Thursday 7 May 2015

SASTRA ANUGERAH ILAHI (18) ILMU ALLAH ITU LUAS


SASTRA ANUGERAH ILAHI (18) ILMU ALLAH ITU LUAS

Benarkah al-Quran mempunyai 6666 ayat???.adakah perkara ini pasti??..atau cuma mendengar dr mulut ke mulut dan kita sndiri tidak pasti??..korg nk taw berapa sbnrnya jumlah ayat dalam al-quran??...sila la kira sendiri ye..tambahkan kesemua 114surah..pasti bukan 6666..moga sama2 dpt keampunan dan mendapat pahala dr Allah..amiiinnnn...
‪#‎ILmuAllahItuluas‬
Like · Comment · 
"Lihatlah dunia apa yang diperlakukan kepada keluarga kami yang tak berdosa ...
kami tinggal sebatang kara tiada tempat bergantung dan berteduh kasih sayang lagi.Di mana mujahidku tolong selamatkan kami...buktikan pada Allah kamulah pejuang Allah yang kamu laungkan selama ini....!!!!
kami diuji dengan kehilangan keluarga tersayang kami redha
tapi kamu mesti ingat mujahidku kamu diuji juga bila nak datang selamatkan kami...di sinilah Syurga menantimu andai kamu selamatkan kami daripada kekejaman yang tak berperi kemanusian ini.....derita kami tiada penghujungnya...tolonglah selamatkan kami , bantulah kami apa yang kamu terdaya ... Allah pasti membantu kamu percayalah...!!!"
kami sekarang menjadi yatim piatu akibat kekejaman manusia berhatikan iblis dan syaitan!!!
Selamat tinggal dunia kekejaman aku tenang kini berjumpa Tuhanku.
DAULAT TUANKU! MOGA ALLAH MERAHMATI TUANKU! AAMIIN
Untuk anak2 Perak..
Koleksi Zainal Al Johan - Cakera Alam
- Begitu juga dengan manusia pertama yang belayar mengelilingi dunia iaitu Panglima Awang pada era 1400-1500. Beliau tidak menggunakan kompas sebaliknya menggunakan Cakera Alam yang menggunakan lima buah cakera yang bukan sahaja mampu memberikan petunjuk arah, malahan juga maklumat bintang, tiupan angin, pasang surut air, dan pelbagai lagi.
Sumber : belogmystery.blogspot
Like · Comment · 

PETIKAN WALL GRUP  KEBANGKITAN BANI JAWI (NUSANTARA)
& PUJANGGA RATU RIMBA CINTA 5 BENUA
19 REJAB 1436H
8 MEI 2015 

0 comments:

Post a Comment

 
;