Sunday 19 February 2012

MENGHARAPKAN SUMPAH DAN JANJI KARYA ADRIANA RIANA

keresahan menikam di jiwa ku
bagai susunkan sembilu
sedangkan egkau semakin jauh
meninggalkan harapan ku
tak terdaya aku menderita
mengharap sumpah dan janji
apakah salah dan dosa ku
hingga kau tinggalkan daku
kembalilah engkau kepada ku
agar terubat rindu pintu hatiku
hanya untuk mu
hanyalah untuk................mu

dimanakah bayangan cintamu menghilang
diriku
aku masih setia di sini
mengharap cinta mu
dimanakah sumpah janji mu
dulu kau ucapkan
tak terdaya aku menderita
mengemis kasih mu
keindahan sewaktu bersama mu
sering mengoda kenangan
sewaktu kesepian melandaku
bayanganmu entah di mana
 ·  ·  · Yesterday at 1:39pm
  • You and 6 others like this.
    • Rabeah Mohd Ali 
      Bayanganku sentiasa bersamamu
      cumanya kau tak kelihatan
      tika kau merinduiku...aku pun merinduimu
      cumanya belum masa dan waktunya untuk aku
      mematrikan kasih suci kita yang telah kita janjikan
      bersama untuk sehidup semati
      sabarlah sayang...
      janji pasti kan kukotakan
      kerana hatiku telah terikat kasih dan cinta padamu
      cintaku tiada dua tiada tiga
      hanya kau yang satu kucinta di dunia ini
      tapi harus diingat...
      cintaku pada Tuhan mengatasi segalaNya
      jika cintaku padamu adalah kehendakNya
      tika itulah cinta kita jadi realiti
      di dunia bawa ke akhirat
      Insya-Allah Amin Ya Rabbal A'Lamin
      Yesterday at 4:30pm ·  ·  1

  • (PETIKAN DARIPADA GROUP ILAHI)
    19 Febuari 2012 

0 comments:

Post a Comment

 
;