Tuesday 18 December 2012

TEATER BANGSAWAN DIRAJA, BAHAGIALAH BAGI MEREKA YANG MENGERTI AKAN ARTI CINTA...CINTA DEMI-NYA



Ratu Rimba Niagara was tagged in ~~LaMan CinTa~~'s photo.
Bahagialah bagi orang yang mengerti akan arti cinta.....
Kerana cinta itu dapat memberikan seribu warna keindahan....
Bahagialah bagi orang yang mengerti akan arti cinta.....
Kerana cinta itu dapat memberikan seribu warna keindahan....
Like ·
Ratu Rimba Niagara was tagged in Kurma Dan Hidayah's photo.
Assalaamu'alaikum..

 
Ratu Rimba Niagara shared Dhia Damia Widad Qutb's photo.
membaca buku...  :)
membaca buku... :)
Like · · · 6 hours ago ·

  • Ratu Rimba Niagara SEJAK AZALI LAGI KITA PUNYAI NIAT YANG SAMA
    SALING SAYANG MENYAYANGI KERANA-NYA

    Alangkah bahagianya jika karya-karyaku
    menjadi koleksi perpustakaan di rumah-rumah

    peminat karya-karyaku di seluruh dunia
    aduhai kasih sayangku ada di hati mereka ...
    ada juga di rak-rak perpustaan di rumah mereka
    itulah matlamat aku berkarya
    dunia karya duniaku ...
    peminat karyaku kesayanganku...

    Kasih sayangku pada peminat karya-karyaku
    sentiasa hidup walaupun aku sudah tiada di dunia ini

    Duhai yang meminati karyaku...
    sejuta terima kasih kuucapkan padamu
    kerana sudi membaca karyaku
    ketahuilah olehmu
    setiap karyaku adalah lambang
    kasih sayangku pada kalian

    Minat kalian pada karyaku amat aku terharu
    teringat aku di kala aku remaja
    apabila melihat remaja membaca novel cinta
    kubayangkan novel yang dibaca itulah karyaku
    bahagia sangat teringat di kala itu
    rasanya dunia ini aku yang punya
    biarpun itu cuma fantasi di kala itu
    tapi dengan izin-Nya
    karya-karya ku di baca di alam maya
    Allahu Akbar tak pernah terfikir olehku
    karya-karyaku dibaca di alam maya dengan
    jumlah pembaca ratusan ribu mungkin berjuta...
    diterjemahkan ke dalam pelbagai bahasa dunia
    itulah yang aku mahukan pun

    Biarlah aku tak tertekenal di luar sana atau di mana-mana....
    lagi lagi suka...kerana aku menulis bukan kerana nama
    bukan mahu penghargaan bukan mahu dipuji...
    aku menulis tanda aku syukur pada-Nya
    aku menulis tanda aku sayangkan semua penghuni bumi dan langit
    semuanya aku sayang tanpa terkecuali
    Moga Allah SWT sudi membalas cintaku
    dan moga semua yang membaca karyaku
    sudi menyayangiku juga kerana-Nya
    mana yang tak sudi membalas kasih sayangku
    tak apalah mungkin karyaku tidak berjaya menambat hati mereka
    jika ada yang terluka membaca karyaku maafkan aku bukan sengaja
    aku mahu melukakan hatimu...percayalah kasih kita tetap mekar
    semekar bunga-bunga di Taman-Taman Syurgawi
    berkat kita saling berkasih sayang demi-NYa ...
    kasih kita walaupun tak pernah bertemu di alam nyata
    cuma di alam maya ...
    cuma melalui karya-karyaku kita berbicara
    bagaikan saudara kandung
    bagaikan rakan dunia akhirat...
    kita bisa menyambungkan tali ukhuwah kasih ini
    sampai ke Syurgawi
    Insya-Allah AAmiin Ya Rabbal A'Lamin ...

