Wednesday 22 February 2012

MASIHKAN ADA CINTAKU?



MASIHKAH ADA CINTA UNTUKKU?

Di sini menanti...di sana menunggu
di mana...mana ternanti-nanti
bisa pusing kepala ku dong
mana satu mahu ku jaga hati-hati
agar tak terluka
kerana semuanya kusayang dan kurindu
bila hati dah terluka
masihkah ada cinta untukku?

Rha NS
22 Febuari 2012
 ·  ·  · 2 hours ago
  • Bong Fauzi likes this.
    • Adriana Riana andai ada cinta untuk diri ku aku lah insan yang paling bahagia,higga ke pintu syurga aku menanti............cintai lah aku sepenuh jiwamu
      2 hours ago · 
    • Rabeah Mohd Ali Apabila hilang segala luka di hatiku...kan kubalas cintamu hingga ke SyurgaNya. Amin.
      2 hours ago · 
    • Adriana Riana ku ingin melihat engkau bahagia walau hati terluka aku sanggup tuggu mu di sana
      2 hours ago · 
    • Rabeah Mohd Ali Tunggulah aku dengan benang-benang cintamu agar hari-hari cinta kita disulamkan dengan benang-benang cinta

      (PETIKAN DARIPADA GROUP PUISI ILAHI)
      22 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;