti dan kebajikan kepada semua dengan terus berkongsi maklumat dengan rakan FB secara percuma. Oleh yang demikian majikan saya telah bertindak wajar dengan memecat saya. Alhamdulillah atas segala yang berlaku pasti ada hikmahnya dan InshaAllah saya akan terus berusaha bagi berkongsi ilmu dgn rakan FB secara ikhlas dan percuma. Terima kasih kpd SHP Media Sdn Bhd atas sokongan yang.diberikan selama.hampir 10 tahun saya bersama mereka. Sokongan dan dorongan dari rakan FB amatlah saya hargai untuk saya terus berjuang untuk.masyarakat dan pasukan keselamatan kita. InshaAllah
Like ·  · 


Unlike ·  · 
  • You and Indra Utama Nasution like this.
  • Ratu Rimba Niagara JAMBANGAN BUNGA MAWAR SASTERA MERAH DIKIRIMI BUAT SEMUA MEREKA YANG BERGELAR PAHLAWAN DAN YANG SUDI MENDUKUNG PERJUANGAN SASTRA RATU RIMBA NIAGARA. MENYAYANGIMU SAMPAI KAPAN PUN ITU SEKALIPUN SASTRAKU DISEPIKANMU.
    3 mins · Like
  • Ratu Rimba Niagara
Happy friday.
Unlike ·  · 

www

0 comments:

Post a Comment

 
;