Friday 2 September 2011

MOGA ALLAH MEMBALAS SEGALA KEBAIKANMU

Datuk Mohd Jeffry Rosman:

Salam dan selamat bersahur rabeah, tiada kata seumpama.
Madah kerana madah sudah bersulam dengan syair yang
cukup menterujahkan segala naiwaitu serta tindakanku..
ini satu amanat, ini satu permintaan, ini satu harapan ,
ini satu coretan, ini satu wadah, ni satu seruan, ini
satu permohonan, ini satu sntikan, ini satu inspirasi
dan semuanya kata kata gurindam ini mempunyai makna yang
tersirat serta pasti akan tersurat...insyaAllah bait demi
bait keluar dari komen rabeah ini akan pasti aku sahut..
dari Tun Mahathir berkata perjuangan ini belum selesai dan
saya tak mahu jadi melayu mudah lupa..oleh yang demikian
saya lebih utamakan rakyat dari segalanya kerana mereka
amat penting bagi diriku, bukan kerana mahukan undi atau
jawatan semata mata..di mana aku berpijak di situlah aku
menjunjung..terima kasih sekali lagi, ingatan budi pasti
tak kulupai..amin dan wasalam

Monday at 3:51am · Unlike · 1 person


Walaikummusalam... terima kasih tidak terhingga kepada datuk
kerana sudi membaca coretan saya...saya doakan moga datuk
sentiasa bersemangat untuk berjuang walau apapun rintangan
yang dihadapi demi agama, rakyat, bangsa dan negara.
Mengenai masalah pencemaran air di kudat yang telah dialami
sejak 30 puluh tahun itu apakah perkembangannya ye...
sekadar nak tahu je...kerana saya terpanggil untuk membantu
tapi apakah daya saya yang tiada berupaya hendak lakukan
hanya ini sajalah yang dapat saya usahakan untuk mereka rakyat
Kudat. Di sini insya-Alah saya siarkan keluh kesah mereka ...
moga mendapat perhatian datauk yang budiman ye...

Monday at 5:43am · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali

Terima kasih datuk ...kerana sudi memahami pemberontakkan kalbu
rakyat Kudat...mana tahu Allah kirimkan datuk untuk menyelesaikan
masalah mereka...Sebagai ucapan terima kasih yang tak dapat hendak
dilafazkan kepada datuk kerana sangggup bersusah payah bepenat
lelah untuk menyelesaikan masalah rakyat Sabah sudilah terima
karya saya ini:

Monday at 11:44am · Like · 1 person

RABEAH MOHD ALI:

Moga bulan Ramadhan yang penuh keberkatan ini segala permintaan
dikabulkan ...
Moga masalah apa yang ditanggung rakyat kudat ada jalan penyelesaiannya .
Moga Allah saja yang dapat membalas budi baik datuk dalam perkara ini.
Amin Ya Rabbal A'Lamin.


(PETIKAN DARIPADA YOUTH ONE STOP CENTRE)
3 September 2011 

0 comments:

Post a Comment

 
;