Thursday 23 May 2013

SAHABAT SAYANGI SIAPA SAJA DUNIA HANYA PINJAMAN MATI TAK BERTEMAN



  • RECENT POSTS
  • ASSALAMUALAIKUM
    BOLEH TANYA TAK SIAPAKAH ADMIN GRUP INI
    ADAKAH SETIAP KOMENTAR DAN POST YANG DIHANTAR DIPANTAU
    JIKA BOLEH GRUP INI
    MISI DAN VISI DITUBUHKAN BIAR JELAS
    JIKA GRUP INI TEMPAT BERBAHASA YANG JELEK-JELEK
    SUKA HINA MENGHINA
    HENDAKLAH DIELAKKAN
    KARNA DI SINI KITA SALING BERBAGI ILMU DAN IDE
    YANG BERNAS LAGI MANTAP
    JIKA TAK TAHU APA YANG HENDAK DIKOMENTARKAN ATAU DIPOST
    CARI SAJA GRUP YANG SUKA KATA JELEK-JELEK DAN HINA MENGHINA
    JIKA BOLEH BIARLAH GRUP INI BERSATU HATI UNTUK MENCAPAI MISI DAN VISI
    DITUBUHKAN OLEH ADMIN GRUP INI MAKANYA PERKENALKAN ADMIN GRUP INI ...ADA BERAPA ORANG SEMUANYA DAN APAKAH MISI DAN VISI DITUBUHKAN GRUP INI...MAAF INI SEKADAR PANDANGAN SAYA YANG MEMANG MINAT DENGAN DUNIA POLITIK TAPI POLITIK YANG MEMBINA. BERTANDING SECARA SIHAT BUKAN KUTUK MENGUTUK DAN HINA MENGHINA ....
    JIKA TIADA ADMIN MAAF SAYA NGGAK BERMINAT LAGI DAN SAYA UNDUR DIRI DARI GRUP INI...

    RATU RIMBA NIAGARA
    22 Mei 2013
    Like ·  ·  · Wednesday at 10:41pm
    • 4 people like this.
    • Yoma Kelana INI GRUP ORANG GILO..
    • Muhamad Ridwan betul tu,awak pun tak tau siapa admin nyo
    • Ratu Rimba Niagara kita tunggu siapa adminnya...?
      jika tiada yang ngaku siapa adminnya...
      kita lantik siapa yang layak dan sukarela jadi adminnya gimana
      tapi kita tunggu sampai admin munculkan diri gimana?
      nak bagi berapa lama tempuh...tu duhai sobatku?
    • Ratu Rimba Niagara kalo bener ujudnya admin di grup ini
      kita minta admin adakan transformasi di grup ini
      transformasi ke arah kebaikan dalam berpolitik secara sihat
      demi Riau dan rakyat Indonesia...gimana?
    • Muhamad Ridwan bunda aja di lantik jadi admin nya,,,
    • Ratu Rimba Niagara Bunda nggak boleh...nanti ramai yang marah ye...
      Tujuan bunda cuma siarkan karya dan beri ide
      Nanti admin marah dech...nggak tenang hidup nanti jika ada yang benci bunda...ahhh! jangan gitu dong...bunda suka hidup yang tenang-tenang aja dong...hehehe
    • Ratu Rimba Niagara Moga tampillah admin di grup DAPUR POLITIK RIAU...sebab sekarang waktu genting nich mahu kempen siapakah pilihan rakyat riau untuk calon GUBERNUR yang layak untuk dinobatkan oleh rakyat riau...kalo boleh kempen cara sihat nggak ada kutuk mengutuk dengan kata-kata jelek-jelek dan suka membuat onar...biar rakyat yang menilaikannya ...barulah grup ini ceria semuanya iyakan? hehehe
    • Muhamad Ridwan iya bun hehehe,nggak brani muncul tu bun admin nya,mngkin sibox dia nya,,,,,
    • Pencuik Yuspen Roma bnr ni sob, aq jga hern enth spa admnty, aq j dmsukin k grup ni m orng ngk dknl, lgin knp aq dmskin,aq kn bkn orng riau
    • Ratu Rimba Niagara Bunda penuh yakin semua ahli di grup ini punyai pikiran yang waras dan berbahasa santun lagi beradap sopan...yang tua dihormati yang muda disayangi...kalah menang adat bertanding...yang penting bila udah menang jadi gubernur siap sedialah untuk memikul tangungjawab rakyat..bukan senang mahu jadi pemimpin ...dunia akhirat akan di dipertanggungjawabkan.
    • Ratu Rimba Niagara Pencuik Yuspen Roma biarpun kita bukan orang riau ...setidak-tidaknya kita boleh menyumbang ide dan memberi dukungan kepada admin grup ini...menandakan kita hidup serumpun senusantara...saling bekasih sayang demi-Nya disamping memanjangkan talisiraturrahim di grup ini iyakan...
    • Pencuik Yuspen Roma RR niagara btul jga, tpi isi mteri ttng prsoaln riau, jls qt ngk tau,scra prbdi aq snang msk dlm grup ni, bwt nmbh tmn
    • Ratu Rimba Niagara benar itu pyr biar ramai kawan jangan ramai musuh...gara-gara politik kita dapat musuh...waduh malang itu...jika ramai musuh dong...hehehe
    • Pencuik Yuspen Roma iy lh, skrng jmn dmai, jgn gara2 mndukung swtu klmpok tw ssorng yg qt ngk ngrti n tujuany p qt sling brmusuhn
    • Ratu Rimba Niagara PENTINGNYA ADMIN TURUN PADANG KARNA MEREKA ADALAH YB GRUP UNTUK MENJAYAKAN MISI DAN VISI DITUBUHKAN GRUP

