Thursday 23 February 2012

AKU TAK PERNAH MENOLAK TAKDIR ANDAI ITU YANG TUHAN BERIKAN !



Rabeah Mohd Ali

Biarpun senyuman yang ingin diberi terasa kelat di hatimu..
Tapi kerana keikhlasan mengukir senyuman
Kulihat senyumanmu menjadi wajahmu berseri-seri bagaikan bulan purnama...
 ·  · 9 hours ago

    • Rush Cash Itulah yang dinamakan Purnama Merindu dendangan CT Nurhaliza.
      9 hours ago ·  ·  1

    • Rabeah Mohd Ali Bila purnama merindu
      buat aku juga turut merindu
      entahkan sudi atau pun tidak ku tak tahu
      Hanya Dia Yang Maha Tahu

      9 hours ago ·  ·  1

    • Adriana Riana senyuman ku ini senyuman bulan agar si pungguk tidak keruan andai hati mu merindu bulan tgok la Adriana Rianasenyum tertawan
      9 hours ago ·  ·  1

    • Rabeah Mohd Ali Bila senyummu telah menawan kalbuku
      Jadi tak keharuan hatiku
      Moga si pungguk yang kau rindukan itu
      Bertambah tak keharuan lalu
      Melamarmu di bulan purnama
      Menyatakan kaulah permaisuri dunia akhiratnya.

      9 hours ago · 

    • Rush Cash Patah aku dengan madah-madah ni...Aduh!
      9 hours ago ·  ·  1

    • Rabeah Mohd Ali Inilah dia ...dunia pujangga jiwang-jiwang....hihihi
      9 hours ago · 

    • Rabeah Mohd Ali cinta kekasih untuk meraih cintaNya
      cintaNya mengatasi segalaNya
      barulah tenang roh dan jasadmu

      9 hours ago · 

    • Adriana Riana andai aku jadi permaisuri akan ku heboh seluruh alam aku bertemu dengan yang ku sayang si pungguk yang ku cari dah kembali pulang
      9 hours ago · 

    • Rabeah Mohd Ali Andai kau pergi bersamanya ...bagai mana dengan cintaku yang baru hendak bersemi ini terus jadi terkulai layu tak bermaya....teganya dikau....!!! hihihi
      9 hours ago · 

    • Adriana Riana itu buktinya cinta ku pada si punnguk setia berjuta tahun pda si bulan tak kan ku hancur kan setia ini bukti aku cinta pada nya
      9 hours ago · 

    • Rabeah Mohd Ali Lagi aku patah terkulai...!!! Tanpa dapat bernafas lagi tanpa ada peluang lagi untuk aku menjadi permaisurimu....kempunanlah aku untuk memiliki cinta sucimu...tapi harus di ingat jika takdir menyebelahiku kau milikiku...mahu tak mahu kau pasti akur...bukan?
      9 hours ago · 

    • Adriana Riana aku tak pernah menolak takdir andai itu yang beri tuhan aku menadah dengan tapak tangan tanda syukur pada Tuhan berikan orang yang beriman
      9 hours ago ·  ·  1

    • Rabeah Mohd Ali Kaulah hambaNya yang percaya sepenuhnya erti qada & qadar
      Syukur Alhamdulillah
      Moga berkat kepercayaanmu ini Allah tidak mengecewakan hajatmu untuk hidup bahagia bersama hambaNya yang kau cinta itu. Amin Ya Rabbal A'Lamin.

      9 hours ago · 

    • Adriana Riana andai ia dapat mdengar alangkah indah hidup ku ini ,aku tetap bersyukur andai engkau di jodoh buat diri ku aku bersujud pada Tuhan yang satu
      8 hours ago · 
(PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
23 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;