Monday 5 January 2015

SAMA MENOLONG, SAMA BERUNTUNG DUNIA AKHIRAT AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN


SAMA MENOLONG, SAMA BERUNTUNG DUNIA AKHIRAT AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN

ALLAH KAULAH SEGALANYA BAGIKU
HIDUP MATIKU HANYA KERANA-MU
CUMA YANG KUPOHON DARI-MU
REDHAILAH HIDUP MATIKU
AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN
Aashiq al-Rasul <-----visit this page, click on Like to be added and show some support.
Allahﷻ is my king
Allahﷻ is my power
Ameen

subhanallah
Aashiq al-Rasul <-----visit this page, click on Like to be added and show some support.
Abu Huraira (May ALLAH be pleased with Him) reported: The Prophet, peace and blessings be upon Him, said to Hasan, “O ALLAH, I love him, so love him and whoever loves him.”
[Sahih Bukhari 2016, Sahih Muslim 2421].
Like ·  · 
SUBHANALLAH TELAH KUBERIKAN HATIKU PADAMU DUHAI KEKASIH ALLAH
NABI MUHAMMAD SAW
Aashiq al-Rasul <-----visit this page, click on Like to be added and show some support.
Hadhrat Anas (Radiallahu anhu) narrates that RASULALLAH (Sallallahu alay...
See More
Like ·  · 
SUBHANALLAH BEGINILAH INDAHNYA TATKALA MUHAMMAD RASULULLAH KEKASIH ALLAH DILAHIRKAN KE DUNIA...SELURUH ALAM TURUT MERAIKANNYA.
ALLAHU AKBAR .
    SUBHANALLAH BEGINILAH INDAHNYA TATKALA MUHAMMAD RASULULLAH KEKASIH ALLAH DILAHIRKAN KE DUNIA...SELURUH ALAM TURUT MERAIKANNYA.
    ALLAHU AKBAR .
    MUHAMMAD RASULULLAH KEKASIH ALLAH
    Di malam hari bintang-bintang bertaburan bergemerlapan
    cahaya purnama berseri-seri hingga ke subuh
    meraikan kelahiran Muhammad Rasulullah
    Subhanallah seluruh alam
    penghuni langit dan bumi
    mengucapkan kesyukuran
    Di subuh Isnin 12 Rabiulawal Tahun Gajah
    bumi Makkah Al-Mukarramah
    lahir seorang khalifah Allah kekasih Allah,
    Muhammad Rasulullah
    Di hari kelahiran Muhammad Rasulullah
    di ufuk barat cahaya
    di ufuk timur cahaya
    di ufuk utara cahaya
    di ufuk selatan cahaya
    bercahaya- cahaya di langit
    kanan cahaya
    kiri cahaya
    segenap penjuru bercahaya
    Subhanallah terlalulah indah cahaya-Nya,
    meraikan kelahiran Muhammad Rasulullah Kekasih Allah.
    Di usia 6 tahun telah menjadi yatim piatu
    dipelihara oleh bapa saudaranya Abu Talib
    seorang hartawan menyayangi sepenuh jiwa raga
    sanggup membatalkan urus niaganya di Syam bagi
    melindungi Nabi Muhammad saw dibunuh oleh musuh Allah,
    Abu Talib diberitahu tanda yang ada di tubuh
    Nabi Muhammad saw,'Muhammad Rasulullah,'
    ada diceritakan dalam kitab Taurat dan Injil.
    Ini membuatkan musuh-musuh Allah akan membunuh
    Muhammad maka Abu Talib sentiasa berwaspada
    di setiap masa bagi mempastikan keselamatan
    anak saudara kesayangannya selamat.
    Kelahiran Muhammad
    membawa rahmat sekalian alam
    budi pekertinya
    akhlaknya semuanya
    memberi
    ketenangan
    kedamaian
    kerahmatan
    Allahu Akbar
    betapa besarnya perjuangan
    Nabi Muhammad kepada semua ummat Islam...
    kerana pengorbanannya yang tidak pernah putus asa
    Islam berkembang di serata dunia...
    Syukur sebanyak-banyak-Nya Ya Allah...
    di Kurniakan Muhammad Rasulullah...
    membawa Rahmat Sekalian Alam
    Subhanallah Alhamdulillah Allahu Akbar...
    kami mencintai Kekasih-Mu
    Muhammad Rasulullah
    dengan izin-Mu...
    kami mahu memandang Wajah-Mu di Syurgawi
    berdekatan dengan Muhammad Rasulullah
    Allahu Akbar AAmiin Ya Rabbal A'Lamiin
    ,
    Perkenankanlah doa kami Ya Allah,
    hamba-Mu yang kerdil,
    ................................................
    12 Rabiulawal 1436H
    Like ·  · 
    • Rabeah Binti Mohd Ali ALLAH MAHA PEMURAH SENTIASA MEMBERIKAN AKU ILHAM UNTUK BERKARYA
      SASTERA. ALLAHU AKBAR AAMIIN

