Friday 17 May 2013

SEKALUNG BUNGA IBU PERTIWI KEPADA RAKAN ALAM MAYA YANG SUDI MEMBACA SASTRA NUSANTARA KARYA RATU RIMBA NIAGARA




  1. Recent Posts by Others on Najib RazakSee All

    • Saya selaku Ketua caw, mic kg muhibbah ingin melahirkan rasa kesyukuran dan gembira atas kemenangan tuan( Pesuruhjaya Bn) atas kemenangan cemerlang yang dicapai dalam pilihanraya • Saya bersama-sama seluruh pimpinan dan ahli-ahli mic daerah Jerantut, pahang mengucapkan syabas dan tahniah kepada tuan. ~Shivanathan PKC, AMP
      1 · 45 minutes ago

    • Saya rasa kita patut kena kan cukai di negara ini lebih banyak, ini kerana ramai tak tahu (rakyat), kos pembaik-pulihan sarang tebuan (mungkin rambut) memakan belanja yang besar. Sekian.
      47 minutes ago

    • Taniah atas kejayaan pilihan raya ke 13. Akan tetapi ingin saya merujuk atas satu perkara yang baru saya ketahui iaitu kadar penghantaran bungkusan keluar negara melalui Pos Malaysia telah meningkat hampir 90%. Perkara ini telah mengejutkan saya pagi tadi apabila menghantar bungkusan ke Australia dikenakan charge setinggi RM 95.00, yang mana beberapa hari lepas cuma di kenakan charge dalam RM 53.00 hingga RM 58.00 sahaja. Apabila melihat kadar dalam laman POS Malasia, amat terkejut apabila melihat paparan kadar pos untuk barangan seberat 100gm ke Australia dikenakan charge setinggi RM 75.00 untuk penghantaran udara.
      50 minutes ago




0 comments:

Post a Comment

 
;