Monday 25 July 2011

MOHON TUNJUK AJAR PROFESOR LIM SWEE TIN PENYAIR TERSOHOR

RABEAH MOHD ALI:

Terima kasih profesor Lim Swee Tin,
Kerana sudi terimaku sebagai sahabatmu,
Kau sasterawan yang menjadi kebanggaan,
Kerana dirimu tiada jemu mencurahkan ilmu.

Sebagai tanda persahabatan sudilah layari blog saya:

sasterakuduniaku.blogspot.com
bukukreatifpatriotik.blogspot.com

Segala pandangan dan pendapat amatlah diharapkan dan dihargai
selagi hayat di kandung badan.


Lim Swee Tin
July 19


Terima kasihlah juga. Saya suka tu, nanti saya masuk.


Rabeah Mohd Ali
July 19


Rabeah Mohd Ali

Terima kasih kerana sudi nak melayari blog saya. Saya di sini
nantikan dengan penuh debaran pendapat atau komen daripada
profesor bagi menaik tarafkan mutu penulisan saya.
Terima kasih untuk segalanya.

Lim Swee Tin
July 19


Ok, sudah tentu.


Rabeah Mohd Ali
July 19

Suka...suka... sukanya!
Bagaikan mimpi jadi nyata!
Bulan jatuh ke riba!
Pucuk dicita ulam mendatang!
Yang ditunggu dah datang!
Hebatnya penangan ilmu sastera yang diminati
Sepenuh jiwa dan raga!
(Maaf kerana terlalu beremosi...hihihi)
Faham-fahamlah muridmu di usia senja begini!

(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACERBOOK RABEAH MOHD ALI)
19 Julai 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;