    Yang menyayangi semua pembaca karya-karyaku,
    aku sayang kamu sesungguh sayang...
    jika aku salah maafkan aku
    percayalah walaupun kau membenci aku... aku tetap sayang padamu
    kerana sejak azali lagi kita semua mempunyai niat yang sama
    saling berkasih sayang tanpa terkecuali demi-Nya

    Rakan Dunia Akhirat Alam Mayamu...
    Ratu Rimba Niagara
    18 Disember 2012

  • Ratu Rimba Niagara shared Hamba Allah SWT Umat Rasulullah SAW's photo.
    Manusia itu istimewa :)

Jom LIKE --> @[124506434363060:274:~Indahnya Hidup~] :)
    Manusia itu istimewa :)

    Jom LIKE --> ~Indahnya Hidup~ :)
    Unlike · · · 6 hours ago ·

    • You and Sultan Brotowijoyo Yosodipuro like this.
    • Ratu Rimba Niagara AKU MENGHARGAI JIKA KAMU MENJADIKAN AKU YANG TERISTIMEWA...hehehehe

    • Niagara shared Dhia Damia Widad Qutb's photo.
      daripada ..Hajjah Norhayati 
Senyum adalah kunci kebahagiaan...
 Iman adalah cahaya nya...
 Cinta adalah pintu nya.. 
Kegembiraan adalah taman bunga nya... 
Kerukunan adalah Dinding nya... 
Sabar adalah tembok nya... 
Dan Taqwa menuju jalan kepada-NYA.
      daripada ..Hajjah Norhayati
      Senyum adalah kunci kebahagiaan...
      Iman adalah cahaya nya...
      Cinta adalah pintu nya..
      Kegembiraan adalah taman bunga nya...
      Kerukunan adalah Dinding nya...
      Sabar adalah tembok nya...
      Dan Taqwa menuju jalan kepada-NYA.
      Like · · · 6 hours ago ·
      Ratu Rimba Niagara shared 1,000,000 Pictures's photo.
      for more new pics visit >>> www.1mpics.com .....
      for more new pics visit >>> www.1mpics.com .....
      Like · · · 7 hours ago ·

      • Ratu Rimba Niagara

        JIKA NYAWAKU JADI TARUHAN DEMI KEJAYAANMU

        SAHABATKU KAU BOLEH BERJAYA..

        SELAGI AKU ADA..AKU AKAN TOLONG ENGKAU
        LIHATLAH BINTANG DI LANGIT SEDANG MENUNGGUMU
        UNTUK MENGGAPAINYA...
        JANGAN PUTUS ASA YE
        PERCAYALAH DEMI KASIHKU PADAMU
        AKU TAK AKAN BIARKAN KAU KESEORANGAN
        AKAN KUBANTU SEDAYA MAMPU
        JIKA NYAWAKU JADI TARUHAN DEMI KEJAYAANMU
        AKU RELAKAN SAHABAT AKHIRATKU!
        AKU SAYANG KAMU DEMI-NYA
        KERANA KAU SAHABAT AKHIRATKU
        KEJAYAANMU KEJAYAANKU
        ASAL KAMU TAHU
        AKULAH SI KUNTA SI KUNTEMU
        YANG RELA PERTARUHKAN NYAWANYA
        DEMI CITA-CITAMU DAN KEBAHAGIAANMU
        SAYANGILAH AKU DEMI-NYA...

        Ratu Rimba Niagara
        18 Disember 2012 
    • Ratu Rimba Niagara was tagged in ~~LaMan CinTa~~'s photo.
      Photo
      Like · · 8 hours ago ·
    • Ahmad Tajuddin was tagged in Esther Winnie D'La Cruz's photo. — with Othoe Punya Sadap and 9 others.
      naaaaahhh...jgn korang fikir kamurank sijak yg pandai bersenta..senta.... ni keta pun pandai kama...!! hahahahahaahah



      • Ratu Rimba Niagara was tagged in Haney Qaseh's photo.
        Photo
        Like · · 7 hours ago ·

        • 108 people like this.
        • Iwan Sudrajat I LOVE TOO MANJAKU AKU TAK AKAN BERHENTI MENCINTAIMU
        • Leha Love Cinta tidak pernah dimiliki.... hanya org yg megerti ape itu cinta...
        • Ahmad Azmi Mohamad Nasir T.kasih Haney Qaseh..muga mlm yg indah bagimu..

