Thursday 22 March 2012

JANJIKU TERHADAP BIB


JANJIKU TERHADAP BIB

Bib,
Aku ingin menjadi seringan langit atau lebih ringan lagi...
Aku mengimpikan seluas bumi atau lebih luas lagi.

Aku lebih kaya daripada laut, namun lebih lembut daripada batu.
Aku bukan sehangat api, dan tidak sesejuk air.

Aku sedang menjadi pahit....

~ps-220312~
 ·  ·  · 4 hours ago
  • 5 people like this.
    • Putera Sebat hehehehe.. menjadikan petang ku indahNickysha Mataharie...
      4 hours ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali 
      Kalau kau sedang menjadi pahit...
      Biarkan kubancurkan kopi cinta untukmu
      Agar kau bisa tersenyum ceria
      Bila kau tersenyum
      Dalam hatimu berbunga cinta
      Cinta yang tak akan membuatkanmu jadi pahit
      Sentiasa tersenyum....
      Senyummu pasti manis semanis gula semanis...
      Cintamu Cintaku
      46 minutes ago ·  ·  1

      (PETIKAN DARIPADA GROUP OMBAK RINDU)
      22 Mac 2012 

0 comments:

Post a Comment

 
;