      ASSALAMUALAIKUM
      BOLEH TANYA TAK SIAPAKAH ADMIN GRUP INI
      ADAKAH SETIAP KOMENTAR DAN POST YANG DIHANTAR DIPANTAU

      JIKA BOLEH GRUP INI
      MISI DAN VISI DITUBUHKAN BIAR JELAS
      JIKA GRUP INI TEMPAT BERBAHASA YANG JELEK-JELEK
      SUKA HINA MENGHINA
      HENDAKLAH DIELAKKAN
      KARNA DI SINI KITA SALING BERBAGI ILMU DAN IDE
      YANG BERNAS LAGI MANTAP
      JIKA TAK TAHU APA YANG HENDAK DIKOMENTARKAN ATAU DIPOST
      CARI SAJA GRUP YANG SUKA KATA JELEK-JELEK DAN HINA MENGHINA
      JIKA BOLEH BIARLAH GRUP INI BERSATU HATI UNTUK MENCAPAI MISI DAN VISI
      DITUBUHKAN OLEH ADMIN GRUP INI MAKANYA PERKENALKAN ADMIN GRUP INI ...ADA BERAPA ORANG SEMUANYA DAN APAKAH MISI DAN VISI DITUBUHKAN GRUP INI...MAAF INI SEKADAR PANDANGAN SAYA YANG MEMANG MINAT DENGAN DUNIA POLITIK TAPI POLITIK YANG MEMBINA. BERTANDING SECARA SIHAT BUKAN KUTUK MENGUTUK DAN HINA MENGHINA ....
      JIKA TIADA ADMIN MAAF SAYA NGGAK BERMINAT LAGI DAN SAYA UNDUR DIRI DARI GRUP INI...

      RATU RIMBA NIAGARA
      22 Mei 2013

      Laskar Tak Berguna Jgn prasangka buruk dulu ya..ibu ratu rimba niagara.Ini ada lah dunia maya.Maklumlah semua informasi yg ada tersebut tergantung diri ini mau menerima atau tidak.NO BODY PERFECT karena smua kesempurnaan milik Allah dan hanya Allah tempat kembali.Serahkan dan pasrahkan itu pada Allah.Karena nasehat dan menasehati itu suatu kebaikan tapi tidak mesti memaksa apa yang mesti kita sampaikan kepada orang lain.

