Sunday 18 August 2013

PURNAMA KUHADIAHKAN UNTUK ANAK CUCU NUSANTARA TERCINTA



LAGI KUAT TERJANGAN OMBAK KE AKU
JIKA AKU TABAH MENGHADAPINYA
ALLAH SWT BALAS PURNAMA NAN INDAH UNTUKKU
SUBHANALLAH ALHAMDULILLAH ALLAHU AKBAR
PURNAMA ITULAH YANG AKAN KUHADIAHKAN KEPADA
ANAK CUCU NUSANTARAKU YANG TERICINTA SAMPAI SYURGA
IN SHAA ALLAH AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN.
Like ·  · Unfollow Post ·  · Promote
  • YA ALLAH HIDUP DAN MATIKAN AKU DALAM FISABILILLAH AAMIIN

    Malam sudah lewat
    sedangkan ilham
    masih mencurah datang
    ingin kutulis...tulis....
    siar...siar...siar...
    di laman fbku
    yang ku anggap
    seperti Taman-Taman Syurga
    aku teruja dengan bahasa-bahasa yang kutulis
    sebab aku tahu bahasa yang kutulis itu semuanya baik-baik
    dan setiap yang baik itu sudah pasti datang dari-Nya

    amat indah bahasa
    ilham dari-NYa
    lagi ditulis lagi dikongsi/bagikan
    lagi banyak ilham yang datang...
    tak tertulis...tulis....
    terlalu Besar-Nya Rahmat Kasih Allah padaku
    Syukur Alhamdulillah....

    andai aku robot
    kan kutulis tanpa henti
    tapi aku cumalah manusia biasa...
    memerlukan rehat....
    Tuhan maafkan aku jika aku tidak menulis
    izinkan aku rehatkan minda
    untuk kuteruskan perjuangan tinta esoknya pula
    andai-NYa Kau izinkan aku terus bernafas lagi
    setiap saat setiap detik
    semua-Nya dalam genggaman-Mu
    makanya aku pasrah Ya Allah...
    KAULAH PENGURUS TAKDIR HIDUP DAN MATIKU...
    YA ALLAH HIDUPKAN & MATIKAN AKU
    DALAM KEBAIKAN
    YANG KAU KIRA AMALAN SOLEH SEBAGAI BEKALAN DI HARI MATIKU NANTI
    AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN

    ...........................................................
    hingga akhir hayatku berstatus hamba-Mu
    12 Syawal 1434H
    19 Ogos 2013M
    Like ·  ·  · Promote · a few seconds ago · 
  • 1 atau 2? 

    Nk yg menarik lgi? Like --> Abby & Farhan
    Like ·  ·  · 6 hours ago · 
  • Tuan Suhaimi shared Update Mengenai Mesir Dan Morsi Disini's video:Video Terbaru Kegilaan As-sisy !SHARE Sebelum Didelate FB !
    Politician · 45,878 likes
    Video Terbaru Kegilaan As-sisy !SHARE Sebelum Didelate FB !
    Aug 17, Week of Departure Demo
    Kegilaan Tentera Sisi membedil
    rakyat Mesir dengan kereta kebal dan senjata.
    Length: 2:00
PURNAMA KUHADIAHKAN UNTUK ANAK CUCU NUSANTARA TERCINTA

0 comments:

Post a Comment

 
;