Tuesday 14 February 2012

SEMOGA, KERANA SEMUA ITU SUDAH DIATUR OLEH ALLAH SWT



Saya nak cerita pengalaman saya pada anda ...saya menunggu untuk satu temujanji makan masa selama enam jam lamanya...saya rasa hendak mengalah dalam penantian itu...tapi saya berdoa pada Allah diberi kekuatan untuk saya menanti....maklumlah kalau saya berjaya dengan temu janji tersebut...Insya-Allah saya dapat pelaburan saham dunia akhirat....itu yang membuatkan saya sabar menanti....kalau anda sanggup tak menanti selam 6 jam untuk sesebuah temu janji???
 ·  · 3 hours ago


    • Wahyu Yudi kesabaran yang luar biasa, belum tentu semua orang bisa seperti itu
      about an hour ago ·  ·  1

    • Rabeah Mohd Ali Ye sahabatku itu yang kulalui bukan untuk satu temujanji saja begitu sudah banyak kali tak terkira banyaknya..tapi moga kali ini adalah temujanji yang Allah Perkenankan keberhasilannya. Amin Ya Rabbal A' Lamin.
      about an hour ago · 

    • Wahyu Yudi semoga, kerana semua itu sudah diatur oleh Allah
      56 minutes ago ·  ·  1

    • Rabeah Mohd Ali Yang penting kita kena bersangka baik dengan Allah SWT kalau itulah temu janji yang aku dambakan diperkenankanNya makanya itulah yang harus kusyukuri selagi hayat di kandung badan.
      51 minutes ago · 

    • Wahyu Yudi Tuanku Permaisuri, di Brunei bulan Juli ada even budaya, apakah anda ada rencana ke pertemuan tersebut
      44 minutes ago · 

    • Rabeah Mohd Ali Duhai Kanda DiRaja dari benua sana...siapalah beta yang tinggal di Istana Rimba yang terpencil ini...manalah bisa beta ke even budaya yang gilang gemilang itu ye...beta dengan dunia beta menyambut even pun dengan segala sang di rimba ini...
      35 minutes ago · 
(PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
14 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;