          • Ratu Rimba Niagarawas tagged in M Julish June's photos.
            14 hours ago ·
          • Ratu Rimba Niagara shared Mawar Bunga's photo.
            Photo
            Unlike · · · 14 hours ago ·

            • You like this.
            • Ratu Rimba Niagara KAU DAN AKU MILIK-NYA

              Duhai si bunga nan menawan
              Indahmu di sana

              Cantikmu kutertawan
              Harummu mewangi kalbu

              Aku pengen miliki cintamu
              Karna cintamu suci dan murni
              Sesuci embun pelangi cinta

              Tapi gimana bisakah aku
              Miliki cintamu
              Tempatmu jauh ku tak tahu
              Di lautan pergunungan pasir
              Tempat tandus kemarau nan panjang

              Biarpun kemarau nan panjang
              Kau terus berjuang untuk hidup
              Agar terus hidup
              Kau terpaksa memijak duri-duri
              Luka parah
              Berdarah...darah...
              Dalam sendu terpilu
              Kau dibakar terik mentari
              Kau tahankan juga
              Mentari tak pernah jemu membakarmu
              Dalam kedahagaan kau masih bertahan
              Kau berdoa agar hujan turun
              Menghilangkan dahagamu
              Tapi mana bisa mungkin hujan turun
              Di tempatmu yang beriklim kemarau
              Tapi kau sabar...sabar...sabar
              Hingga Tuhan kasihan padamu
              Di setiap duri
              Dikirimkan embun dari Syurga
              Engkau bersyukur sebanyak-banyak-Nya
              Syukur yang tak terhingga
              Berkat kesabaranmu
              Yang tak henti diuji
              Lambang cinta Tuhan-Mu pada kamu
              Dengan izin-Nya
              Kamu berbunga indah
              Indahmu di sana
              Siapa yang melihat pasti ingin milikimu
              Untuk dipetik diletak disanubari
              Memiliki cintamu seperti
              Memiliki sekuntum bunga di Taman Syurga
              Bersyukur aku pada-Nya
              Andai engkau milikku

              ITULAH TAKDIR YANG AKU IMANI

              Duhai suara misteri di sana
              Suaramu kudengar
              Dengan jelas tanpa hijab
              Semua-Nya dengan izin-Nya jua
              Jika kau ingin memiliki
              Jika kau ingin memetikku
              Sanggup kau
              Menempuh segala liku
              Memijak-mijak duri
              Yang akan melukakanmu
              Dan akan melukakan hatimu
              Sanggupkah kau dibakar terik mentari?
              Hingga hatimu terbakar hangus?
              Pastinya kau tak akan sanggup

              Jika kau tak sanggup
              Menempuh segala onak dan duri
              Semata ingin memiliki
              Padamkanlah saja niatmu
              Untuk memiliki cintaku
              Biarkan saja aku di sini
              Bersama dengan Kekasihku
              Yang menciptakan aku
              Yang memberi kehidupan padaku
              Apa saja dugaan yang diberikan padaku
              Aku redha karna itu lambang cinta-Nya padaku
              Apa yang ditakdirkan padaku
              Apa yang dikehendaki KUN FAYAKUN
              Itulah takdir yang aku imani

