Wednesday 21 March 2012

SALAM SAYANG UNTUK RAKAN-RAKAN TERSAYANG!


TERDERANYA AKU MENCINTAI DAN MERINDUI KEMESRAAN KAWAN-KAWAN KITA!

Biarpun jiwa ku merintih-rintih betapa terderanya aku mencintai dan merindui kemesraan kawan-kawan kita yang turut menjadi mangsa luka hatiku yang parah...namun ditakdirkan Allah kita berjumpa di alam realiti mahu kubritahu betapa aku kasihkan kalian semua ...kasihku hingga ke mati....kau nak tahu...candamu canda kawna-kawan selaluaku rindukan dalam bayanganku...mahu rasanya aku laungkan pada ombak rindu ...agar dia sampaikan rinduku pada kawan-kawan kita semua....tapi apakah daya ....aku tak boleh jadi seceria dulu...aku cuma dapat ceria hanya di rimba niagara ini saja...tolong maafkan aku dan sampaikan kemaafan aku pada teman-teman kita ye...katakan aku tetap sayang dan sentiasa rindukan mereka....sayangku pada mereka kan kubawa hingga ke hujung nyawaku.... sambutlah salam kasih...salam sayang untuk yang pernah kusayang dari dulu hingga sampai kapanpun!

Karya Rha NS
20 Mac 2012
 ·  ·  · 19 hours ago near Melaka, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

 
;