Saturday 15 February 2014

BUNGA-BUNGA CINTA RIMBA NIAGARA




YA ALLAH SAMPAIKAN BUNGA-BUNGA CINTA-MU KE PERDU HATI
SEMUA HAMBA-MU YANG MENCINTAI-MU DAN MERINDUI-MU
LAMBANG CINTAKU PADA-MU DAN SEMUA SAUDARA SEISLAMKU
YANG BERADA DI ATAS MUKA BUMI-MU
AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN.
Like ·  ·  · 52 minutes ago · 



  • ISTANA JAMBATAN KE SYURGA UNTUK IBUKU
    MOGA ALLAH PANJANGKAN UMUR IBUKU AAMIIN

    aku bersyukur
    aku masih punyai ibu
    segala kasih tercurah padanya
    melihat wajah ibu 
    pasti aku terheret rindu dan sayang
    semakin rindu semakin sayang
    bila berjauhan
    bergugus gugus rinduku padanya
    bila dekat rasa tidak mahu berpisah
    andai aku tidak punyai cita-cita
    mahu aku menghabiskan usiaku yang tersisa ini
    bersama ibuku menjaga ibuku sebaik mungkin
    selagi hayatnya ada
    tapi perjuanganku untuk menggapai citaku masih
    dalam pemburuan 
    andai berjaya telah kuangankan
    untuk membina 
    Istana Jambatan Ke Syurga Untuk Ibuku 
    biar ibuku menghabiskan usianya bersama rakan sebayanya
    belajar ilmu akhirat dan beramal sebanyak mampu 
    fokuskan kepada akhirat
    lupakan dunia
    kerana masa telah terlalu suntuk
    untuk membicarakan hal remeh temeh dunia
    yang mana membuat kita rasa tidak mahu mati
    hidupku hanya terfokus pada dunia
    moga Allah swt makbulkan cita-citaku
    untuk menghadiahkan ibuku sebuah 
    Istana Jambatan Ke Syurga-Nya...
    Aamiin Ya Rabbal A'Laamiin

    "BONDAKU HAJJAH FATIMAH DOAKAN MOGA ANAKANDA BERJAYA DALAM MENGGAPAI BINTANG DI LANGIT KE TUJUH AAMIIN"

    "YA ALLAH PANJANGKAN USIA IBUKU DAN SIHATKANLAH IBUKU KERANA AKU BELUM LAGI MEMBALAS JASANYA PADAKU AAMIIIN YA RABBAL A'LAMIIN." 

    ................................................................................
    ANAKMU YANG MENYAYANGIMU SAMPAI SYURGA AAMIIN
    27 Muharram 1435H
    1 Disember 2013M

0 comments:

Post a Comment

 
;