              Karya Ratu Rimba Niagara
              181212

            • selain meninggalkan beg pakaian di rumah keluarga angkat saya di Gaza, saya juga menanam pokok zaitun ini sebagai tanda, saya akan datang semula.. cuak juga menanam pokok dekat dengan sempadan tanah haram Israel.. yang kat belakang tu la Iron Dome- kubu besi tentera Israel yang jadi pusat utama serangan dan tepat alat penangkis/pemusnah peluru dari Gaza.. http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Dome

              tapi, sehebat manapun senjata mereka, kalah juga bila Allah hantar batu-batu dari neraka..mereka sebenarnya hairan dari mana datangnya peluru dari Hamas sedangkan Hamas tidak ada senjata hebat macam mereka, Hamas tidak ada kapal terbang, tidak ada kereta kebal, cuma ada senapang dan peluru yang dilancarkan dari tanah.. macam kita main mercun! http://www.technologyreview.com/news/507736/why-israels-iron-dome-missile-defense-system-actually-works/

              (Ingatlah wahai Muhammad) ketika engkau berkata kepada orang-orang yang beriman (untuk menguatkan semangat mereka): "Tidakkah cukup bagi kamu, bahawa Allah membantu kamu dengan tiga ribu tentera dari malaikat yang diturunkan?," Bahkan (mencukupi. Dalam pada itu) jika kamu bersabar dan bertaqwa, dan mereka (musuh) datang menyerang kamu dengan serta-merta, nescaya Allah membantu kamu dengan lima ribu malaikat yang bertanda masing-masing. (al Imran 3:124-125) http://quran.com/3
              Pokok Zaitun Sarawak di Gaza... Masa di Buffer zone ini, kami diberi 20 batang pokok Zaitun untuk ditanam. Untuk adil, penganjur cadangkan;).  tanam ikut negeri.. Negeri-negeri lain ada ramai peserta yang wakil, negeri Sarawak, saya sorang saja...  Di belakang saya ialah kawasan Tanah Haram Israel.. nun jauh nampak Iron Dome, kubu tempat mereka letak alat penghalang peluru berpandu dari Gaza.. tapi dalam perang 8 hari baru ni, mereka tak mampu menangkis peluru yang begitu banyak yang tidak tahu dari mana datang, sedangkan Hamas tidak memiliki sebanyak itu.. sebab itu, perang 8 hari baru-baru ini 14-21 November 2012 dikenali dgn Sijjin min Nar- Batu dari neraka- yang menghujani Israel sampai mereka minta genjatan senjata.. Allahu Akbar! 
https://www.facebook.com/Shahrina.A.S/posts/443546382361621?comment_id=4563427&offset=0&total_comments=4
              Pokok Zaitun Sarawak di Gaza... Masa di Buffer zone ini, kami diberi 20 batang pokok Zaitun untuk ditanam. Untuk adil, penganjur cadangkan;). tanam ikut negeri
              .. Negeri-negeri lain ada ramai peserta yang wakil, negeri Sarawak, saya sorang saja... Di belakang saya ialah kawasan Tanah Haram Israel.. nun jauh nampak Iron Dome, kubu tempat mereka letak alat penghalang peluru berpandu dari Gaza.. tapi dalam perang 8 hari baru ni, mereka tak mampu menangkis peluru yang begitu banyak yang tidak tahu dari mana datang, sedangkan Hamas tidak memiliki sebanyak itu.. sebab itu, perang 8 hari baru-baru ini 14-21 November 2012 dikenali dgn Sijjin min Nar- Batu dari neraka- yang menghujani Israel sampai mereka minta genjatan senjata.. Allahu Akbar!
              https://www.facebook.com/Shahrina.A.S/posts/443546382361621?comment_id=4563427&offset=0&total_comments=4
              Like · · 11 hours ago ·
          Ratu Rimba Niagara added a new photo.
          Photo
          Like · · · 16 hours ago via mobile ·