      Aku bersyukur kepada Allah swt sebanyak-banyak-Nya kerana bilama aku melayari 
      laman FBku seperti aku dihujani permata-permata Syurga yang gugur dari langit ke tujuh ... aku teruja mengutip permata Syurga setiap hari sehingga aku tak terkutip-kutip telalulah banyak. Lagi aku bagikan Permata Syurga Kurniaan-Nya kepada penghuni alammaya lagilah banyak tak terkata. Allahu Akbar betapa Allah itu Maha Pemurah kepada semua hamba-Nya tanpa terkecuali. 

      Yang membuatkan aku sedih terutama kepada rakan fbku, mereka baca karyaku semahunya tapi rasa terpanggil untuk like jauh sekali untuk komentar apa yang aku tulis. Jika aku tulis memuji diriku sendiri memang patutlah tak di like atau di komentar kerana aku berlagak sombong . Ini yang aku tulis Memuji Memuja Allah swt dan Nabi Muhammad saw pun tak mahu lembut hati nak like.

      Ini adalah punca di antara kenapa rakan fbku silih berganti...kerana aku tidak tega menyimpan rakanku yang keras hatinya. 

      Kepada rakan fbku yang telah kuundur diri dan yang bakal kuundurkan diri harap sudi maafka aku...kita tetap silaturrahim cumanya di alammaya ini kamu sendiri tidak pernah izinkan dirimu untuk menjadi rakan setiakawanku . Duniaku sastera jadi aku mahu rakan fbku juga memahami duniaku.

      Harap sudi memaafkan aku. Bilamana ku sudah berterus terang di akhirat nanti tidaklah kamu menyalahkan aku dan aku tidak juga menyalahkan kamu. Kerana dua-dua tak salah yang salah kita saling tak sefahaman itu jer....

      Luahan hati rakan fbmu,

      Ratu Rimba Niagara,
      15 Rabiulawal 1436H
      6 Januari 2015

    SUBHANALLAH BEGINILAH INDAHNYA ANDAI CITA-CITA, 'KOTA SASTERA RATU RIMBA NIAGARA,' YANG KUANGANKAN MENJADI REALITI. ALLAHU AKBAR AAMIIN
    Like ·  · 
    aku mempunyai banyak niat andai niatku belum terlaksana kerana ajal menjemputku moga Allah swt menerima niatku kerana apa yang kuniatkan semuanya kerana-Nya. Allahu Akbar Aamiin Ya Rabbal A'Lamiin.
    Mari kita ajukan sebuah pertanyaan, ‘’Apakah yang menjadi penyebab amal ibadah kita tidak diterima Alloh Swt?’’ Jawaban yang paling mendasar adalah karena
    SMSTAUHIID.COM
    Like ·  · 
    Rabeah Binti Mohd Ali shared a photo to Pradita Fia's timeline.
    53 mins · 
    ALLAH MAHA PEMURAH SENTIASA MEMBERIKAN AKU ILHAM UNTUK BERKARYA
    SASTERA. ALLAHU AKBAR AAMIIN
    Aku bersyukur kepada Allah swt sebanyak-banyak-Nya kerana bilama aku melayari
    laman FBku seperti aku dihujani permata-permata Syurga yang gugur dari langit ke tujuh ... aku teruja mengutip permata Syurga setiap hari sehingga aku tak terkutip-kutip telalulah banyak. Lagi aku bagikan Permata Syurga Kurniaan-Nya kepada penghuni alammaya lagilah banyak tak terkata. Allahu Akbar betapa Allah itu Maha Pemurah kepada semua hamba-Nya tanpa terkecuali.
    Yang membuatkan aku sedih terutama kepada rakan fbku, mereka baca karyaku semahunya tapi rasa terpanggil untuk like jauh sekali untuk komentar apa yang aku tulis. Jika aku tulis memuji diriku sendiri memang patutlah tak di like atau di komentar kerana aku berlagak sombong . Ini yang aku tulis Memuji Memuja Allah swt dan Nabi Muhammad saw pun tak mahu lembut hati nak like.
    Ini adalah punca di antara kenapa rakan fbku silih berganti...kerana aku tidak tega menyimpan rakanku yang keras hatinya.
    Kepada rakan fbku yang telah kuundur diri dan yang bakal kuundurkan diri harap sudi maafka aku...kita tetap silaturrahim cumanya di alammaya ini kamu sendiri tidak pernah izinkan dirimu untuk menjadi rakan setiakawanku . Duniaku sastera jadi aku mahu rakan fbku juga memahami duniaku.
    Harap sudi memaafkan aku. Bilamana ku sudah berterus terang di akhirat nanti tidaklah kamu menyalahkan aku dan aku tidak juga menyalahkan kamu. Kerana dua-dua tak salah yang salah kita saling tak sefahaman itu jer....

