Saturday 12 April 2014



DUHAI SAHABAT ALAMMAYAKU, AKU TAK DAPAT BERIKAN HARTA PADAMU KERANA AKU TAK PUNYA HARTA CUKUPLAH SEKADAR KUBERIKAN HATIKU UNTUK KALIAN SEMUA YA...hehehe MOGA KALIAN SUDI HARGAI KASIH SAYANGKU YA...hehehe
Like ·  · 
  • Ratu Rimba Niagara
Anakku sayang ,,
..Kau adalah bagian hidupku ,,
...Tak terbayangkan aku jauh dengan mu ,,
….Disaat kau butuh lindunganku ,,
…..Aku slalu ada untukmu ,,
Aku rela bekerja siang dan malam ,,
..Hanya untuk kamu sayang ,,
…Aku rela siangku hilang ,,
…..Asal engkau slalu bahagia ,,
Like ·  · 
  • Ratu Rimba Niagara
Bab " Duit " ni hati hatilah sebab zaman sekarang ramai orang suka dapatkan wang orang lain dengan cara yang mudah...tak kira halal ke haram...menipu atau mengugut, meminjam atau meminta semua diaorang redah je...jadi berhati-hatilah & berwaspadalah sentiasa kerana orang jahat pada hari ini lebih ramai daripada orang baik dan kadangkala orang jahat ini berpura pura baik di hadapan kita tetapi hakikat sebenarnya berniat jahat pada anda..beringatlah sebelum menjadi mangsa berikutnya...mencegah lebih baik daripada merawat....
Unlike ·  · 
  • You and 6 others like this.
  • Ratu Rimba Niagara
  • Ratu Rimba Niagara DUHAI SAHABAT ALAMMAYAKU, AKU TAK DAPAT BERIKAN HARTA PADAMU KERANA AKU TAK PUNYA HARTA CUKUPLAH SEKADAR KUBERIKAN HATIKU UNTUK KALIAN SEMUA YA...hehehe MOGA KALIAN SUDI HARGAI KASIH SAYANGKU YA...hehehe
    Like · Reply · 1 min
SIMILAR TO DATUK MOHD FAIZ ABDULLAH BOKHARI
GRADUAN
19,451 likes
Laman Impiana
139,589 likes
Impiana
115,546 likes
Dunia Lelaki Maskulin
119,496 likes
Program Pro Rakyat. Menangkan Prabowo Subianto Sebagai Presiden RI 2014 s/d 2019.
Unlike ·  · 
Al-fatihah.... Syurga tempatmu anakku 
Like ·  ·  · 1,1047025
Sempatkan tulis "Aamiin" jika do'a ini termasuk do'a Anda juga..!!
Aamiin Ya Rabbal'alamiin..
Like ·  ·  · 2,803539439
Sempatkan tulis "Aamiin" jika do'a ini termasuk do'a Anda juga..!!
Aamiin Ya Rabbal'alamiin..
Like ·  ·  · 2,709399306
Sempatkan tulis "Aamiin'' jika do'a ini termasuk do'a Anda juga..!!
Aamiin Ya Rabbal'alamiin.
Like ·  ·  · 2,545429272
www

0 comments:

Post a Comment

 
;