Saturday 18 February 2012

MENCINTAIMU DALAM REDHANYA DEMI MERAIH CINTANYA





MENCINTAIMU DALAM REDHANYA
DEMI MERAIH CINTANYA

Yang kutahu cintamu bukan ilusi
aku yakin itu...
kiriman jambangan bunga
membuktikan cintamu setulus hati
menambat hatiku
mempersonakan kerana cintamu sudi bertamu di hati

tika aku membaca kad ucapan di jambangan bunga itu
kau catatkan
"Kasih...aku cintaimu keranaNya"

kata-katamu itu
buatkan aku
terkedu
syahdu
syukurku padaNya
anugerahkan cinta yang aku dambakan selama ini

terima kasih duhai hamba Allah
kerana sudi mencintaiku keranaNya
kucintaimu keranaNya juga

aku tak perlukan janjimu
untuk sumpah setia
cintamu hanya untukku
kerana kutahu dirimu
kepunyaan Allah
takdir bila-bila saja boleh berubah
hatipun boleh berubah
untuk memiliki cinta yang telah ditentukanNya

cuma yang kupinta
cintailah aku seumur hidupmu
setulus hati
agar memudahkan aku
mencintaimu dalam redhaNya
demi meraih cintaNya

Karya Rha NS
1 Febuari 2012
 ·  · Yesterday at 7:00am

0 comments:

Post a Comment

 
;