      LASKAR BERGUNA

      Duhai laskar yang berguna....memanggil nama anda tak berguna pun saya tak sanggup...kerana jika 10 orang panggil anda tak berguna pastilah anda tak berguna kerana kata-kata itu adalah satu doa... anda sendiri bersangka buruk pada diri anda sendiri dan menyuruh orang bersangka buruk pada anda. Semenjak saya terima anda sebagai rakan fb...anda tidak pernah menyapa saya...tapi mengenangkan saya masih ingin mengenali anda dan berkongsi ilmu apa yang anda ada...saya bersabar...manalah tahu anda seorang yang suka berbagi ilmu tapi tidak rupanya...untuk pengetahuan anda...rakan fb saya terhad..saya tidak pernah memaksa untuk orang terima apa yang saya sampaikan. Di fb ini tempat saya bersastra ...makanya saya hanya menerima mereka yang sudi menjadi rakan setiakawan yang saling sokong menyokong perjuangan masing-masing...andai kata di fb ini sekadar wujud tapi tak wujud dan berkata seakan tidak berpuas hati dengan saya...saya minta maaf. Masa saya terlalu suntuk memikirkan rakan fb yang sepi menyepi tapi bila bersuara macam tak berpuas hati dengan saya. Di grup pula jika kata-kata yang dikeluarkan berbaur kutuk mengutuk...hina menghina...membuat onar...hingga mewujudkan perbalahan sesama sendiri lebih baik saya mengundur diri . Apa guna kita menjadi admin tapi tidak dapat mengawal suasana kumpulan yang kita tubuhkan...ahli bukannya sikit berpuluh ribu...bayangkanlah berpuluh ribu ahli yang aktif adalah 20 orang....10 orang suka berkata positif 10 negatif yang menimbulkan fitnah , berkata jelek dan huruharakan grup. Makanya amat penting admin untuk menenangkan ahli grupnya...jika tidak dicantas akan berleluasalah budaya fitnah mengajak orang berperasangka buruk...itu maksud saya sebenarnya duhai laskar berguna. Makanya maafkan saya karna saya tersalah pilih rakan fb yang membuatkan orang berperasangka buruk kepada saya. Saya cuma terima rakan fb yang boleh memberi kebaikan kepada saya dan bukan yang tak berguna (anda sendiri yang menggelarkan diri anda tak berguna ...walaupun selepas ini kita tak menjadi rakan fb lagi...tukarkanlah nama anda...kepada laskar berguna....berguna untuk agama bangsa dan negara. Maafkan saya dunia akhirat laskar berguna.

      RATU RIMBA NIAGARA
      23 Mei 2013
      (PETIKAN DARIPADA WALL RATU RIMBA NIAGARA
      23 Mei 2013
    • E Indra Kelana Numpang tanya, RATU RIMBA suka nonton sinetron BRAMA KUMBARA ya karena disana ada RATU RIMBAnya he he he
    • Haryanto Yosghavi Chaniago Maaf Bu Ratu Rimba Niagara.
      Bnyk stats & koment anda yg bahasanya agak sulit sy mengerti. 
      Apakah tidak sebaiknya anda gunakan saja bhs Indonesia yang benar..!?
      Yesterday at 12:08pm via mobile · Edited · Unlike · 1
    • Ratu Rimba Niagara E Indra Kelana...hehehe sinetron BRAMA KUMBARA ...ratu rimbanya dari Indonesia ya...nggak sama bahasanya dengan ..rimba niagara ye...hehehe
    • Ratu Rimba Niagara Haryanto Yosghavi Chaniago...saya pun nggak paham bahasa Indonesia ye...sebab saya bukan org Indonesia...tapi hanya dikit-dikit aja paham...maafkan saya ya...bukan disengaja kok bikin sulit berbahasa di sini...hehehe
    • E Indra Kelana he he he tq infonya sekedar INTERMEZO habir serius bana
    • Haryanto Yosghavi Chaniago Owh...., Bearti anda bukan Warga Negara Indonesia ya Bu Ratu Rimba Niagara..!!??
    • Ratu Rimba Niagara hehehe saya tak tahu gimana tersesat hingga di grup dapur politik riau di sini...harap temen2 paham ya...kalo nggak ada yang seneng dengan kehadiran ratu rimba di sini...iya udah...ratu rimba mahu pulang ke rimba niagara semula....hehehe
    • Sage Plus Ee sok suci lo kau ma
    • Haryanto Yosghavi Chaniago Bukan maksud kami menolak persaudaraan dgn Ibu Ratu Rimba Niagara. Sepertinya Ibu dari warga Negara Malaysia. 
      Baik...., Kita tetap bersaudara. 
      Namun untuk kehadiran Ibu di Group Politik kami ini, kita tunggu pertimbangan serta keputusan anggota group lainnya. Maaf...!
    • Ratu Rimba Niagara Saya di Malaysia...tak tahu gimana tersesat terdampar di grup ini...bukan satu grup hampir 30 grup ...kebanyakkannya dari Indonesia...secara kebetulan saya ini suka menyiarkan karya dan suka memberi ide kepada rakan-rakan grup. Ada yang suka dan ada yang tak suka. Yang tak suka itu removekan saya dari menjadi ahli group atau saya yang undur kan diri. Adatlah kita sebagai orang asing kepada bukan tanah air kita sendiri. Tapi bila kenangkan kita ini serumpun senunsantara ..apalah salahnya kita bertalisiraturrahim walaupun cuma di alam maya iyakan? setidak-tidaknya kita tahu kehidupan di Indonesia walaupun kita cuma tinggal di rimba ....
    • Haryanto Yosghavi Chaniago Mungkin saja ada pertemanan dari Bu Ratu Rimba Niagara yg tidak sengaja mengundang ibu bergabung di Group ini.
      Kita memang serumpun, Kita memang Bersaudara bahkan kita satu akidah. 
      Kita bukan tidak ingin bersilaturrahmi, Tapi.... ini kepentingannya lain.! Biarlah anggota group lainnya yg menentukan keputusan apa Ibu Ratu layak bergabung disini.
    • Ratu Rimba Niagara SAYA DITAKDIRKAN MENJADI AHLI GRUP YANG BUKAN RANCANGAN SAYA SEMUANYA SUDAH TERTULIS SAYA REDHO DITEMUKAN & REDHO JUGA BILA DISINGKIRKAN. BERTEMU DAN BERPISAH KARNA ALLAH TAALA.