    Luahan hati rakan fbmu,

    Ratu Rimba Niagara,
    15 Rabiulawal 1436H
    6 Januari 2015
    Like ·  · 
    • Pradita Fia likes this.
    • Pradita Fia Duhai puteri Rimba Raya .. Andai kau tau betapa besaran hati ingin selalu menyapa setiap karya indah sastramu .. Tentulah kau tak akan pernah merasakan sedih dan sendiri.. Keinginan begitu besar .. Namun fisik yang lemah terkadang tak mampu mengukir setiap kata indah memyapa karyamu .. Semua seakan mati dan membeku .. Karena sebenarnya jasad inipun dah lama terkubur pada jejak hitam tak bertuan .. Sejatinya semua karya inipun ikut terkubur dalam tanah kering .. Namun disaat lemah dan gundah .. Jasad ini masih bergerak .. Meski hati nya telah hilang tak tau kemana .. Duhai Puteri Rimba Raya .. Nanda hanya ingin berkata .. Meski nanda tak menyapa .. Bukan berarti nanda telah hilangkan semua rasa.. Namun karena kondisi telah letih .. Hingga arahpun menjadi buram tak jelas..
      44 mins · Unlike · 1
    • Rabeah Binti Mohd Ali Duhai nanda fia pradita kesayanganku dunia akhirat....
      maafkan bunda....
      kini bunda faham keadaanmu
      alangkah bahagianya andai di saat kegetiranmu bunda ada di sisimu...seandai jemarimu tidak mampu untuk bergerak lagi atas keuzuranmu kan kuletakan butiran tasbih agar kamu terus bertasbih memuji memuja-Nya sampai di saat akhirmu...biarlah kamu pergi bersama dengan cinta-Nya rindu-Nya...
      tak perlu bersusah payah lagi menyapa karya sastraku....
      ya bagiku memang penting setiap like dan komentar rakan fbku
      walaupun bagi mereka apalah sangat ada pada like dan komentar mereka ...lagian bukanlah aku bersastera kerana like dan komentar mereka lainlah setiap like dan komentar mereka membuatkan aku popular di dunia ini...jika aku popular di dunia pasti aku menjadi seorang yang bongkak lagi sombong sedangkan pakaian kesombongan hanya layak untuk Allah swt saja...
      yang menjadi matlamat utamaku tak popular di dunia tapi popular di langit di mana namaku disebut-sebut Allah swt pada sekalian para malaikat-Nya dan penghuni langit Allahu Akbar aku dibanggai Allah bukan aku berbangga pada manusia dan dibanggai manusia.
      Makanya rakan fbku adalah penting bagiku...penting sangat-sangat...biarlah seorang pun tak mengapa asalkan mereka memahami dunia sasteraku itu sudah memadai...

      Duhai nanda kusayang...
      emang tak salah aku memilih mu sebagai rakan fbku merangkap pejuang sasteraku...tahukah kamu ...walaupun dua hulubalangku kunta kunte telah lama mati lemas di lautan cinta ombak rindu...semangat dan pengorbanannya tak tumpah seperti kamu sentiasa tidak membiarka aku kesendiriaan bersastra...rela pertaruhkan nyawanya agar aku terus bersastra. 

      Allahu Akbar walaupun watak si kunta kunte cumalah di alam fantasiku tapi kau wujud di alam realitiku walaupun cuma di alammaya.

      Ya Allah sekiranya karya yang kutulis ini adalah Ilham dari-MU...Kau kiralah sebagai amal ibadat bagi mereka yang like, komentar dan mendukung karya sasteraku. Dan ampunkanlah mereka yang tak like dan komentar karyaku kerana mereka tidak tahu karya yang kutulis Ilham dari-Mu...aku sendiri pun tidak mengetahuinya ...cuma yang aku tahu dengan pasti setiap yang baik itu pasti-Nya datang dari-Mu yang tidak sempurna itu datang dari kelemahanku sendiri. 