        YA ALLAH AKU REDHA AKU HAMBA-MU

        YA ALLAH KUTUNGGU KUN FAYAKUN
        PADA SEGALA CITA-CITAKU

        Ya Allah sebelum aku bertemu-Mu
        Izinkanlah aku melakukan amal soleh yang ada Nilaian di Sisi-Mu
        Belas kasihanlah padaku Ya Allah..
        Kerana padamu saja yang kusandarkan harapan
        Hidup dan matiku adalah atas kehendak-Mu
        Andainya hari ini hari terakhirku hidup di bumi-Mu ini aku redha
        Jikalah Kau panjangkan umurkan
        Berilah aku peluang untuk berbuat kebaikan yang Kau redhai...
        Capaikanlah segala cita-citaku...
        Cita-citaku adalah
        Lambang cintaku pada-MU
        Lambang cintaku pada semua hamba-Mu
        Maka makbulkanlah Ya Allah Yang Maha Berkuasa
        Atas Setiap Sesuatu Yang Engkau Kehendaki...
        KUN FAYAKUN
        Aamiin Aamiin Amiin Ya Rabal A'Lamin

        Hamba-Mu yang kerdil merayu pada-Mu Ya Allah
        Yang Menguasai Seluruh Alam Semesta...
        Maka Makbulkanlah doaku ini
        Aamiin Ya Rabbal A'Lamin.

        Hamba-Mu,
        Rabeah Mohd Ali
        Nama yang sudah tercatat sejak azali lagi
        Aku redha itu namaku
        Aku redha aku hambaMu
        Aku redha aku dilahirkan ke dunia
        Atas izin-Mu
        Makanya redhakanlah aku menjadi
        Khalifah-Mu di bumi-Mu ini
        Dengan melakukan amal soleh
        Yang ada nilaian di sini-Mu
        Inilah perjanjianku dengan-Mu
        Ketika aku di dalam kandungan ibuku Fatimah
        Bapaku Mohd Ali...
        Berilah kebajikan Rahmat Kasih-Mu kepada kedua orang tuaku
        Sebagaimana mereka telah memelihara dan mendidikku
        Sehingga aku kenal diriku
        Aku kenal-Mu Ya Allah
        Aku redha Fatimah ibuku
        Aku redha Mohd Ali bapaku
        Aku redha semua ahli keluargaku
        Aku redha semua sahabat alam mayaku
        Aku redha takdir-Mu ke atas aku
        Makanya Ya Allah atas redhaku ini
        Kau balaslah pula
        Dengan memberi keizinan aku
        Beramal soleh semata ikhlas kerana-Mu
        Aamiin Aamiin Aamiin Ya Rabbal A'Lamin ...

        Hamba-Mu Yang Mengharap Belas Kasihan-Mu,
        Rabeah Mohd Ali
        17 Disember 2012
        Like · · · 12 hours ago ·

        • DOA KASIH UNTUK WAN UDA TERSAYANG

          Assalamualaikum...wr wb
          Salam sejahtera kepada wan uda di sana
          Apa kabar wan uda di sana

          Maafkan putri
          Kerana tak dapat datang
          Di saat-saat wan uda tertunggu-tunggu
          Kedatangan putri

          Wan uda kata
          Bila putri nak datang
          Wan uda rindukan putri
          Wan uda rindukan canda putri
          Wan uda sayangkan putri
          Putri saja yang faham wan uda

          Wan uda...
          Putri pun sayangkan wan uda
          Putri pun rindukan wan uda

          Kalau boleh putri mahu menjaga Wan uda
          Tapi apakah daya putri tiada berdaya
          Maafkan putri wan uda

          Seronok bila bertemu wan uda
          Macam-macam yang wan uda ceritakan pada putri
          Semuanya sedih-sedih kisah wan uda
          Semuanya buatkan putri menangis wan uda
          Tapi sampai sekarang putri belum pun dapat
          Mengarangkan cerita wan uda
          Wan udaku sayang sabar ye...
          Nanti putri datang bawakan
          Makanan untuk wan uda
          Wan uda doakanlah putri dimurahkan rezeki
          Melimpah ruah dari-Nya Insya-allah Aamiin