      Saya di Malaysia...tak tahu gimana tersesat terdampar di grup ini...bukan
       satu grup hampir 30 grup ...kebanyakkannya dari Indonesia...secara kebetulan saya ini suka menyiarkan karya dan suka memberi ide kepada rakan-rakan grup. Ada yang suka dan ada yang tak suka. Yang tak suka itu removekan saya dari menjadi ahli group atau saya yang undur kan diri. Adatlah kita sebagai orang asing kepada bukan tanah air kita sendiri. Tapi bila kenangkan kita ini serumpun senunsantara ..apalah salahnya kita bertalisiraturrahim walaupun cuma di alam maya iyakan? setidak-tidaknya kita tahu kehidupan di Indonesia walaupun kita cuma tinggal di rimba ....sepanjang saya menjadi ahli grup telah banyak karya-karya yang dapat saya hasilkan mengenai pejuang-pejuang Indonesia. Ini yang membuatkan saya suka banget. Disamping bertalisiraturrahim saya dapat ilham yang saya suka semuanya. Sejak dijaman sekolah saya telah jatuh cinta dengan Indonesia. Cintakan para pejuang yang memerdekakan Indonesia. Sebab itu saya masih bertahan di mana-mana grup yang saya sertai walaupun sudah banyak kali dilukai oleh ahli-ahli grup yang tak suka akan kebanjiran karya-karya saya yang banyak dan panjang berjela-jela. Jika ada yang tak suka ...saya dengan berat hati rela mengundurkan diri...maklumlah saya bukan warga Indonesia tapi hendak mengarangkan kisah yang berkait dengan Indonesia...malu dong ...sudah lama saya cerminkan diri saya...tapi setidak-tidaknya saya minat dengan dunia saya dan saya tidak mengganggu urusan hidup orang lain. Kalu suka dengan karya-karya saya...saya akan cuba bertahan di grup ini...kalau ramai yang nggak suka ...saya akan berundur dari grup ini....di rimba niagara rakyat rimba sentiasa ada cintanya untuk saya menerima karya-karya sanstra nusantara saya. Apa yang saya tulis semuanya mereka suka....bila bilang sekali jatuh cinta dengan karya-karya saya...selamanya cinta....

      RATU RIMBA NIAGARA
      23 Mei 2013
    • Sage Plus Uu=))hªhª<3hªhª=))
      =))hªhª<3hªhª=))
      =))hªhª<3hªhª=))
      =))hªhª<3hªhª=))
      =))hªhª<3hªhª=))
      ...See More
      23 hours ago · Unlike · 1
    • Ratu Rimba Niagara Napa ketawa ya...suka ya..saya pergi dari sini ....tak apa...saya bisa pergi karna saya datang sini diundang secara hormat ...dan saya mahu pergi juga cara hormat...moga semua ahli bisa memaafkan saya ya...
    • Pondoc Leke Dapur politik riau memang gitulah adanya jangan diherankan. Sebagai Ratu harus bijak melihat persoalan di group ini yang perting jangan bersebahat apalagi berbuat seperti mereka2 ini.
      21 hours ago · Unlike · 1
    • Ratu Rimba Niagara Apalah salahnya kita saling memahami dan menyanjungi disamping berbakti apa yang kita mampu walau berada di mana sekalipun. Hidup bukannya lama...kita tak tahu esok atau lusa kita tiada lagi di dunia ini. ..tak akan kita nak tinggalkan dunia dalam hati penuh kebencian ya....amat rugilah jika begitu takdir kehidupan kita...moga dijauhkan...
      21 hours ago · Like · 1
    • Pondoc Leke Jgn sekali kali masuk dan mau memahami yang bukan paham kita, carilah paham yang bisa dipahami agar tdk tersesat pada akhirnya.
      20 hours ago · Unlike · 1
    • Ratu Rimba Niagara Moga di akhir kalam kita tak tersesat Aamiin.
      Berbudi pada yang sudi....
      Yang nggak sudi nggak apa...
      Tapi sebagai sesama islam 
      Perbedaan pendapat itu biasa