      Nanda...andai nanda yang pergi dulu...pasti bunda merinduimu sepanjang hayat ...andai bunda yang pergi dulu...sama-samalah kita menunggu di Pintu Syurga. Allahu Akbar AAmiin. Indah-Nya Persahabatan Dalam Persaudaraan kerana Allah Taala. ....
      di dunia kita terseksa menanggung rindu di Syurga terubat segala rindu ....Hebat-Nya Allah menyatukan hati-hati hamba-Nya kasih dan rindu bertemu dan berpisah kerana-Nya. Sesungguh-Nya Allah Maha Hebat dalam segala perkara yang manusia sendiri tidak mengetahui-Nya. 

      Yang mendoakanmu segera sembuh agar dapat diketemukan di alam nyata , bersama memintal pelangi di langit ke tujuh Allahu Akbar AAmiin. 

      Bunda yang mengayangimu seumur hidupku sampai Jannah In Sya Allah AAmiin,

      Ratu Rimba Niagara (Putri Rimba Raya),
      15 Rabiulawal 1436H,
      6 Januari 2015
      Just now · Edited · Like

    News Feed

    MOGA USAHA DAN KEIMANAN TIDAK SIA-SIA , TIADA DAYA UPAYAKU MELAINKAN DENGAN IZIN-MU JUA YA ALLAH ALLAHU AKBAR AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN
    Like ·  · 
    SUBHANALLAH BEGINILAH INDAHNYA ANDAI CITA-CITA, 'KOTA SASTERA RATU RIMBA NIAGARA,' YANG KUANGANKAN MENJADI REALITI. ALLAHU AKBAR AAMIIN
    ANDAI MENJADI REALITI YANG LIKE IN SHAA ALLAH KEKAL MENJADI RAKAN FBKU DAN DIUNDANG MERAIKAN KOTA SASTERA RATU RIMBA NIAGARA KERANA PERCAYA DENGAN TAKDIR ILAHI ATAS USAHAKU. TUAH AYAM NAMPAK DI KAKI TUAH MANUSIA HANYA TUHAN YANG TAHU.
    YANG TAK SUDI NAK LIKE FAHAMLAH AKU SIAPALAH AKU DI HATIMU ANDAI NYA KU PERGI TOLONG MAAFKAN AKU. FBKU HANYA BAHAGIA DI SAMPING RAKAN-RAKAN FB YANG IKHLAS MENDUKUNG PERUANGAN SASTERAKU SAHAJA.
    Like ·  · 
    SUBHANALLAH BEGINILAH INDAHNYA ANDAI CITA-CITA, 'KOTA SASTERA RATU RIMBA NIAGARA,' YANG KUANGANKAN MENJADI REALITI. ALLAHU AKBAR AAMIIN
    Like ·  · 

      News Feed

      Aku hanya perlukan komentar dan like daripada rakan fbku yang telah kuanggap sebagai pejuang sastraku, andai mereka sepikan karyaku bererti mereka tak sudi bersama dengan sasteraku ...sebab itu juga rakan fbku silih berganti..sebelum aku undur diri ku minta maaf tapi bukan bermakna aku memutuskan silaturrahim kerana aku lebih mahu bersikap mandiri dalam berkarya . Andai aku khawatir like dan komentar orang lain pasti sampai sekarang aku tak bersastera. Yang aku tahu aku gembira dan bahagia dengan dunia sasteraku. In Shaa Allah AAmiin.
      Hidup akan menjadi lebih baik saat Anda bersikap lebih mandiri, daripada selalu khawatir tentang komentar orang lain.
      Mario Teguh
      Like ·  · 
      • Arman Dub Ini bahasa philosophy ya tersilah, qita sudah punya shahadatein jadi tdk perlu tersugesti
        2 hrs · Like
      • Rabeah Binti Mohd Ali Hanya orang yang lembut hati akan faham bahasa hati. Maka lembutkan hati dalam memahami bahasa hati. Yang masih tak faham berarti hatinya masih keras..
        45 mins · Edited · Like

