Saturday 1 September 2012

BILA AKU BERDUKA KAU MEMUJUKKU



Ratu Rimba Niagara  shared Umaira Ashikin's photo.

MALAM

Malam
Kauhadir bersama segumpal resah
Secangkir tak diundang
...
 ·  ·

  • like this.
    • DUHAI BULAN

      Duhan bulan rakan setiaku...
      Dari dulu kau tak pernah tinggalkan aku
      Kita berkawan sejak di alam kanak-kanak lagi
      Aku senyum kau senyum
      Aku berduka kau berduka
      Bilamana aku senyum kau suka
      Bila aku berduka ...kau memujukku
      18 minutes ago · 
    • Bulan...biarkpun kau jauh di langit sana
      Aku di bumi
      Tida kira siapapun aku
      Kau terima aku apa adanya

      Katamu jika mahu bersahabat denganmu
      Jangan sepikan di ombak rindu
      Jangan anggap orang lain tak sempurna
      Sebab Yang Maha Sempurnu itu cuma Allah

      Bulan aku mahu jadi sepertimu
      Berkata bukan mengikut perasaan
      Berkata mengikut iman
      Makanya aku suka berkawan denganmu

      Moga persahabatan kita
      Walaupun cuma alam maha
      Sentiasa berseri
      Seri bunga-bunga Cinta Syurga
      Aamin
      6 minutes ago · 
((PEIKAN DARIPADA WALL RATU RIMBA NIAGARA
1 Sept 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;