Sunday 19 February 2012

AKU ADA KAMU...KAU ADA?


ENGKAU ADA? AKU TAK ADA...

Engkau ada karya hebat?
Aku tak ada...
Aku ada!
Hebat sangat ke karya engkau tu ye
Mestilah hebat! Sebab bahasa aku puitis tak macam engkau!
Syukur Alhamdulillah engkau ternama dan disanjung ...
Engkau cemburu ke....?
Sikit pun tak...

Engkau ada harta?
Tak ada...
Aku ada...tujuh keturunan... harta aku tak habis...
Syukurlah Tuhan beri nikmat kekayaan pada engkau

Engkau ada cinta?
Tak ada...
Aku ada...cinta sehidup semati sayang gila-gila dengan aku...
Syukurlah Allah Kurniakan pada engkau cinta sehidup semati
Kesihan engkau patutlah engkau sepi kan...
Aku tak sepilah...!Aku redha dengan ketentuanNya
Kau tak cemburu dengan aku ke?
Kenapa pulak aku nak cemburu dengan engkau ye...
Yelah aku punya karya...punya harta ...punya cinta...engkau apa ada?
Walaupun aku tak ada apa-apa seperti yang kau ada..aku bersyukur apa adanya...

Karya Rha NS
2 Januari 2012
 ·  · Yesterday at 12:27pm · 
  • Sha Izani and Zulkafli Mohd like this.
    • Zulkafli Mohd aku ade kamu...kau ade?
      Yesterday at 12:38pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Ada...di hati mu...hihihi
      Yesterday at 12:42pm ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Ucu...nengoklah atuk mu ni...hingga enek tak tahu nak kata apa...ucu pun tahu atuk dah ada... hihihi
      Yesterday at 6:21pm ·  ·  2
  • (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
    19 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;