Wednesday 22 February 2012

ANDAINYA ADA WAKTU LAGI


Andainya aku masih bisa memiliki ayah dan ibu  akan aku taburkan kebahgian ini kepada mereka andainya
aku masih bisa memiliki ayah dan ibu  akan aku curahkan kegembiraan ini kepada mereka andainya aku masi...
 ·  ·  ·  · 16 hours ago
  • You and Naga Pamungkas like this.
    • Naga Pamungkas selanjutnya, sbg anak yg soleh, maka mendoakan ayah dan ibu terus menerus ...
      10 hours ago · 
    • Rabeah Mohd Ali 
      Andainya aku punyai anak sesolehmu
      Kan kusyukuri pada Allah SWT
      Kaulah penyejuk hatiku di kala marahku
      Kaulah yang membantuku di kala susahku
      Kaulah yang menguruskan ku di kala aku tiada berdaya lagi
      Kaulah yang menyuapkan makanan di kala aku lapar seperti mana aku menyuapkan kau lapar di masa bayi
      di kala aku nazak kaulah yang membisikan ke telinga kalimah Syurga agar aku lancar menyebutnya
      di kala aku ingin disembahyangkan jenazah
      kaulah yang mengimani solat jenazah
      dan bilamana aku berada di alam akhirat
      kaulah yang tidak jemu-jemu mengirimkan doa untukku...
      dan doa itu sampai anakku
      makanya aku tersenyum kesyukuran padaNya kerana mengurniakan anak sesolehmu!
      8 hours ago · 
  • (PETIKAN DARIPADA GROUP DIALOG RUMAH SASTRA BORNEO)
    22 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;