Tuesday 17 May 2011

TEMAN FACEBOOK AI HAIBARA SABAH

RABEAH MOHD ALI:

Terima kasih duhai saudari Haibara ku,
Kerana terimaku menjadi rakanmu;
Impianmu impianku,
Moga menjadi realiti atas doa restu.
(13 Mei 2011)


AI  HAIBARA:  Terima kasih juga kak Rabeahku
kerana sudi hulurkan pertemanan, aku harapkan
tunjuk ajarmu untuk menggapai sebuah  kecemerlangan.
(13 Mei 2011)


RABEAH MOHD ALI:  Adikku Haibara, diriku tak punyai
apa-apa untuk disandarkan sebuah kecemerlangan
tetapi cuma ada kecekalan , ketabahan dan keazaman
yang tinggi yang tak pernah padam untuk memburu
kecermelangan justeru ingin kukongsikan segala
pengalaman dan ilmu yang setitis ini untukmu Haibara
agar kau dan aku untuk sama-sama menggapai
kecemerlangan yang dimpikan menjadi realiti. Kita
sama-sama berusaha ye atas dasar kejujuran, keikhlasan
dan kasih sayang.  
(13 Mei 2011)


RABEAH MOHD ALI:  Nanti kalau Haibara ada masa sudilah
layari blog akak ye:  bukukreatifpatriotik@blogspot.com
(pandangan Haibara amat akak alu-alukan tentang karya
akak tu ye)
(14 Mei 2011)

AI HAIBARA:  Iya kak… Insya-Allah
(14 Mei 2011)
 

RABEAH MOHD ALI:  Terima kasih.  Akak nantikan komen
dari Haibara ye…Haibara ada blog tak?
(14 Mei 2011)
 

RABEAH MOHD ALI:  Kak Rabeah, saya tiada blog nanti
saya layari blog akak…insya-Allah saya akan komen.
(14 Mei 2011)
 

RABEAH MOHD ALI:  Terima kasih…itu yang bertambah
sayang tu hihihi…
(14 Mei 2011)
 

Putera puteriku kusayang kamu,
Kerana kamulah pewaris Negara ini;
Justeru rebutlah menimba sebanyak mana ilmu,
Agar kau menjadi pemerintah yang adil nanti.
(14 Mei 2011)

(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK  RABEAH)
 

0 comments:

Post a Comment

 
;