Saturday 17 September 2011

AYAHANDA CHIK

Ayahanda Chik:

salam....apa khabar?...ingat saya lagi...
selamat hari raya aidil fitri.....

Unlike · · See Friendship · Yesterday at 10:31am

You like this.

Rabeah Mohd Ali Waalaikumsalam...kabar baik....ingat-ingat ...
lupa ye...maaf ye kalau saya lupa ayahanda Chik...
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin...moga persahabatan ini
membawa keberkatan dariNya. Amin. Kalau sudi layari blog saya ye...
nak minta pandangan daripada ayahanda chik. Boleh ke...

Yesterday at 10:49am · Like

Ayahanda Chik apa nama blognya??? macammana dengan dunia penulisan????
saya dah agak lama mnyepi diri...insyaAllah nak buat come back balik....

Yesterday at 12:04pm · Like

Rabeah Mohd Ali

Terima kasih kerana sudi nak layarinya...saya amat-amat alukan pandangan
daripada ayahanda chik...kalau ayahanda chik tak keberatan berikan apa
saja pandangan ye:

blog: sasterakuduniaku.blogspot.com
blog: bukukreatifpatriotik.blogspot.com
blog: mogaallahredha.blogspot.com


Dunia penulisan adalah bidang yang amat saya minati sejak kecil lagi.
Harap mendapat tunjuk ajar dari ayahanda chik dan yang penting
sokongan daripada ayahanda chik .

Yesterday at 12:29pm · Like


Ayahanda Chik insyaAllah....nanti bila ada lapang masa, saya akan
buka blog tu....sekarang tinggal kat cheras atau mane?????

Yesterday at 12:33pm · Like


Rabeah Mohd Ali Terima kasih kerana sudi layari saya tunggu
pandangan daripada ayahanda chik.

Yesterday at 12:46pm · Like


Ayahanda Chik salam...teruskan usaha anda...saya dah lawat
blog anda....tahniah!!!!!


3 hours ago · Like


Rabeah Mohd Ali Waalaikumsalam. Terima kasih kasih atas kesudian
ayahanda chik melawat blog saya...boleh beri ulasan sikit...


about an hour ago · Like


Ayahanda Chik keseluruhannya bagus.....tak ada rancangan untuk dibukukan???
menulis sesuatu yang subjektif.....org suka atau tak suka bukan kerja kita...
teruskan usaha menulis selagi tak puas.....puaskn diri sendiri lebih
penting dari mendengar nista orang lain.....


about an hour ago · Like


Rabeah Mohd Ali Kalau ayahanda chik sudi menjadi rakan niaga saya...sudi ke...


about an hour ago · Like


Ayahanda Chik nak buat macam mana???


about an hour ago · Like



Rabeah Mohd Ali Saya bukanlah orang yang arif dalam perniagaan...
mana tahu ayahanda chik boleh berikan pandangan dan idea bagi
menjayakan karya saya dibukukan.


about an hour ago · Like


Ayahanda Chik macam biasa...cari penerbit....


about an hour ago · Like


Rabeah Mohd Ali Kalau macam tu...buat masa sekarang sudah ada yang
mahu menerbitkannya...sedang tunggu ni... apapun terima kasih atas
perhatian ayahanda chik dalam perkara ini ye...doakan saya ye...


about an hour ago · Like


Ayahanda Chik insyaAllah kita sama-sama teruskan prjuangan dalam
dunia penulisan ni....saya baru nak mula balik setelah sekian lama
menyepi diri....


about an hour ago · Like


Rabeah Mohd Ali Bagus le tu...dah berapa tahun menyepi dalam perjuangan
penulisan...ayahanda chik tanya saya berapa lama saya sudah tinggalkan
dunia penulisan ....sudah hampir dua puluh tahun saya tidak aktif...s
ebab tu lah....baru nak dinukilankan di blog...maklumlah...
baru nak belajar menulis semula hihihi

about an hour ago · Like


Ayahanda Chik samalah kita.....ada masa singgahlah di laman fb saya...
kawan-kawan seangkatan pun lama jumpa.....ingat mama aliah ahmad???
Tak dapat dapat nak contact....


about an hour ago · Like


Rabeah Mohd Ali Ingat-ingat lupa ye...yang digelar dengan panggilan
Mama ke? saya pun dah lama tak dengar beritanya..


about an hour ago · Like


Ayahanda Chik insyaAllah dengan izinNya...jumpe 1 hari nanti.....


about an hour ago · Like


Rabeah Mohd Ali Amin Ya Rabbal A'Lamin. Ayahanda chik tinggal
di mana sekarang ye... dah ada bisnes sendiri ke....?
buat bisnes apa ye...


about an hour ago · Like


Ayahanda Chik melaka.....berniaga kecil-kecilan....


about an hour ago · Like



Rabeah Mohd Ali Saya doakan menjadi besar-besaran jadinya
perniagaan ayahanda chik...Amin Ya Rabbal A'Lamin.
Nanti boleh menjadi pelabur dalam menjayakan karya-karya
saya ....hihihi


about an hour ago · Like


Ayahanda Chik insyaAllah ...amin....


about an hour ago · Like


Rabeah Mohd Ali Ya Allah Ya Tuhanku Kau Kurniakan Kepada
Sahabatku Rezeki Yang Melimpah Ruah Yang Berkat-Berkat
Dengan rezeki yang kau limpahkan itu dia dapat menjadi
seorang Jutawan Dunia Dan Akhirat. Amin Ya Rabbal A'Lamin.

about an hour ago · Like


Ayahanda Chik terima kasih.....doa yang sama juga
untuk anda....amin....

about an hour ago · Like

Rabeah Mohd Ali Amin Ya Rabbal A"Lamin

a few seconds ago · Like


(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK RABEAH MOHD ALI)
16 September 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;