    Dalam ribuan yang add untuk menjadi rakan fbku kalian terpilih menjadi rakan fbku dengan harapan kalian sudi menjadi rakan setiakawanku. Andai kalian wujud seperti tidak wujud tolong maafkan aku. Allah takdirkan kita menjadi rakan fb tapi tidak takdirkan kita untuk menjadi rakan setiakawan sehingga akhir hayat. Ku sedar siapalah aku di hatimu.
    Like ·  · 
    Rakan fbku seorang yang pemurah like, komentar , cadangan , idea agar dia terlibat sama dalam kejayaanku. Andai mereka sepi sesepinya lebih daripada 3 hari mengikut ciri-ciri kehendak islam tidak bertegur sapa selama 3 hari berturut-turut bererti dia sengaja hendak memutuskan silaturahim di alammaya. Bererti bukan salahku jika aku mengundur diri.
    "AKU TAK MAHU KAMU YANG BERDOSA BIAR AKU YANG TERASA,"
    Like ·  · 

    News Feed

    Rakan fbku adalah sumber inspirasiku berkarya dan lambang kekuatan aku terus berjuang dalam menggapai cita-citaku andai mereka wujud seperti tak wujud tolong siap dan sedia maafkan aku.
    Like ·  · 
    Moga kehadiran rakan fbku memberi semangat padaku untuk terus berkarya dan sudi mendoakan kejayaan aku mencapai segala cita-citaku.
    Like ·  · 
    Jika kita menjadi rakan fb jadilah rakan fb punyai semangat setiakawan.
    Bila berkomunikasi dalam ceria hati keputusan menang-menang tiada siapa yang terasa dihampakan dan disakiti hati...
    Like ·  · 
    Orang lain tidak akan faham kita kecuali kita sendiri faham diri kita maka tak perlulah kita pedulikan kata-kata orang.
    Like ·  · 

    News Feed

    Kita kaji diri kita sendiri baru kita kaji orag lain.
    Like ·  · 
    Kita jangan mudah mengatakan orang tidak sempurna sedangkan diri kita sendiri pun tak sempurna.
    Like ·  · 
    Hanya orang yang lembut hati akan faham bahasa hati. Maka lembutkan hati dalam memahami bahasa hati. Yang masih tak faham berarti hatinya masih keras.
    Like ·  · 
    Subhanallah indahnya ciptaan-Mu Tuhan.
    Like ·  · 

    News Feed

    jemputlah kepada tetamu yang teristimewa
    Like ·  · 
    • Rabeah Binti Mohd Ali



Andai Teater Bangsawan, "PUTERA DUYUNG" dijadikan kristal lihatlah
betapa indahnya. Allahu Akbar.
مهرجان "الثلج السحري من سيبيريا" في كراسنويارسك، روسيا.
روووعة
Like ·  · 
kejayaan sentiasa menanti bagi orang yang berani mencapainya.
الطريق السريع المحيط الأطلسي، النرويج. وكأنه طريق في الفضاء ..روووعة
Like ·  · .
aku tak suka berkawan dengan orang yang berani menyebut kejayaan
tapi penakut untuk merealitikan kejayaan.
Jika engkau selalu memikirkan kegagalan, engkau tak akan mampu melakukan apa pun.
Ini tahun baru, lebih beranilah.
Tidak ada kebaikan dalam hidup seorang penakut.
Mario Teguh - Loving you all as always
Like ·  · 
SUBHANALLAH INDAHNYA
المياه نقية واضحة في المحيط الهندي .. سبحان الله العظيم
Like ·  · 
BERSYUKURLAH APA YANG KAMU ADA
KERANA DENGAN RASA KESYUKURAN ITU ALLAH AKAN TAMBAH LAGI NIKMAT AGAR KAMU BERTAMBAH BERSYUKUR LAGI.
Like ·  · 
SAMA-SAMA BERUNTUNG DUNIA AKHIRAT AAMIIN
Like ·  · 

