Saturday 13 June 2015

SASTRA ANUGERAH ILAHI (460) BERJUANG JANGAN SAMPAI SEPARUH JALAN



SASTRA ANUGERAH ILAHI (460) BERJUANG JANGAN SAMPAI SEPARUH JALAN

PINNED POST

News Feed

ASAL USUL MELAYU
Video dokumentari 20 minit yang menceritakan kepada kita sejarah paling awal bangsa Melayu itu sendiri. Siapakah Melayu... dan bagaimana orang Melayu boleh berada di nusantara ini? Semuanya akan terbongkar dalam sebuah dokumentari.
KLIK SHARE DAN LIKE agar semua bangsa Melayu di luar sana kenal asal usul mereka.
YOUTUBE.COM
Like · Comment ·   · 12127

News Feed

RECENT ACTIVITY
Ok memandangkan ramai ahli dlm grup ni tak bagi totop.. Apa cadangan anda utk grup ni??.. tak kiralah apa2 je cadangan nye.. smile emoticon
  • You and 9 others like this.
  • Alfian Wan Hassan bagi br1m ...hahaha
  • Aniq Rukaini Alololo.. admin mmg apologetik sadistik.. sodeh tengok..
  • Rabeah Binti Mohd Ali Rugi jika grup ini ditutup bagaikan seorang pejuang lari dari medan juang. Jangan dengar kata ahli grup dengar kata hati admin apa niat asalnya mengujudkan grup melayu bani jawi. Admin hanya buang ahli yang mengujudkan huru hara dalam grup ini , timbulkan perbalahan, kebencian sesama ahli, pantau post setiap ahli jika tidak kena mengena dengan misi dan visi grup lupuskan aja post tersebut. Untuk mengekalkan grup hati mesti kering membuang ahli yang menimbulkan huru hara grup. Sekadar pandangan dan cadangan.
  • Rabeah Binti Mohd Ali Ahli yang tak aktif wujud seperti tak wujud ...diremovekan aja.
    9 mins · Like
  • Rabeah Binti Mohd Ali Jangan pentingkan kuantiti tapi pentingkan kualiti barulah setiap ahli mainkan peranan masing-masing kenapa mereka menjadi ahli grup. Jika wujud seperti tak wujud bagaikan patung cendana bisu sebagai pemerhati yang tak bisa berkata-kata untuk memberi cadangan , komen dan like. Amat rugi sekali jika punya ahli grup yang tidak boleh memberi kerjasama kepada admin dan rakan-rakan grup. Setidak-tidaknya ahli grup bisa menjayakan misi dan visi admin kenapa admin wujudkan grup melayu bani jawi jika grup ini ditubuhkan hanya sekadar suka-suka atau mengujudkan perbalahan dan saling membenci sesama ahli barulah ditutup grup ini.
    4 mins · Like
  • Rabeah Binti Mohd Ali Sekarang ini pokok pangkalnya admin tanya pada diri admin sendiri adakah perjuangan yang sudah diniatkan kerana Allah hanya separuh jalan saja? amat rugi jika separuh jalan sedangkan kita belum jalan lagi...
PETIKAN WALL GRUP MELAYU BANI JAWI & GRUP PUJANGGA RATU RIMBA CINTA 5 BENUA
26 SYAABAN 1436H
13 JUN 2015

0 comments:

Post a Comment

 
;