      Tapi matlamatnya tetap sama....
      Mahu pulang ke pangkuan-Nya dalam jiwa tenang dan aman
      Makanya apalah salahnya di grup ini semuanya
      Bisa saling hormat menghormati 
      Dan saling memberi pendapat 
      Yang tidak melukakan atau menyakiti hati sesiapa....
      Lagipun apa matlamat ditubuhkan grup ini...
      Kalo sekadar para ahlinya 
      Mewujudkan permusuhan
      Di antara satu sama lain gara-gara politik
      Amatlah rugi sekali
      Walhal rakyat di luar sana 
      Meronta memohon agar ada yang sudi 
      Memahami kehidupan mereka yang sengsara...
      Makanya kita fokuskan saja
      Gimana mencari gubernur riau yang bisa
      Membantu rakyat riau dengan sejujur-jujurnya
      Menggalas amanah yang diberikan....
      Pasti rakyat riau berasa bersyukur 
      Dan mereka tak salah memilih gubernur 
      Untuk membela nasib mereka.
      20 hours ago · Like · 2
    • Pencuik Yuspen Roma politik tu dmn j sma, baik dsni tw mlysia....sma2 kejam, lbih baik sma2 bgi info yg brguna, yg ngk brguna buang....
      10 hours ago via mobile · Unlike · 1
    • Ratu Rimba Niagara Harusnya kita di sini sama-sama ceria sambil bertalisiraturrahim. Jangan gara-gara politik kita mahu memutuskan talisiraturrahim. Bukankah Allah Taala yang menemukan kita di sini untuk saling berbagi ilmu dan ide yang menjurus ke arah kecemerlangan dunia dan akhirat. Moga semangat setiakawan kita di sini memberi manfaat kepada dunia akhirat kita. In Shaa Allah AAmiiin.
    • Dedi Azwandi ambil sisi positif buk Ratu Rimba Niagara..
    • Ratu Rimba Niagara Karena mengambil sisi positiflah makanya masih bersiaran karya dan memberi komentar di grup ini. Kalo mereka kata nggak sudi ibu menajdi ahli grup ini lagi ...ibu bawa diri sajalah ke rimba niagara ye...
    • Pencuik Yuspen Roma gni y buk,klo qt brkrya tu psti da pro n kontra, sya rsa spa ja bebas msuk n mmbri pndpt dlm grup ni, trgntung pnerimany
      20 minutes ago via mobile · Unlike · 1
    • Pencuik Yuspen Roma gni y buk,klo qt brkrya tu psti da pro n kontra, sya rsa spa ja bebas msuk n mmbri pndpt dlm grup ni, trgntung pnerimany
      16 minutes ago via mobile · Unlike · 1
    • Ratu Rimba Niagara biarpun ada pro n kontra asalkan sampai tidak memutuskan talisiraturrahim oklah...yang banyak terjadinya hingga berlaku perang mulut orang ini kata dia benar orang ini kata orang itu salah saling menyalahkan di antara satu sama lain sampai ke sudah nggak ada perdamaiannya...apapun bilalah ke arah kebaikan bersama.
JOM BERSIAP SOLAT JUMAAT.....BERSAMA DTG AWAL KEMASJID.....BERBNYAK BERSELAWAT.....KEJUNJUNGAN BESAR NABI MUHAMMAD SAW.....
Like ·  ·  · 