    News Feed

    CITA-CITAKU MEMPUNYAI KELUARGA YANG SERAMAI MUNGKIN YANG HEBAT DI MATA ALLAH SWT. ALLAHU AKBAR AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN
    Menetapkan sebuah tujuan sebagai sebuah keluarga dapat menjadi perbedaan antara memiliki sebuah keluarga yang baik dengan menikmati keberadaan...
    SOURCE: PUB.VITRUE.COM
    Like ·  · 
    Hanya yang Allah gerakkan dan tentukan saja..
    apa yang ditakdirkan Allah itulah takdirku....
    Perbedaan usia bukanlah sesuatu yang aib bila pernikahan Anda berdasarkan cinta dan merasakan kenyamanan satu sama lain. Suami dan istri harus mempunyai...
    SOURCE: PUB.VITRUE.COM
    Like ·  · 
    MOGA KITA JUMPA DI SANA DALAM SUDAH TERAMPUN SEGALA DOSA KERANA SEBELUM MATI SEMPAT BERMAAF MAAFKAN. TIDAKLAH DIBAWA SAMPAI AKHIRAT. KAN BAHAGIA JIKA SAMA-SAMA MASUK SYURGA ....RUGI JIKA DENDAM KESUMAT DIBAWA SAMPAI AKHIRAT. ALLAHU AKBAR MOGA DIJAUHKAN SIFAT YANG MENDENDAMI. AAMIIN.
    Like ·  · 
    BERSUARALAH DEMI KEMENANGAN SUARA RAKYAT MALAYSIA
    JIKA KITA TAK BERSUARA PADA KERAJAAN YANG MEMERINTAH SELAGI ITULAH APA YANG TERPENDAM AKAN TERUS TEREMDAM DALAM DENDAM
    RASA TIDAK PUAS HATI KENAPA TIDAK BERJUMPA TERUS DI PIHAK ATASAN NYATAKAN RASA TIDAK PUAS HATI TERHADAP PEKERJA KERAJAAN YANG DIBERI AMANAH ITU PASTI KERAJAAN AKAN AMBIL TINDAKAN KEPADA PEKERJA KERAJAAN YANG MENGHAMPAKAN RAKYAT. JIKA RAKYAT TERHAMPA PASTI KERAJAAN AKAN DIGULINGKAN. BILA KERAJAAN DIGULINGKAN GARA-GARA PEKERJA KERAJAAN YANG LEMAH BEKERJA TAPI SUKA BONUS DAN KENAIKAN GAJI, MAKA BANGUNLAH KERAJAAN BANGUNKAN PEKERJAMU YANG LEMAH TAK BERMAYA AGAR TIADA RAKYAT LAGI TERHAMPA SEBELUM UNDIANMU DIHAMPAKAN RAKYAT. INGATLAH PRU KE14 HANYA TINGGAL BEBERAPA TAHUN LAGI. JIKA KERAJAAN TUMBANG GARA-GARA PEKERJA KERAJAAN YANG SAMBIL LEWA ATAS KERJANYA...AMATLAH RUGI SEKALI !!!

    'BERTEGAS DEMI KEMENANGAN SUARA RAKYAT, SUARA RAKYAT ADALAH
    UDIAN RAKYAT KERANA DI TANGAN RAKYATLAH PENENTU KUASA PEMIMPIN'

    MEWAKILI SUARA RAKYAT YANG TERHAMPA,
    RATU RIMBA NIAGARA
    14 RABIULAWAL 1436H
    5 JANUARI 2015
    Pelik juga kakitangan kerajaan,di beri info,jangankan respon,terima kasih pon tidak
    Like ·  · 

    News Feed

    KASIH PERSAUDARAAN KITA TAK AKAN TERPISAH
    WALAUPUN LAUT CINA SELATAN MEMISAHKAN KITA
    NAMUN KASIH KITA TAK TERPISAH
    WALAUPUN KITA CUMA KENAL DI ALAMMAYA
    BERTEMU MENYAPA DAN BERPISAH KERANA TAK MENYAPA
    KERANA AKU BUKANLAH SIAPA-SIAPA
    TAK MENGAPA KERANA SIAPALAH AKU DI HATIMU
    PERTEMUAN DAN PERPISAHAN YANG SEMENTARA
    PERSAUDARAAN KITA TAK BOLEH PUTUS KERANA KITA ADALAH SAUDARA SEISLAM 1 UMMAH 1 AKIDAH SAMPAI SYURGA KITA BERSAMA ALLAHU AKBAR AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN.
    'MOHON DIMAAFKAN SEPANJANG PERKENALAN KITA DI ALAMMAYA'
    SAUDARAMU YANG SUKA BERPUJANGGA DI ALAMMAYA,
    RATU RIMBA NIAGARA
    14 RABIULAWAL 1436H
    5 JANUARI 2015
    Like ·  · 
SAMA MENOLONG, SAMA BERUNTUNG DUNIA AKHIRAT AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN
PETIKAN WALL RATU RIMBA NIAGARA, GROUP PUJANGGA RATU  RIMBA NIAGARA CINTA 5 BENUA & RAKAN-RAKAN ALAMMAYA
15 RABIULAWAL 1436H
6 JANUARI 2015


0 comments:

Post a Comment

 
;