Friday 10 February 2012

TUHAN TOLONGLAH KAU LEMBUTKAN HATI SAHABATKU UNTUK MEMBANTU AKU YANG KELEMASAN INI!!!

 ·  · 
  • You, Ayahanda ChikPenaluka Kersani and 3 others like this.
  • 50 of 178
    • Penaluka Kersani cincauuuu lah...dahaga ni he3
      January 21 at 4:25pm ·  ·  4
    • Akhtarullah Syihab kaulah pahlawan basikal penaluka ku..huhu
      January 21 at 4:25pm ·  ·  1
    • Akhtarullah Syihab teh tarik cincau satu kak beah....
      January 21 at 4:25pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Berhenti solt dulu ye..
      January 21 at 4:25pm ·  ·  3
    • Penaluka Kersani hahahhaaha..benar tu AS.....KEROPOK LEKOR SATU KAK MIRDZA AHHHH
      January 21 at 4:26pm ·  ·  2
    • Penaluka Kersani jommmm maaf ye...solat dulu
      January 21 at 4:26pm ·  ·  2
    • Akhtarullah Syihab kita makan pas solat eh...
      January 21 at 4:26pm ·  ·  1
    • Penaluka Kersani oraittttt.......
      January 21 at 4:26pm ·  ·  2
    • Akhtarullah Syihab as salamualaikum....
      January 21 at 4:27pm ·  ·  1
    • Akhtarullah Syihab kim salam kat abang n kakak masing2 ye...
      January 21 at 4:27pm ·  ·  1
    • Akhtarullah Syihab hehehe
      January 21 at 4:27pm ·  ·  1
    • Penaluka Kersani WAALAIKUMMUSSALAMMMMM......
      January 21 at 4:28pm ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali Hihihi cun melucun tu dinda mirdza ... ini yang buat kanda cayang kat mirdza ye...makasih ye...barulah puas nak cakap! dinda AS cam ne lak..napa tak tepati janji...tengoklah nanti tak nak kawan...jangan marah ...hihihi Kawan yang sejati saling faham memahami...hihihi
      January 21 at 5:08pm ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali Kita semua pinjamanNya sementara kita syukur kurniaanNya pada kitakan . Dinda AS kita tu bila lagi??..hihihi
      January 21 at 5:13pm ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali Penaluka pun sama terus lupa janji? Inikah namanya kawan? Dah terus sakit balik lukakaku ini ...dah masuk balik dalam cengkerang kura-kuraku...adoii sakitnya??? hihihi
      January 21 at 5:15pm ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali Mirdza..kita tunggu janji dinda AS dan penaluka kan3 hihihi kalau dia orang tak tepati janji kita pulaukan karya puisi mereka ..biar dia orang tahu...kita ni nak tul-tul kenal ...ada ke kita nak kena cakap dengan bayi DJ dan basikal penaluka...bayi boleh faham ke ? Basikal boleh faham ke apa kita cakap kan3 hihihi
      January 21 at 5:22pm ·  ·  3
    • Rabeah Mohd Ali Nak gi masak jap...ye...selagi dia orang tak hantar gambar yang hensem2 tu kita tak yah layan dia orang biar dia tahu ...kena terderanya bila tak dengar suara yang tak didengar telinga....hihihi
      January 21 at 5:27pm ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali Hai pahlawan pujanggaku...kami tunggu wajahmu tarikh luput tempuh hingga bulan mengambang malam ni ye...hihihi
      January 21 at 6:10pm ·  ·  3
    • Rabeah Mohd Ali Sri Kandi??? Hissh.....hihihi orang yang mendengar meluat...takutku mirdza..tak pelah sri kandi perasan sendiri...mereka takkan marah kan3 hihihi
      January 21 at 6:28pm ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali Tahu tak pe...kang...kang..ramai yang tak mahu kawan dengan kita...cian kita terpaksa hilang kawan...sedih tau...bila hilang kawan...hihihi bukan salah kita kan nak jadi macam padai cikit je...Itu semua Kurniaan Allah yang kita harus syukuri bukan banggai..betul tak mirdza?? Hihihi
      January 21 at 6:35pm ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali hihihioookhikhi..gelak kura-kura sumpahan si penaluka. hihihi
      January 21 at 6:39pm ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali hihihi pak kal lah aku ni kura-kura tak pandai nak gelak macam manusia...sekarang ni terlampau gelak aku dah tepelanting dari dalam kolek jatuh ke dalam tasik...tolong aku mirdza!!!!! Aku nak lemas ni....!!!! hihihi
      January 21 at 6:43pm ·  ·  2
    • Akhtarullah Syihab lama menanti dapat lebih pahala sabar...
      January 21 at 6:50pm ·  ·  2
    • Akhtarullah Syihab janji tetap janji...lambat atau cepat je soalnya...i allah akan tiba ke inbox kanda2 berdua....
      January 21 at 6:51pm ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali Kau kena kuat mirdza...sat lagi matilah aku...tolong aku mirdza..mintalah denganTuhanmu berikan kekuatan tenaga yang luar biasa..agar dapat tolong aku dari mati lemas...!!! Tolong aku mirdza....!!! matilah aku!!!! hihihi
      January 21 at 7:00pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Hari dah nak malam ni...dan kat si ni hujan ribut...jangan...kau setega itu mirdza...kata kau sayangkan kawan sejati...buktikan...buktikan...hihihi
      January 21 at 7:02pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali nak harap baby tolong mana boleh dia baby lagi tau apa?? nak harap si basikal tu..lagi tak boleh harap ...mana ada basikal boleh kayuh dalam air...hihihi
      January 21 at 7:05pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Aku tak mahu tali siraturrahim dengan baby dan basikal..ye..mereka tak faham cakap aku...kau suruhlah mereka tukar gambar cepat barulah boleh selamatkan aku kerana dia faham apa yang aku katakan...hihihi
      January 21 at 7:10pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Lepas mahgrib...kutunggu mereka selamatkan aku...hihi hi ini minta Allah lembutkan hati dia orang selamatkan aku dari lemas...sabar...sabar....hihihi
      January 21 at 7:14pm ·  ·  1
    • Penaluka Kersani ahahahhhhhahhahah....tergolek-golek aku..
      January 21 at 8:27pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Penaluka ...aku tergolek kat sini kau setega itu gelakkan aku ...mirdza pula diamkan diri tak mahu sambut tanganku yang lembik ni..adakah kau geli mirdza??? AS pula terus menghilangkan diri...adakah ini yang dinamakan kawan setia???
      (hihihihi) Tuhan tolonglah Kau lembutkan hati sahabatku untuk membantu aku yang kelemasan ini!!
      (hihihi)
      January 21 at 9:14pm ·  ·  2
    • Akhtarullah Syihab lemas kat darat memang orang tak datang...bomba pun tak sudi nak jenguk muka..kikiki
      January 23 at 12:37am ·  ·  1
  • (PETIKAN DARIPADA WALL AKHTARULLAH SYIHAB)
    11 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;