Friday 23 March 2012

'KENDURI AIR TANGAN SAYA SENDIRI' DATUK JEM



Saya rasa rakan-rakan saya mesti merasa pelik,hairan dan bermacam-macam lagi bila membaca status saya ini.Esuk Jumaat sempena penghijerahan Ibu Amir ke Kuala Selangor,saya ada membuat doa selamat dan majlis sedikit,Sebahagian dari juadah nanti adalah dari air tangan masakan saya sendiri dan sekarang ini baru sahaja saya menyiap kan kari daging,hehehe....Sempoy kan!!esok siapa yang merasai juadah kalau tak sedap jangann komplin.Sebab saya yang memasak.Kalau ada rakan-rakan saya nak datang meraikan boleh datang ke kuala selangor.Jumaat jam 2,30pm.
 ·  · 

  • Zulkafli Mohd and 39 others like this.

    • Dato' Eddie Insyaallah
      14 hours ago ·  ·  1

    • Amy Roshaida Salam Dato' Seri:ermm sgt rajin u ni...bgus2...suka pula bila u ckp dri air tngan u..knp tk ckp awal2 blh i bantu u kat dapur,cepat sikit siap masakan tu..hehe
      14 hours ago ·  ·  1

    • Jamhuri Abd Rahman Saya suka memasak..ini lah masanya saya nak cuba masak banyak biasa saya masak untuk saya je....kalau ada orang tolong tak boleh nanti tak siap masak sebab banyak sembang.hehehe....
      14 hours ago ·  ·  2

    • Amy Roshaida Dato'Seri: ok la tu sambil masak bersembang tak terasa lama didapur...ermm syabas,hope lelaki2 kat luar tu contohi Dato"Seri yang bekerjaya sukses,pemurah,dan rajin didapur..suka lelaki camtu..lelaki contoh...hehe
      13 hours ago ·  ·  2

    • Jamhuri Abd Rahman Wa'slm...Saya mengucap kan ribuan terima kasih kerana Tengku Mohd Shah Rizal Alfie sudi datang.Saya akan menanti kedatangan Tengku.
      13 hours ago · 

    • Shahzi Alhabsi alhamdulilah ....sha doakan segalanya berjalan lancar ye datuk jem :)
      13 hours ago ·  ·  2
    • Jamhuri Abd Rahman Kalau Amy Roshaida suka lelaki cam ni kenal2 kan lah saya dengan wanita yang malas nak kedapur,hehehe...
      13 hours ago · 

    • Amy Roshaida Dato"Seri: nak cari yang berlawanan ya?ermm ingat lagi seronok,sebab ada masa lapang blh sama2 bergotong royong kan romantik jadinya,baru masakan akan lebih sedap bila sama2 menyediakannya..tak gitu Dato" Seri?
      13 hours ago ·  ·  1

    • Amy Roshaida tapi rasanya kalau Dato" Seri nak yang malas kedapur tu sangat ramai...tapi tak kan la Dato"Seri lak kena masak untuk Datin Seri..?ermm dah terbalik ni..suami sepatutnya dilayan makan minum dri air tangan isteri..baru la Rumah ku Syurgku..Betul tak?
      13 hours ago ·  ·  1

    • Rossa Kesoma Wijaya kalau dekat saya datang...:(
      13 hours ago ·  ·  1

    • Jamhuri Abd Rahman Romantik itu tak semesti nya didapur.Yg paling romantik dan masa yang sangat sesuai bila mengerjakan solat bersama2 "berjemaah'....didapur bukan romantik...panas!!
      13 hours ago ·  ·  3

    • Amy Roshaida itu memang la solat berjemaah brsama,aduiiii...
      13 hours ago ·  ·  1

    • Jamhuri Abd Rahman Sebenar nya Amy Roshaida mengikut hukum Allah,memasak,mengemas rumah,mencuci kain ada lah tugas suami.Dikerana suami ini mencari rezeki maka tugas memasak diambil alih oleh isteri.Tetapi sekarang ini sudah terbalik,bila isteri lambat masak suami bagi penampar dan pijak memijak."Masya'allah.....
      13 hours ago ·  ·  2

    • Amy Roshaida Tapi tak baik la sampai menmpar2 tu..isteri kan..itu suami yang kejam..dan tak sayang isteri..kalau sayang,dia tak buat macam itu,kena beri kasih sayang yang mencukupi,bertanggungjawab semua...tu yang takut nak kahwin,takut dapat lelaki yang panas baran..
      13 hours ago ·  ·  1

    • Amy Roshaida solat berjemaah tu harus diujud kan didalam sesebuah keluarga..baru hidup berkat dan dalam rahmat Allah..
      13 hours ago · 

    • Jamhuri Abd Rahman Sama lah Amy...saya pun takut juga,saya takut isteri yang tak suka mandi....
      13 hours ago · 

    • Amy Roshaida isteri yang tk suka mandi?tak faham la..
      13 hours ago · 

    • Suezanna DatinAb Assalamualaikum Dato'Sri>syukur alhamdulillah, Dato dapat melaksanakan tugas kenduri doa selamat untuk En Amir dan ibu beliau...sue di Sabah ucapkan salam semoga apa yg diimipikan oleh kedua2 beranak itu dapat memberi menaafat meke bersama...dan untuk Dato'Sri...sue ucap terima kasih banyakbanyak-banyak, kerana tak dapat menghadirkan diri bersama...rasanya nak juga merasa masakan hasil dari tangan Dato'Sri sendiri...
      9 hours ago · 

    • Nur Diana Dato Seri:nak jungak memeriahkan kenduri DS, tapi jauh sangat la:)
      9 hours ago · 

    • Kartina Francis nak sikit DJem......tolong POS kan ehhh....maklumlah Tina kan jauh..hehehe
      8 hours ago · 

    • Azlan Shahril waa,,,tak sangaka Dato pandai masak,,hehehe
      7 hours ago · 

    • Irene Kim Irene Boleh saya tolong..?
      7 hours ago · 

    • Enna Azlina Datuk Ahmad Nak pergi sana juga...tapi ak leh nak drive pergi sana la...ade sape2 yang sudi dtg ambik kita..?
      7 hours ago · 

    • Ainur Natasya ‎:)
      6 hours ago · 

    • Alvin Lee u are such a good hearted man . really proud of dato sri :)
      4 hours ago · 

    • Ruby Rubiatun Adawiyah pandai Dato' seri masak, pasti sedap....
      4 hours ago · 

    • Kamariah Binti Abu Kassim tak lama lagi leh jadi tokey catering pula...hehehe
      4 hours ago · 

    • Rabeah Mohd Ali Dinda nak datang...tapi belum ada kesempatan lagi...kalau sudi kirimkan aje lauk masakan kanda yang sedap itu di angin lalu...itu sudah memadai...hihihi
      (PETIKAN DARIPADA WALL JAMHURI ABD RAHMAN)
      23 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;