          Boleh putri binakan istana indah untuk
          Wan uda dan rakan sebaya wan uda
          Kita hidup bersama
          Putri siapkan makanan untuk wan uda
          Putri ajar wan uda dan bunda Fatimah
          Mengaji Al-Quran ...
          kita bezikir bersama-sama
          Sembahyang bersama-sama
          Kita bercanda bersama-sama
          Kita tak perlu lagi
          Ingatkan hal-hal dunia
          Yang semuanya membuatkan kita sedih...
          Kta gunakan masa kita untuk
          Beramal soleh
          Mana tahu kita mati dalam beramal soleh

          Tak sanggup putri lihat
          Wan uda tinggal keseorangan
          Di pondok terpencil itu
          Wan uda sudahlah sakit
          Jalan pun gunakan kerusi
          Masakpun tak mampu
          Wan uda cuma tunggu
          Menantu wan uda
          Hantar makanan
          Itulah makanan semangkuk
          Yang dipanaskan
          Makan secara sedikit-sedikit berhari-hari
          Agar tahan seminggu
          Bila habis
          Wan uda tak makan
          Wan uda kelaparan

          Dulu masa ada anak wan uda masih hidup
          Bolehlah dia datang setiap hari menghantar makanan
          Ini dia sudah tiada lagi siapa yang hendak menghantr makanan
          Harap belas kasihan menantu ...
          Apalah sangat kasih menantu dengan anak
          Masa suaminya hidup kasihlah ibu mertuanya
          Suaminya sudah meninggal ibu mertuanya tidak dihiraukan

          Wan uda bukan tak ada anak
          Tapi anak macam pontianak
          Adakah tapak rumah wan uda tinggal
          Hendak dijual?
          Kalau dijual habis ke mana wan uda hendak tinggal?
          Anak...anak...inilah dia anak pontianak...

          Sabar ye wan uda
          Doakan putri murah rezeki ye wan uda...
          Putri sedang berjuang bermati-matian ini wan uda...
          Manalah tahu usaha putri Allah makbulkan...

          Di bayangan putri kita tinggal bersama-sama
          Putri masakkan apa makanan kegemaran wan uda
          Kalau wan uda sakit putri suapkan wan uda ye..
          Putri bawa wan uda dan bunda fatimah
          Jalan-jalan makan angin
          Melihat keindahan alam ciptaan Tuhan...
          Mesti bahagia kan wan uda...

          Putri masih ingat lagi selepas hari raya
          Putri bawa wan uda dan bunda fatimah
          Jalan-jalan dan kita makan di restoran
          Putri pesan makanan yang wan uda suka
          Seronok makan sama-sama kan wan uda

          Lepas habis makan kita bersiar-siar di pantai...
          Menghirup udara segar
          Wan uda kata ..wan uda nak tukarkan nama
          Tanah wan uda kepada putri
          Beria-ia wan uda mahu bagikan pada putri
          Tapi putri tidak mahu
          Kerana pasti nanti anak wan uda marahkan putri
          Buat apa bagi anak yang tak kenang budi ..
          Adakah patut ibunya dibuat macam sampah terbuang?
          Baik wan uda bagi pada putri
          Kalau wan uda mati boleh putri jual dan
          Gunakan wang itu untuk capaikan cita-cita putri

          Menangis putri wan uda
          Wan uda terlalu memahami putri
          Tak akan tergamak putri nak ambil harta wan uda yang
          Itu cuma wan uda miliki

          Putri yang nak usahakan
          Menghadiah rumah indah untuk wan uda
          Dan mengambilkan pembantu rumah untuk menjaga
          Semua keperluan wan uda
          Tapi putri tak beritahu wan uda
          Takut nanti wan uda mengharap pulak

          Tapikan wan uda...
          Dalam putri sedang berangan-angan
          Untuk wan uda dan bunda Fatimah
          Sampai hati wan uda...
          Tinggalkan putri
          Tinggalkan tanpa pesan
          Tinggalkan putri selamanya
          Tinggalkan putri belum sempat untuk
          Menghadiahkan wan uda sebuah rumah
          Untuk persiapan jalan-jalan ke Syurga-Nya
          Wan uda sudah pergi sebelum sempat
          Untuk putri membahagiakan wan uda ...

