Wednesday 20 July 2011

DATUK JEM USAHAWAN SABAH YANG BUDIMAN

Lisa Ali saya suka!!!!!
Yesterday at 6:41pm · Like · 1 person

Datuk Jem:

Terima kasih Lisa,saya pun sangat suka dan terharu.Hati dan perasaan saya
sudah jatuh cinta dengan orang-orang Tawau yang mesra dan budi pekerti yang
sungguh baik.
Yesterday at 6:46pm · Like · 1 person

Lisa Ali :

Sama-sama datuk. Semoga apa yang dirancang akan menjadi kenyataan.
Itu doa dan harapan kami di sini.. :)
Yesterday at 6:49pm · Like · 1 person

Datuk Jem:

Insya-Allah..Apa yang saya kata akan saya kota kan....
Saya akan perluas kan lagi apa yg Allah amanahkan kepada saya...
Yesterday at 6:51pm · Like · 2 people

Nursakin Bnntiabdullah:

SALAM! SIR DATUK, GOOD LUCK @ KEEP IT UP..
9 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem :

Waalaikumsalam Nursakin..Terima kasih kembali ya...
8 hours ago · Like

Nursakin Bnntiabdullah:

WELCOME SIR..a little bit bz..
8 hours ago · Like · 1 person

Maya Wahida:

Tawau sentiasa menunggu sentuhan ekonomi dari usaha datuk
Good luck datuk
5 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem:

Insya-Allah..Kalau di Izin Allah dan di permudah kan lagi
rezeki untuk saya.Saya akan berkongsi ekonomi bersama
penduduk-penduduk Tawau.
Ini salah satu doa saya selama ini utk mengembangkan lagi perniagaan
berasaskan keluli tahan karat dan saya ingin berkongsi kepakaran dalam
bidang ini untuk sesiapa sahaja yang berkemahuan dan ingin majukan diri.
5 hours ago · Like


Rabeah Mohd Ali:

Datuk Jem yang jutawan lagi dermawan,
Biarpun sudah berjaya jadi usahawan;
Mahu juga berkongsi keuntungan,
Bersyukurlah rakyat Tawau sekalian.
4 hours ago · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali:

Bercita-cita mengembangkan perniagaan,
Perniagaan berasaskan keluli tahan karat;
Moga doamu Allah makbulkan,
Mulia sungguh hatimu membela nasib rakyat.
4 hours ago · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali:

Rakyat Tawau berterima kasih,
Kepadamu Datuk Jem yang baik budi;
Berkongsi keuntungan sama diraih,
Majulah ke hadapan yang mahu majukan diri.
4 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem:

Masya-Allah...Terharu sungguh dengan kata-kata Rabeah itu.
Terima kasih saya ucapkan moga kejayaan saya membawa
kejayaan untuk Rabeah juga dalam apa jua bidang yg Rabeah
ceburi lebih-lebih lagi dalam penulisan ya. Inilah doa dan
kata-kata semanggat.
3 hours ago · Like


Rabeah Mohd Ali:

Amin Ya Rabbal A'Lamin.Terima kasih sahabatku.
Kerana sudi memberi sokongan. Doakan juga penjualan
hartanah yang sedang dipromosikan tika ini...
terbuka hati usahawan untuk membelinya ye...boleh
juga memudahkanku untuk berjuang di bidang penulisan
yang amat diminati ini.
3 hours ago · Like


Rabeah Mohd Ali:

Kalau Datuk Jem berminat membeli hartanah
Untuk diusahakan dan dimajukan
Emas besi keluli arang batu yang ada di perut bumi...
Jika berminat... beritahulah saya ye...
hartanah di Sabah pun ada...
Mana tahu kejayaanmu kejayaanku bahagia semua!
Dan Allah Berkati
3 hours ago · Like · 1 person


Datuk Jem:

Insya-Allah Rabeah...Sekira nya saya ada rezeki lebih
dan rasa perlu untuk mendapatkan tanah saya akan hubungi ya..
38 minutes ago · Like
          

Rabeah Mohd Ali:

Terima kasih untuk segala sokongan yang diberi.
Didoakan moga Allah murahkan rezeki yang berkat-berkat
untuk Datuk Jem. Amin Ya Rabbal A'Lamin.
4 minutes ago · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali:

Assalamualaikum Datuk Jem, Sebagai tanda persahabatan kita
diabadikan,"DATUK JEM USAHAWAN SABAH YANG BUDIMAN'
di blog saya: sasterakuduniaku.blogspot.com
(Kalau sudi layarilah ye Datuk Jem)

DATUK JEM::

Waalaikummussalam...Terima kasih Rabeah saya sangat menghargainya.

RABEAH MOHD ALI:

Terima kasih Datuk Jem kerana sudi menghargai,
Menghargai karyaku sukanya hati;
Blog dicipta untuk menghargai,
Wadah perjuangan insan-insan yang disayangi.


(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK RABEAH MOHD ALI)
20 Julai 20011

0 comments:

Post a Comment

 
;