Thursday 16 February 2012

MANA TAHU KATA-KATA KITA ADA NILAIAN DI SISINYA AMIN YA RABBAL A'LAMIN

Andai engkau dekat tapi dirimu jauh..
Aku tak dapat melihat karena waktu menghalangi..
Hanya terpendam rasa yang membatasi diri dan akupun menyadari..
Karena engkaupun dapat memahami...!
 ·  · February 13 at 10:59pm via mobile · 
    • Jokovik Sugianto Maksih cnvr'a bg wildan ?? Met mlm n strhat,,,,,,
      February 13 at 11:12pm ·  ·  1
    • Wildant Gilman Ahmad Sama-samalah,aku turut senang koo dan selamat malam selamat istirahat juga...!
      February 13 at 11:13pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali andai kau dekat...
      hari-hari kan kuhantarkan karangan syair dan kulagukan syair itu padamu hingga kau terlena kerana tiada masa untuk berhenti daripada mendengar aku bersyair ....dan aku ngak tahu kau suka atau bosan....lalu aku meninggalkanmu merajuk hati kerana kau bosan mendengar syairku...hihihihi
      Tuesday at 7:20am ·  ·  1
    • Wildant Gilman Ahmad Bundaaaaa..jangan pernah bosan maka aku pastikan tidak akan bosan juga hee5x...!
      Tuesday at 7:27am ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali nanda...kerana kau jauh dariku...bolehlah kau kata begitu...
      coba kau ada dekat denganku...kau pasti tak upaya nak dengar kerna kau nak juga berhenti mendengar sebentar kerana hendak makan dan minum ....hihihihi
      Tuesday at 7:31am · 
    • Wildant Gilman Ahmad Bunda..tak dapatlah aku berkata-kata karena bunda sedang menasehati dengan kasih
      karena cintaNya maka aku bersyukur padaNya hee5x...!
      Tuesday at 8:03am ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Nanda...tak dapat lagi ku bicara apa-apa...
      kerana kau tak jemu mendengar kata-kataku
      dalam seribu temanku kau di antara peminat sejatiku...hihihi perasan aku dah jadi artis konon...
      Tuesday at 8:06am ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Nanda...tak kerja ke....hari-hari ada masa untuk bertanya kabar dengan bunda...bos tak marah ke? Jangan...jangan nanda bos...kalau bos patutlah sentiasa ada masa....hihihi
      Tuesday at 8:12am ·  ·  1
    • Wildant Gilman Ahmad Bunda..hari ini aku libur jadi dapat banyak waktu santai..
      Bunda..biarlah teruskan berkata-kata dan jangan berhenti karena aku tak ragu
      dalam menerima setiap kebaikan yang ada hee5x...
      Tuesday at 8:17am ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Iye nanda selagi ada peluang berbicara untuk mengundang Nur Hidayah KasihNya...kenapa tidak....???Kan3
      Mana tahu kata-kata kita ada nialaian di SisiNya.
      Amin Ya Rabbal A'Lamin
      Tuesday at 9:10am ·  ·  1
    • Wildant Gilman Ahmad Aamiin..
      Tuesday at 9:13am ·  ·  1
  • (PETIKAN DARIPADA WALL WILDANT GILMAN AHMAD)
    17 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;