Saturday 11 February 2012

SAYA BERKUNJUNG KE MALAYSIA BERSAMA ROMBONGAN SULTAN ABDURRAHMAN THAHA SYAIFUDDIN, KELUARGA BESAR DI MALAYSIA

Rasanye sudah tak sabar ingin cepat ke malaysia...........
 ·  · Thursday at 9:01am · 
  • You and Farida Dwi H like this.
    • Rabeah Mohd Ali Selamat berkunjung ke Malaysia Mas Iman
      Moga kunjungan Mas Iman dapat mengeratkan lagi talisiraturrahim di antara dua benua ini. Amin Ya Rabbal A'Lamin.
      Thursday at 9:25am · 
    • Mas Iman insya allah sebab saya bersama rombongan sultan abdurrahman thaha Syaifuddin, keluarga besar di malaysia...
      Thursday at 9:35am ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Saya doakan Mas Iman dan rombongan Sultan Abdurrahman Thaha Syaifuddin selamat berkunjung di Malaysia dan moga menjadi kenangan terindah nanti.
      Thursday at 9:43am · 
    • Mas Iman trims atas wellcomenya, semoga ibu Rabeah dapat jumpa ya.
      Thursday at 9:45am ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Insya-Allah...terima kasih kerana Mas Iman sudi menjadi sahabat fb bunda....moga memberi kebaikan dunia akhirat. Amin Ya Rabbal A'Lamin.
      Thursday at 9:48am · 
    • Mas Iman sama-sama bunda, sebab puisi bunda saya suka sekali bacanya, itu adalah karya yang hebat, bisa dicetak untuk di sebarluaskan itu bunda.
      Thursday at 9:53am · 
    • Rabeah Mohd Ali Alhamdulillah ...itulah yang bunda cita-citakan....mana tahu Mas Iman boleh memberi kerjasama untuk merealisasikan hasrat bunda yang sudah lama terpendam ini sebelum dipanggil Ilahi.
      Thursday at 10:00am · 
    • Mas Iman oh kenapa bunda bicara begitu, orang masih banyak sayang bunda...saya saja belum jumpa dengan bunda, semoga allah panjangkan umur bunda, amin
      Thursday at 10:02am ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Amin Ya Rabbal A'Lamin

      Moga umur bunda dipenuhi dengan segala kebaikan , keberkatan dan keredhaan Ilahi itulah yang bunda dambakan...nanda...tolong doakan bunda ye...
      Thursday at 10:05am · 
    • Mas Iman Ya Allah Puji Engkau Yang Maha Kuasa, aku merasa harus apa, bicara apa, berdoa apa, meminta apa, ketika seorang yang mulia telah rindu, engkaupun telah mengetahui semuanya, tapi hanya satu saya mohon jumpakan saya dengan bunda Rabeah Mohd Ali dengan kuasamu, Amin.
      Thursday at 10:09am · 
    • Rabeah Mohd Ali Amin Ya Rabbal A'Lamin

      Terharu bunda nanda...
      Bunda sangkakan siapalah bunda untuk disayangi ikhlas sebegini rupa...rupa-rupanya tidak begitu...
      Allah Maha Pengasih Allah Maha Penyayang
      Mengurniakan seorang hambaNya menghargai bunda apa adanya..
      Thursday at 10:14am · 
    • Mas Iman terus terang saya menangis bunda bicara begini, sudahlah bunda saya tak tahan, melihat hamba Allah yang shaleh ini, bunda walaupun baru saya yakin bunda termasuk manusia pilihan kasih allah SWT. doakan saya bunda semoga urusan ananda berhasil cepat.
      Thursday at 10:21am ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Amin Ya Rabbal A'Lamin

      Nanda...
      Setiap pertemuan terjadi pasti ada hikmahnya yang tersembunyi yang kita tak tahu tapi Dia Maha Tahu...
      Mana tahu pertemuan kita membawa keberkatan hidup dunia akhirat kita dan semua yang bersyukur Atas Kurniaan DariNya.

      Sejujurnya... bunda amatlah bersyukur dengan apa yang DiAturkan Allah untuk bunda. Termasuklah perkenalan bunda dengan anakanda Mas Iman. Syukur sebanyak-banyakNya Pada Allah SWT.
      Thursday at 10:32am · 
    • Mas Iman Allah selalu kabulkan doa hambanya, bila kita same berdoa pasti Allah kabulkan, amin
      Thursday at 10:34am ·  ·  1
    • Sri Hartini Om...kapan ke Malay Sri juga bulan depan mau kesana
      Thursday at 10:47am · 
    • Mas Iman masih lama bulan April, ada acra apa Sri
      Thursday at 11:06am · 
    • Sri Hartini Jalan-jalan aja om..
      Thursday at 4:46pm · 
  • (PETIKAN DARIPADA WALL MAS IMAN )
    11 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;