Monday 19 March 2012

KENAPA TIDAK MAHU MENCARI JALAN KE SYURGANYA


Kenapakah kejujuranku diragui......apakah harus ku lakukan lagi wahai sayang ku bagi menyakinkan diri mu...
 ·  ·  · 2 hours ago near Kuala Terengganu, Terengganu

  • You and 8 others like this.

    • Naga Timur ahhahahaa.. hrp nama jer john rambo.. tp dlm ati ader taman... tukar nama la weyy... kihkihkih...
      2 hours ago ·  ·  2

    • Naga Timur peaceeeee......!!!
      2 hours ago ·  ·  3

    • Zetty Endles Love Kejujuran mu d ragui krn kita berjauhan
      2 hours ago via mobile ·  ·  3

    • John Rambo ku masih setia......sayang...
      2 hours ago ·  ·  1

    • Rabeah Mohd Ali Dengan senyuman ikhlasmu sudah cukup meyakinkan aku duhai yang kusayang....hihihi

    • Sharkrulez O'neil sbb ko rambo so takleh caya

    • Sharkrulez O'neil gambar pun  ade hati nak cakap jujur.. orang bodo je caye katt ko


      • Rabeah Mohd Ali 
        Tak baik itu macam Sharkrulez...janganlah berperangka sesama ye...berkata yang baik itu satu sedekah juga...mulai sekarang kita bertiga jadi kawan baik nak tak...jangan gado-gado lagi...jom aku belanja pi makan gado-gado nak tak...aku jamin selepas makan gado-gado tak akan gaduh-gaduh lagi...semuanya gumbira...tak mahu ke mati dalam keaadaan tenang...saling bermaafan sesama. Sakitkan hati orang ...kalau dia tak maafkan susah roh nak keluar dari badan...betul tak???? justeru demiNya saling terima apa adanya dan saling memaafkan. Tak rugi de....untung ada lagi... mana tahu ini adalah hari terakhir kita bernafas...

      59 minutes ago · 

    • Sharkrulez O'neil hehehe.... nak ank... nak orgder air sekali leh tak hehhehehahahaha
      57 minutes ago ·  ·  1

    • Rabeah Mohd Ali Ha..macam tulah...weeiii manangis aku terharu denganmu...hihihi kejap lagi ku suruh si kunta kinte buakan gado-gado untukmu...untuk pengetahuanmu aku tingga di rimba niagara...penghuni rimba adalah rakan-rakanku yang sangat sayang dan setia padaku...sesekali aku hendak juga berkawan dengan wargakota....harap kau sudi terima aku apa adanyanya....hihihi
      54 minutes ago ·  ·  1

    • Sharkrulez O'neil boleh je... nak ternak kucing begal leh tak? meh le sekor
      53 minutes ago · 

    • Rabeah Mohd Ali Weeii napa kau kata kau putera kejahatan...kalau kau nak kawan dengan aku tukarlah putera kebaikan...boleh tak tapi bukan demiku tapi demiNYa...mana tahu kita jadi kawan dari dunia bawa ke Syurga...macama mana setuju tak? dengan cadangan aku ini...
      50 minutes ago · 

    • Sharkrulez O'neil Rabeah Mohd Ali x pe la.. aku ke neraka sorang2... kalau x nk follow pn x pe... da biasa pn..
      46 minutes ago · 

    • Rabeah Mohd Ali Masya-Allah kau tahu...Allah itu Maha Penyayang...dia akan ampunkan kita selagi nyawa belum sampai di kerongkong...kita usahalah cari-cari jalan-jalan yang diredhoiNya nak tak...apa pendapat mu ? Janganlah berputus asa....di akhirat nanti sudah tiada penyesalan kerana rayuan sudah tiada lagi.
      18 minutes ago · 
  • (PETIKAN DARIPADA OMBAK RINDU)
    20 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;