Sunday 19 February 2012

ANTARA AYAH DAN IBU AKU BERADA DI TENGAHNYA


Aku berada ditengahnya..
Entah mengapa semua yang indah kini jadi berbeda..
Tetap saja aku menghormati setiap keputusan mereka..
Tapi salahkah jika diantara mereka harus ada yang mengalah demi kebaikan ikatan
keluarga..
Salahkah jika aku mengatakan kepada mereka agar kembali ke sedia kala..
Tanpa mempersoalkan semua yang terjadi dan hanya ada bahagia..
Aku bingung harus bagaimana..
Karena itu haknya dan tak bisa di ganggu gugat oleh pihak ketiga..
Atau aku diam saja seolah tidak tau ada apa dengan mereka..
Semoga ada jalan yang terbaik untuk mengatasi setiap kendala..
Dan aku pun dapatkan pelajaran dari setiap persoalan karena dengan
begitu kelak dapat berjaya...!

 ·  · 59 minutes ago via mobile · 
  • You, Wildant Gilman Ahmad and 15 others like this.
    • Bro Tea ada apa brow?
      56 minutes ago ·  ·  3
    • Aisyah Aini sabar ya wild..!
      53 minutes ago ·  ·  3
    • Wildant Gilman Ahmad ‎@bro..biasa aja bro..
      @aisyah..Insya Allah..
      @akak diari..iya akak,Insya Allah mencoba bersabar dan tabah dengan semuanya...!
      45 minutes ago ·  ·  3
    • Rabeah Mohd Ali Nanda teracinta...
      kau terlalu kerdil untuk mengetahui masalah ayahanda dan bunda
      bunda tahu betapa remuk redamnya hatimu
      lantaran ayahanda dan bundamu tidak sefahaman
      masing-masing ada alasan tersendiri
      lalu kau yang menjadi mangsanya
      maafkan bunda nanda...
      maafkan ayahanda juga...
      apapun masalah pasti ada penyelesaiannya
      mendung pastinya reda...
      kerana awan tompok hitam di langit sudah tidak aktif lagi
      tapi akan muncul pelangi cinta
      yang indah untuk mengikat kasih yang terlerai bercantum semula...
      doakan moga ayahanda dapat maafkan bunda
      dan hati bunda terbuka untuk menerima ayahanda kembali pada bunda
      agar nanda bisa tersenyum semula...
      senyuman nanda pasti bikin bunda menangis syahdu dalam syukur padaNya...
      doakan moga perpisahan tidak terjadi lagi...
      doakan kita sekeluarga dapat hidup bahagia hingga ke akhir nanti...
      hingga ke Syurgawi...
      44 minutes ago ·  ·  4
  • (PETIKAN DARIPADA WALL WINLDANT GILMAN AHMAD)
    19 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;