          Tahukah wan uda saat ini
          Putri menangis hiba
          Mengingatkan wan uda
          Tiada lagi tempat putri
          Menceritakan masalah putri pada wan uda
          Putri benar-benr terasa kehilangan wan uda
          Benar-benar wan uda...
          Manalah tahu wan uda...
          Berkat kita saling berkasih sayang kerana-Nya
          Kita dapat bertemu di Syurga-NYa
          Insya-Allah Aamiin Ya Rabbal A'Lamin ...

          Ya Allah Sesungguh-Nya Kau Maha Penyayang...
          Kau sukakan kepada yang saling berkasih sayang
          Saling berkasihan belas kerana-Mu
          Maka-Nya Ya Allah dengan belas kasihan-MU
          Kau ampunkan segala kesalahan ibu saudaraku
          Yang bernama Asmah Hussein..
          Masukkanlah dia ke dalam roh-roh hamba-Mu
          Yang beramal soleh berkat dia berniat memberikan
          Tanah miliknya untuk aku usahakan ke jalan-Mu Ya Allah
          Ya Allah biar pun tanah itu tidak dipindah milikkan
          Kepada aku tapi nawaitunya sudah ada Ya Allah...
          Kau mengira setiap amalan itu dengan niat hamba-Mu
          Makanya kau terimalah niatnya itu dengan ganjaran
          Pahala dari-Mu yang berlipat kali ganda atas niat
          Sedekah jariahnya dengan balasan Syurga-Mu
          Aamiin Aamiin Aaamiin Ya Rabbal A'Lamin.
          Sampaikan pahala fatehah ku dan rakan-rakan alam mayaku ini padanya
          Aamiin Aamin Amiin Y Rabbal A'Lamin,

          Doa kasih putri dan rakan-rakan alam maya putri untuk wan uda tersayang,
          Putri kesayangan mu,
          Ratu Rimba Niagara
          181212

          AL- FATEHAH
          Like · · · 11 hours ago ·

          • Ahmad Tajuddin likes this.

          • Ratu Rimba Niagara shared Harmiera Adnan's photo.
            Assalamualaikum n selamat pagi..
            Assalamualaikum n selamat pagi..
            Unlike · · · Promote · about an hour ago ·

            • You and Ahmad Tajuddin like this.
            • Ratu Rimba Niagara LIHATLAH INDAHNYA BULAN DI SANA
              BEGITULAH INDAHNYA PERSAHABATAN KITA!

              Assalamualaikum & kepada yang membenci diri ini ampunkan aku. Walaupun bencikanku karya-karyaku masih
              sudi teman baca terima kasih kerana benci tapi rindukanku...

              walaupun kita saling bisu membisu di alam maya nan bisu
              di kesempatan ini ku memohon maaf jika ada salah bicaraku
              pada kalian yang membenci diri ini ...maafkanlah diri ini
              di alam maya tidak ketemu lagi ..moga di Syurga kita ketemu
              Insya-Allah Aamiin. Itu juga doa yang pernah kita amiinkan
              bersama. Lihatlah bulan di sana..indahkan !Begitulah
              indahnya persahabatan kita di alam maya ini.
              Salam kasih sayang dariku sahabatmu,

              Ratu Rimba Niagara
              4 Safar 1434H
              18 Disember 2012


            • (PETIKAN DARIPADA WALL PUJANGGA RATU RIMBA NIAGARA CINTA 5 BENUA)
              181212 

0 comments:

Post a Comment

 
;