Sunday 18 March 2012

CINTA INI MEMBUNUHKU




CINTA INI MEMBUUHKU --D'masiv
Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

[Reff]
Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan
 ·  · Yesterday at 9:26pm · 
  • You, Mohammad Saleh and 3 others like this.
    • Rabeah Mohd Ali 
      SETEGA ITU CINTAKU KAU PERSIAKAN!

      Setega itu kau bilang cinta membunuhmu
      Setega itu kau bilang kebalnya hatiku
      Setega itu kau bilang kau tak sempurna
      Setega itu kau bilang aku menyakitkan hatimu

      Tapi kau lupa akan janji mu padaku
      Bersumpah akan setia denganku
      Takkan melupakan aku
      Takkan memutuskan cinta

      Dalam senyap kau yang sengaja
      Memutuskan kasih dan cinta
      Yang telah kita bina
      Atas dasar keluhuran cinta sejati

      Kau sepi tanpa berita
      Kau menghilang entah ke mana
      Aku yang menanggung rindu
      Aku yang terdera rindu

      Di ombak rindu aku melepaskan rinduku padamu
      Pada ombak rindu kulaungkan namamu
      Tapi launganku tak kau balas
      Laungan itu bergema balik padaku
      Aku tersenyum sambil mengesat air mataku
      Seakan balikan laungan rinduku itu adalah
      Jawapan rindu darimu...
      Aku berlari-lari di gigi pantai
      Sambil bermain air laut yang mula pasang
      Rupanya dari pagi ke petang
      Aku menunggumu di pantai
      Yang sepi tapi bergema dengan laungan
      Ombak rindu...

      Hanya ombak rindu yang mengerti
      Perasaan cintaku padamu....

      Adakah pengorbanan cintaku ini
      Kau anggap aku menzalimi cintamu?

      Bukalah matamu
      Bukalah hatimu
      Jika kau tahu menilai cinta suciku
      Tak setega itu kau bilang aku membunuh cintamu

      Kerna menantimu satu penyeksaan
      Merinduimu satu penderaan jiwa
      Mencintaimu memakan diriku
      Makanya aku lepaskan sengsara cintaku ini
      Di ombak rindu...

      Moga aku tidak ternanti-nanti lagi
      Cintamu nan palsu...
      Maafkan aku duhai
      Kekasih yang telah melukakan hatiku
      Bagaikan ombak menghempas pantai!

      Karya Rha NS
      17 Mac 2012
      22 hours ago ·  ·  1
    • Norma Minan super sekali bundaku....
      13 hours ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Terima kasih atas sokonganmu nanda...moga kita saling sokong menyokong kerana minat kita adalah sama...iaitu minat berkarya.
      a few seconds ago ·

      (PETIKAN DARIPADA WALL NORMA MINAN)
      18 Mac 2012 

0 comments:

Post a Comment

 
;