SAHABAT SUDILAH MENJADI SAHABAT SETIAKAWANKU

sahabatku yang dikasihi dunia akhirat...
kehadiranmu indahnya bagaikan pelangi di malam hari
harga persahabatan ini seperti permata dari Syurga
sesungguhnya kaulah Kurniaan dari Ilahi
kusyukuri dalam iman penuh syahdu
di kala karyaku disepikan
kaulah yang hadir menyapa di angin lalu
menyuburkan semangat karyaku yang lesu
mereka bisukan mereka kakukan mereka sepikan karya-karyaku
mereka hina karyaku penuh prasangka
kaulah yang sudi membelanya
aku terkedu
aku terharu
darjat tak pernah mengaburi pesona duniamu
biarpun kau berdarjat kelas atasan
kau masih sudi berkawan denganku
berkata-kata penuh santun
tak sepatah perkataanpun membuat hatiku terluka
hingga kupandang mentari
mentari senyum padaku
ku yakin persahabatan kita lahir dari hati suci nan ikhlas kerna-NYa
DIA yang mengaturkan pertemuan kita
pasti ada hikmah di sebalik semuanya ini
ku yakin dengan seyakin-yakin-Nya

sahabatku
berjanjilah padaku
menjadikan persahabatan ini seperti ahli Syurga
semakin hari semakin sayang semakin rindu semakin terpadu kasih
kasih sekasihnya ...kasih karena Ilahi
bukan kasih kerana darjat
bukan kasih kerana pesona duniawi
kita ditemukan untuk saling menyokong/mendukung misi dan visi kita
sebagai khalifah di bumi-Nya ini
manalah tahu berkat persahabatan kita yang suci murni ini
kita berjaya menjadi khalifah Allah selari dengan kehendak-Nya Aamiin.

sahabatku...
pengalamanku mencari sahabat sejati di alam maya ini amatlah sukar
pada mulanya berikrar setia
setelah mengenaliku
mereka terus membenciku
menyepikan aku
kata-katanya yang indah tidak seperti dulu lagi
hingga aku sedih dan buntu untuk memahaminya
kenapa sampai jadi begitu....
aku tak salahkan mereka
barangkali aku tak tahu menjaga hati mereka
sepi mereka tanpa bicara sepatah ayat pun
memang memedihkan hatiku
seolah aku tak wujud antara persahabatan ini...
karena aku tak tega
menjadi sahabat
yang cuma bisu membisu
sepi menyepi
makanya aku lepaskan persahabatan itu
bila kulepaskan
adalah sesuatu yang amat melukakan hatiku
tapi sejujurnya aku tak mahu hidup penuh dengan tanda tanya
'KENAPA DIA MAHU BERKAWAN DENGAN AKU
KENAPA DIA DULU BERBICARA DENGAN AKU SEKARANG SEPIKAN AKU
KENAPA....KENAPA...KENAPA....
ADAKAH YANG MELUKAKAN HATINYA?"

kerana tidak mahu tandatanya seumur hidup
makanya izinkan aku berlalu pergi darimu

dan aku terus mencari dan mengharap akan hadir
rakan setiakawan yang saling menghargai persahabatan kerana-Nya
In Shaa Allah Aamiin Ya Rabbal A'Lamiin.

'AKU BUKANLAH BAIK TAPI AKU BERCITA-CITA MENJADI BAIK
BAIK PADA MANUSIA BAIK PADA TUHAN...
CUMA YANG AKU MAHUKAN PADA SETIAP RAKAN FBKU
JIKA SUKA BERKAWAN DENGANKU TOLONG FAHAMI DUNIAKU
JIKA SIBUK DAN TAK SUKA ...TOLONG MAAFKAN AKU...
KERANA AKU TAK TEGA DERITA BILA DISEPIKAN OLEHMU
JIKA AKU BERLALU PERGI DARIMU BUKAN BERARTI AKU
MEMUTUSKAN TALISIRATURRAHIM TAPI AKU MAHU MEMFOKUSKAN
DUNIA SASTRAKU KEPADA MEREKA YANG SUDI MEMBERI IDE DAN KOMENTAR
SETIAP KALI KARYA AKU BERSIARAN DI FB. KERANA TIDAK MAHU MENYUSAHKAN
KALIAN MAKA IZINKAN AKU BERLALU PERGI....'

SAHABAT ALAMMAYAMU @ MERANGKAP SAHABAT DUNIA AKHRIATMU
RATU RIMBA NIAGARA
24 Mei 2013
Like ·  ·  ·  · Promote

(PETIKAN DARIPADA WALL RATU RIMBA NIAGARA , KHAI NOOR &
GRUP DAPUR POLITIK RIAU)

0 comments:

Post a Comment

 
;