Saturday 24 March 2012

AKU SELALU MENUNGGU KIRIMAN RINDUMU DI OMBAK RINDU



        • e
    • selamat malam ombak rinduh,,,,emmmmmmm rindu sangtat-sangat kat kawan di sini....apa kabar semua?
       ·  ·  · 12 hours ago
      • You and 12 others like this.
        • Rabeah Mohd Ali 
          Selamat sore Amir Attar Lubis...apa kabar mu di sana...adakah kau sihat-sihat aje. Aku dari rimba niagara ni Alhamdulillah sihat...cumanya aku selalu menunggu kiriman rindumu di ombak rindu...tapi amat kecewa sekali...sudah beberapa purnamaaku nggak terima lagi ucapan rindu dan cinta darimu Amir...teganya dikau....!!! Tak apalah memandangkan kau sudah tak cintakan aku dan rindukan aku di ombak rindu ini kuhanyutkan cinta dan rindumu yang sepi itu tak perlu lagi ku ternanti-nantimu lagi...biarlah potretmu menjadi penawar rinduku padamu....huhuhu
          3 hours ago ·  ·  1
        • Aini Ali hari pun da pagi ni.... so... selamat pagi Amir Attar Lubis.... rindu teramat sangat kat semua kawan-kawan jugak.... emm... (=
          3 hours ago ·  ·  1

          (PETIKAN DARIPADA WALL GROUP OMBAK RINDU)
          25 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;