Wednesday 1 June 2011

YUSOF KELANA YK

RABEAH MOHD ALI:

Terima kasih duhai saudaraku,
Kerana terimaku sebagai kawanmu;
Jiwa senimu jiwa seniku,
Insya-Allah ada karya kita bertemu.
(2 Mac 2011)

YUSOF KELANA YK

Sama-sama pengkarya seni,
Hasil senimu bersama kreativiti;
Senimu terus menabur bakti,
Umpama mencari sesuap rezeki.
(3 Mac 2011)

RABEAH MOHD ALI
Berkarya bukan mencipta nama,
Tapi inginkan karya ternama;
Hajat hati ingin bekerjasama,
Dengan saudara Yusof Kelana.
(26 April 2011)

RABEAH MOHD ALI:
Salam, kalau saya minta saudara beri pandangan
pada skrip Putera Duyung karya saya boleh tak?
(16 Mei 2011)

YUSOF KELANA YK: Boleh tu boleh tapi mungkin makan
masa lama sikit sebab saya tengah menulis skrip untuk
telemovie dan drama bersiri.
(16 Mei 2011)

RABEAH MOHD ALI: Lama pun tak apa… asalkan ada
yang sudi memberi pandangan pada karya Putera Duyung
kerana saya sudah 17 tahun dalam simpanan saya…kejap
lagi saya emelkan ye…
(16 Mei 2011)

YUSOF KELANA YK : Ok, kalau ada masa nanti akan saya
tengok.
(16 Mei 2011)

RABEAH MOHD ALI: Saya dah emelkan skrip Putera Duyung,
kalau ada masa lagi layarilah blog saya nak cari :
bukukreatifpatriotik@blogspot.com
(16 Mei 2011)

YUSOF KELANA YK: Ok tq saya dalam rancangan untuk
menerbitkan drama kenegaraan berjudul, “Titisan
Darah Pahlawan” berdasarkan cerita dari buku Sang
Saka Biru Terbitan PDRM, kalau terlaksana kelak …
memerlukan beberapa penulis.
(16 Mei 2011)

RABEAH MOHD ALI: Cuba layari blog saya:
bukukreatifpatriotik@blogspot.com (mana tahu
dapat idea serba sedikit.
(16 Mei 2011)

(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK RABEAH MOHD ALI)

0 comments:

Post a Comment

 
;