Thursday 8 March 2012

ALHAMDULILLAH ANDA JUGA MERUPAKAN CUCU DARI PARA PEMBERANI NUSANTARA YANG TELAH MEWARNAI NUSANTARA




Masyarakat Adat Mataram created the group.
 ·  ·  · 5 hours ago
  • You like this.
    • Rabeah Mohd Ali 
      Terima kasih Masyarakat Adat Mataram kerana sudi terima saya sebagai Group Paguyuban Keluarga Pahlawan Indonesia.
      Dalam dunia pengkongsian ilmu kepahlawanan ini amatlah saya minati...dan memang saya minat pada pahlawan-pahlawan melayu yang berjasa di dunia ini.Besar kemungkinan darah pahlawan moyang saya ada mengalir di tubuh saya. Moyang saya adalah Hulubalang Raja Bugis menurut cerita bunda saya Bunda Fatimah Hussein. Moga talisiraturrahhim ini memberi kebaikan bersama antara dua benua Malaysia dan Indonesia. Amin.
      5 hours ago · 
    • Masyarakat Adat Mataram 
      Amin, belaian kasih sayang Yang Maha Kuasa memang indah, kadang-kadang kita dipertemukan dengan seseorang yang sama sekali tanpa kita rencanakan, akan tetapi Yang Maha Kuasa bisa mempertemukan dalam sebuah forum yang indah, sehingga forum itu menjadi ajang untuk belajar bersama dan saling mengisi. Alhamdulillah anda juga merupakan cucu dari para pemberani Nusantara yang telah mewarnai Nusantara dengan keindahan-keindahan yang tiada tara.
      50 minutes ago · 
    • Rabeah Mohd Ali Kita diketemukan adalah atas kehendakNya. Inilah hikmahnya di sebalik pertemuan ini , untuk kita saling berbagi ilmu dalam suasana saling hormat menghormati dan kerendahan hati agar dapat mengundang Nur Hidayah KasihNya dan moga ada nilaian di sisiNya. Amin Ya Rabbal A'Lamin.

0 comments:

Post a Comment

 
;