Tuesday 14 February 2012

SETIAP RAKAN FB KU ADALAH LEBIH BERHARGA DARIPADA PERMATA YANG BREHARGA!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Kepada semua teman fb yang setiasa tersanjung di hati
Buat tatapan teman fb yang lama dan yang baru
Yang lama salam ikatan fb yang berpanjangan
Yang baru moga berpanjangan ikatan fb kita
Kepada yang bukan lagi teman fb maafkanku kerana
bukan sengaja untuk tidak meneruskan...tapi percayalah
kita tetap bertalisiraturram demiNya cumanya teman fb je
tak dapat bersama disebabkan yang sukar diungkapkan kenapa...dan kenapa...?
bukanlah aku ini ego tapi telah kukatakan banyak kali tujuan aku ber fb
adalah matlamatnya saling bertukar pendapat, pandangan dan apa saja yang boleh memberi kebaikan dunia akhirat dan saling berkomunikasi
yang tak ada respon dengan fbku makanya aku terpaksa undur diri tak kiralah dia itu siapa ...kerana aku berfb bukan kerana pangkat atau darjatnya atau kekuasaannya
kehadirannya dalam fb ku adalah dengan harapan aku dapat banyak idea untuk aku menulis dan terus menulis...itu yang kumahukan dan aku amat pentingkan komunikasi...tanpa komunikasi terus terang aku tak dapat meneruskan teman fb...aku tak mahu ber fb sekadar apa adanya...yang aku mahu ber fb aku dapat mengumpulkan seberapa banyak khazanah ilmu yang kuinginkan...kerana ini....setiap teman fbku adalah terlalu amat berharga lebih berharga daripada permata yang bernilai...dan sebab itu juga teman fbku boleh dikira dengan jari....aku tak penting berapa ramainya teman fbku yang kupentingkan kehadirannya berfb denganku memberi makna yang amat bernilai dalam karya-karya yang bakal aku hasilkan....dan itulah yang kumahukan! Aku undur diri pada setiap teman fb ada alasanku yang tersendiri dan mereka juga boleh mengundurkan diri dari menjadi teman fbku pun ada alasan tersendiri...tapi tiada niat di hatiku untuk memutuskan talisiraturrahim dengan mereka semua...jika ada yang beranggapan begitu...terpulang! Dan aku mohon maaf!
Teman maafkan aku Allah Ampunkan aku! Di takdirkan berjumpa di alam realiti aku akan hulurkan tangan memohon maaf dan melemparkan senyuman kemaafan padamu bekas teman fbku....
 ·  · 2 hours ago · 
    • Rabeah Mohd Ali Hikkkshikkks napa nanda....terasa nak marah ke pada bunda atas pengakuan ikhlas bunda ni ye....hihihi katakan kalau ada tak puas hati??? hihiihikk
      2 hours ago ·  ·  1
    • Wildant Gilman Ahmad Tak ada apa2 bunda..aku hanya menggoda hee5x,bunda jangan marah sama aku ya...!
      2 hours ago · 
    • Rabeah Mohd Ali Hai...lari tajuk itu dong...! Hihihihi nasib baik kau itu baby tepung kormak peki-pekik...sebab itu aku tak tergoda.....hihihi
      2 hours ago · 
  • (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
    15 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;