Tuesday 14 July 2015

MARHABAN YA RAMADAN (241) SELURUH PAHLAWAN MELAYU BERJIWA FISABILILLAH BERSIAP SIAGA PERTAHANKAN KEMERDEKAAN NEGARA TERCINTA!!!



MARHABAN YA RAMADAN (241) SELURUH PAHLAWAN MELAYU BERJIWA FISABILILLAH BERSIAP SIAGA PERTAHANKAN KEMERDEKAAN NEGARA TERCINTA!!!

FROM NOTIFICATIONS
Bhayangkara - pasukan elit kerajaan Majapahit, dipimpin Patih Gajahmada
RECENT ACTIVITY
an terhenti dan semua "terpaksa" berdamai....
Tragedi yang dikategori sebagai peristiwa Paranormal/Superhuman yang cuba sedaya upaya "dirahsia dan dikurangkan publisiti" oleh kerajaan bagi mengelak panik rakyat atas nasihat British dan US

  • Rabeah Binti Mohd Ali Peristiwa 13 Mei tak akan berulang kembali kerana seluruh pahlawan melayu berjiwa fisabilillah sentiasa siap siaga untuk mempertahankan kemerdekaan negara!!! Allahu Akbar!
" Ya . Memang Bangsa Sepek Sengaja Dibawa En. LxxxxxR (En. L) Ke Tanah Ini Untuk Meneutralkan 'Alter Rahsia Melayu' . Lantaran Kegagalan Demi Kegagalan Menakluk JIWA Bani Jawi Nusantara Sejak Berabad Lalu . Kekerasan Tidak Mematahkan JIWA Bani Ini . Malahan Dibalas Dengan Adab Dan Akhlak Yg Terpuji . Demi Mengaktifkan 'Alter Rahsia Melayu' Bangsa Kulit Gelap Juga Dibawa Masuk . Konsep 'Pecah Dan Perintah' Diarah En. L Agar JIWA Bani Ini Terkurung Sehingga BERNANAH Sementara Menanti Masa Yg Tepat Utk En. L Melaksanakan Langkah Yg Seterusnya . Bangsa Sepek Amat Disayangi En. L Memandangkan Bangsa Ini Shj Yg Mampu Membawa Tujuan Asal En. L Bertapak Di Sini Setakat Ini . Bangsa Kulit Gelap Pula Kini Sedang DiAtur Gerak Bagi Melaksanakan Perancangan Beribu Tahun En.L Yg Tertangguh Berabad Lamanya Sementara Bangsa Sepek Akan Terus Dikendong En.L Selagi Belum Ada Bangsa Pengganti Yg Boleh Menggantikan Peranan Bangsa Sepek Di Semenanjung Emas Ini . Bani Jawi Bersedialah . Dari Segi TAUHID KITA , AKIDAH KITA , JIWA KITA , AMALAN KITA . Sesungguhnya JIHAD Itu Dtg Dari JIWA Yg Dpt Membezakan DiAntara Yg Haq Dan Batil . Berjalan Lah Dan Perhatikan Lah Percaturan Buah Buah Catur Mereka Yg Semakin Mendesak . "
Terlalu Panjang Utk DiCoretkan .
Namun Sedar Lah Bahawa
'Alter Rahsia Melayu' Itu Sangat Sangat Mahal Untuk DiAktifkan Hanya Kerana Sebuah OPPO . Yg Lebih Besar Sedang Menanti . SENYUM Lah . DAN BERISTIQAMAH Lah Di Kala En.L Masih Mencorak . Masa Nya Hampir Tiba . Alif Ba Ta .
~JIWA TUNGGAL~
  • You and 29 others like this.
  • Sitiruhani Mohd Zainol Tingkatkan Tauhid, Amalan,Aqidah dan berjiwa besar. Jangan cepat melatah, lihat dgn mata,jgn percaya, dengar dgn telinga,jgn percaya, lihat & dengar pun jgn percaya,gunakan aqal kita menganalisa situasi, jgn terjebak dgn perangkap2 yg tersedia,perjuangan besar baru bermula, pastikan kita semua bersedia jiwa & raga, mendaulah Islam di tanah suci ini,zaman pemuda bani Tamin mengorak langkah,utk bakal pemerintah AlMahdi yg menanti.
    5 hrs · Unlike · 2
  • Fuad Khalid Soalan Dr Murabbi Sheikh Abdullah Al Jahaf : Macam mana ini Fuad . Sudah layak dan bersedia kah kita menjadi Tentera Imam Mahdi ??

    Aku : .................. (bungkam kaku)
    5 hrs · Unlike · 1
  • 5 hrs · Unlike · 1
  • Rabeah Binti Mohd Ali Bangkitlah bangsa melayuku 
    jangan dibiarkan perjuangan leluhur moyang menjadi sia-sia
    jangan biarkan bangsa melayu dipijak-pijak bangsa asing
    ini tanah air kita
    sama-samalah kita perjuangkan
    agar bangsa kita tidak menumpang di tanah air sendiri
    jika dibiarkan 
    anak cucu yang kita tinggalkan
    meratapi nasib diri
    menyesal menjadi bangsa melayu mempunyai moyang
    pentingkan diri sendiri menjadi pengkhianat kepada bangsa sendiri
    demi kerakusan kuasa yang tiada penghujungnya....
    Allahu Akbar Ya Allah selamatkan negaraku dan bangsaku.....!!!!!
    AAmiin Ya Rabbal A'Lamiin.
    2 mins · Like

PETIKAN WALL GRUP KEBANGKITAN BANI JAWI NUSANTARA & GRUP PUJANGGA RATU RIMBA CINTA 5 BENUA
28 RAMADAN 1436H
15 JULAI 2015

0 comments:

Post a Comment

 
;