Sunday 2 December 2012

HIKMAH MENDAULATKAN MELAYU & ISLAM



Ratu Rimba Niagara shared Merah Silu's photo.
Alhamdulillah. Sukacita dimaklumkan. Dengan pertolongan 3 orang ahli jawatankuasa yang cukup pakar dalam bidang undang2 dan media massa, 10 perkara yang mahu dinyatakan sebagai cara untuk mendaulatkan Melayu dan Islam telah berjaya diperhal
usi malam tadi berdasarkan maklum balas peserta dari acara HIKMAH 4 Nov di Shah Alam dan HIKMAH 25 Nov di Melaka. 10 perkara ini akan diserahkan secara rasmi oleh saya kepada Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Ali Rustam pada Pertemuan Busana Tradisi & Pendekar Melaka di perkarangan Muzium Budaya @ replika istana lama Melaka di sebelah pintu gerbang A Famosa Ahad ini. Saya diberitahu 9 orang guru tua silat akan mengiringi saya untuk penyerahan. Kawan2 yang memeriahkan HIKMAH semua dijemput menjadi saksi detik bersejarah ini.

Daripada: Merah Silu
Like · ·
Alhamdulillah. Sukacita dimaklumkan. Dengan pertolongan 3 orang ahli jawatankuasa yang cukup pakar dalam bidang undang2 dan media massa, 10 perkara yang mahu dinyatakan sebagai cara untuk mendaulatkan Melayu dan Islam telah berjaya diperhalusi malam tadi berdasarkan maklum balas peserta dari acara HIKMAH 4 Nov di Shah Alam dan HIKMAH 25 Nov di Melaka. 10 perkara ini akan diserahkan secara rasmi ol
eh saya kepada Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Ali Rustam pada Pertemuan Busana Tradisi & Pendekar Melaka di perkarangan Muzium Budaya @ replika istana lama Melaka di sebelah pintu gerbang A Famosa Ahad ini. Saya diberitahu 9 orang guru tua silat akan mengiringi saya untuk penyerahan. Kawan2 yang memeriahkan HIKMAH semua dijemput menjadi saksi detik bersejarah ini.
— with Ana Faqirullah, Ahmad Ridza Bukhari, Megat Faris and 45 others.

0 comments:

Post a Comment

 
;