Monday 22 July 2013

FISABILILLAH PILIHANMU FISABILILLAH PILIHANKU



FISABILILLAH PILIHANMU FISABILILLAH PILIHANKU

Counter Jihad
[ADMIN]

Selepas di Approve, sila nyatakan identiti anda disini berserta niat & tujuan anda menyertai group ini. sila hulurkan salam kepada saudara yang lain. maaf, kebelakangan ni, ada beberapa individu yg 'join', tp seperti hanya mengintai2 saja.

--------------------------------------------------------------------------

"Masuk rumah, sunnah dengan kaki kanan. Beri salam, memadai dengan salam yang pendek - Assalamualaikum. Kalau dalam rumah tiada orang, malaikat yang akan jawab salam kita tetapi, jika syaitan yang ada di dalam rumah kita, salam itu akan memedihkan telinga syaitan, dan membuatnya lari."

Terima Kasih.

By: Admin Group Tentera Fisabilillah

FISABILILLAH PILIHANKU FISABILILLAH PILIHANMU

Assalamualaikum wr wb,

Kepada Admin Group Tentera Fisabilillah

Terima kasih kerana sudi menjemput saya ke group Tentera Fisabilillah
saya tidak sangka dimasukkan ke group Tentera Fisabilillah
sebab saya bukan seorang pria yang gagah perkasa menjadi Tentera Fisabilillah

Definasi Tentera Fisabilillah kita sudah maklum ."TENTERA YANG BERJUANG KE JALAN-JALAN ALLAH" kerana ingin menjadi pejuang Tentera Allah barangkali inilah matlamat Admin menubuhkan Group ini. Barangkali dalam skop yang lebih luas lagi.

Mengenangkan matlamat kita sama , saya cuba menyiarkan karya-karya bertemakan KETUHANAN dan PEJUANG FISABILILLAH untuk menyuntik semangat Tentera FISABILILLAH , sejujurnya saya amat menyanjungi mereka yang menyandang jawatan , 'TENTERA FISABILILLAH' hidup dan mati hanya untuk Allah dan rela mati ke jalan Allah . Saya Tabik Tentera Fisabilillah 3 kali kepada semua ahli group TENTERA FISABILILLAH moga niatmu niatku untuk mati dalam perjuangan FISABILILLLAH dimakbulkan Allah swt In Shaa Allah AAmiin.

Kepada Admin Tentera Fisabilillah (Counter Jihad) saya ucapkan tahniah atas usaha murni admin mengwujudkan group TENTERA FISABILILLAH walaupun sekadar di alam maya tapi amat besar maknanya bagi semua yang berminat hidup dan mati ke jalan Allah. Moga Allah sahajalah yang dapat membalas usaha murni Admin.

Admin TENTERA FISABILILLAH semestinya ada misi dan visi kenapa ditubuhkan group ini ...bukan sekadar wujud tapi tak wujud ...bukan sekadar intai-intai berita ahli group dan amatlah rugi jika ada di group ini tidak memberi apa-apa fungsi. Terlalu bakhil bin kedekut dengan idea, like, pandangan, wang ringgit dan harta untuk diinfakkan bagi membantu mereka yang berjuang ke jalan Allah.

Saya pasti admin tidak mementingkan ramainya ahli tapi admin pentingkan keaktifan ahli group dan saya amat kagum admin berprinsip begitu. Sebab matlamat diwujudkan group ini bukanlah sekadar laman-laman sosial remaja yang cuma berbual kosong , umpat mengumpat, kutuk mengutuk, hina menghina, ujub dan riak dengan pangkat dan harta yang dimiliki.

Group ini pastinya tidak akan ada budaya politik jika ada pun politik yang membela rakyat tanpa memburukkan mana-mana parti. Fokus utama di group ini adalah untuk
bagaimana merealitikan cita-cita murni untuk menjadi TENTERA FISABILILLAH agar tercapai In Shaa Allah Aamiin jika sesama ahli dan admin ada semangat setia kawan mahu saling bekerjasama merealisasikan cita-cita ahli yang mahu sesungguhnya hidup dan mati dalam FISABILILLAH tanpa mementingkan kepentingan sendiri.

Jika admin ingin merealisasikan segala misi dan visinya, sikap haruslah tegas. Menapis sebarang pos daripada ahli yang keluar dari tema FISABILILLAH dan boleh mengundang perselisihan faham sesama ahli dan keluarlah bahasa-bahasa yang melambangkan kelemahan iman kita. Jika ini dibiarkan berterusan tanpa ada pengawalan admin pastilah segala misi dan visi gagal separuh jalan.
Mana-mana ahli yang tak aktif hanya sekadar wujud tapi tak wujud mereka itulah perisikan yang mahukan berita-berita dari group ini dan mahu memusnahkan group ini sebab lumrah sebagai manusia mahu saling memberi bakti jika dijemput untuk berbakti bukan sebagai pemerhati yang tak ada fungsi.

'HIDUP ADALAH ATAS PILIHAN KITA MOGA PILIHAN KITA SELARI DENGAN KEHENDAK ALLAH SWT ,'FISABILILLAH PILIHANKU FISABILILLAH PILIHANMU MOGA HIDUP DAN MATI KITA DALAM FISABILILLAH AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN'

'MAAF ZAHIR BATHIN ANDAI ADA KEKHILAFAN DALAM BERSASTERA'

RATU RIMBA NIAGARA
AHLI GROUP TENTERA FISABILILLAH
14 Ramadhan 1434H
23 July 2013M
(PETIKAN DARIPADA WALL GROUP TENTERA FISABILILLAH)
14 Ramadhan 1434H
23 July 2013M
(PETIKAN DARIPADA WALL GROUP TENTERA FISABILILLAH)
14 Ramadhan 1434H
23 Julai 2013M

0 comments:

Post a Comment

 
;