Thursday 16 February 2012

KATA DIA...MEMANG RINDUNYA TEBAL...!

Kata dia..memang rindu tebal...!
Aku bilang..seperti kudengar baitnya..!!!
Dia berkata lagi..memang benar,dan itu yang kurasa...!
Lalu kubertanya..benarkah???
Dan ia pun menjawabnya..iya,aku rindu kamu dan itu yang kurasa...!
Aku harus jawab apa..aku cuma bilang(dalam hatiku/sama)...!
 ·  · Wednesday at 4:19pm via mobile · 
    • Rabeah Mohd Ali Dia bilang memang rindu yang tebal...
      aku jawab rindumu semakin menipis
      lalu dia menepis segala kejujuranku
      hinggakan hatiku pilu dilanda gerhana cinta
      mana bisa ku terima perpisahan ini
      atas kemahuannya kuturuti dalam derita di kalbu
      pergilah kepada cinta setiamu itu...
      biarlah aku di sini
      dan aku sudah redha atas perpisahan ini!
      kudoakan moga bahagia abadi bersama si dia yang kau cinta...
      aku di sini membilang hari membilang waktu...
      bilakah berangkat pergi berjumpa Tuhanku
      Wednesday at 9:57pm ·  ·  1
    • Wildant Gilman Ahmad Bunda sulitnya ketika ku mau katakan namun terasa lah sebuah beban..
      Aku tak dapat lagi untuk mengungkapkan tentang satu perasaan karena hanya akan menyakitkan..
      Tapi aku yakin karena Tuhan lebih mengetahui keadaan seorang insan...!
      Wednesday at 10:05pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Kutahu kau memahami apa yang ingin kusampaikan...tapi percayailah...kau di antara yang amat memahami apa yang tersurat dan tersirat di kalbu...ketahuilah nanda...sesulit mana masalah di dunia ini tak sehebat apa yang bakal kita lalui di akhirat nanti...makanya sabar adalah jawapan segala permasalahan yang melanda.
      Wednesday at 10:10pm ·  ·  1
    • Wildant Gilman Ahmad Iya bunda..aku akan tetap bertahan dari setiap permasalahan...!
      Wednesday at 10:14pm ·  ·  1
((PETIKAN DARIPADA WALL WILDANT GILMAN AHMAD)
17 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;