Sunday 31 July 2011

AKU INGIN BERHENTI MENCINTAI MU

Rabeah Mohd Ali:

Weerdaa....aku dah berhenti mencintaimu ...
kerna kau sepi tanpa berita...
kau bilang mahu baca skrip teater karya ku
tapi sampai sekarang senyap je...
jadi ke tak jadi kau tak bilang samaku...
aku di sini tertunggu-tunggu bagaikan pungguk rindukan bulan...
sampai hatimu we...buat gi ni...aku dah terkecewa ni we....
tak pelah we ku tahu kau sibuk dengan tugasmu hingga kau lupakan aku...
biarlah aku beralih arah pada yang sudi nakkan skripku itu....hihihi

3 hours ago · Like · 1 person

WeeRdaa Bey:

Aduh kakak ni...kenapa bah cakap begitu? Adui....

3 hours ago · Like

Rabeah Mohd Ali:

Kau dengan Gibran Cepu sama aje...
cakap punyalah berkobar-kobar semangatnya...
dua-dua...bisu....
aku ngak bisa mencintaimu lagi...
kalau berdua ngak boleh jadi pacar seniku yang setia....hihi

3 hours ago · Like

Rabeah Mohd Ali;

Sekarang ni kau bilang sama aku...
kau mahu teruskan ke atau ngak...
kalau ngak bilang aje ngak....
aku pun tak mahu ternanti-nanti lagi....hihihihi

3 hours ago · Like

Rabeah Mohd Ali;

Aku nak bawa....skrip ke ni...
pada yang sudi...selamat tinggal...
kedua pacar seniku....
aduhai malangnya nasib cinta seniku tiada yang sudi....
terkeciwa aku....lagi....hihihi

3 hours ago · Like

Rabeah Mohd Ali:

Kalau kau tak dengar kabar berita dari ku lagi...
maknanya cinta seniku telah beralih arah....
maafkan aku duhai pacar seniku...
biarlah derita ini kutanggung sendiri...
mana tahu ada yang sudi melamar cinta seniku ini....
nangis aku dibuat oleh mu we...
kerana aku telah terhenti mencintaimu yang selama ini
kuagung-angungkan cintamu agar betapak di hatiku...
berbunga-bunga mewangi sepanjang hari...sepanjang bulan...
sepanjang tahun...sepanjang musim hingga tak bermusim pun
didia tetap berbunga cinta seni....
ininikah balasan yang kuterima darimu we....

3 hours ago · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali:

Maafkan aku we aku terlalu beremosi padamu...
selamat tinggal bunga-bunga cinta...
selamat tinggal bunga-bunga sayang...

3 hours ago · Like


Rabeah Mohd Ali:


Macam mana we...jadi tak skrip spontan akak....
jangan marah ye...itu cuma lakonan aje....
saja je nak usik we...hihihi

3 hours ago · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali:

Kalau sedang beremosi...ayat-ayatnya menusuk kalbu tau...
tak percaya cuba...we laluinya ...
pasti we dapat skrip yang bagus-bagus begitulah cara
penulisan akak we....tapi we jangan ambil hati..ye..
akak tak kisahlah we kalau we dapat teruskan...
akak faham dengan keadaan we sentiasa sibuk dengan
tugas harian. Kalau akak di tempat we ...
akak pun macam tu jugak kan!. Ok...jangan pendamkan
segala yang terkusut tu ye...akak mohon maaf jika
ada yang tak menyenangkan di hati we...
itu semua lakonan aje ye...
kalau marah juga dendalah akak suruh nyanyi lagu apa...
boleh juga untuk menebus dosaku pada adik kesayanganku ini.
Maafkan aku bah...hihihi

3 hours ago · Like


WeeRdaa Bey:

kakak,nanti we tanya dengan kawan-kawan mana tau ada berminat 
kalau mereka berminat buat pementasan teater di Sabah ni...
ok jugaka kan...sekarag susah belum ada masa lapang lgi kak..

2 hours ago · Like · 1 person


Rabeah Mohd Ali:

Akak faham...sayang...dah baca skrip pengantin Raja Rimba
ke belum sayangku Weerdaa...

2 hours ago · Like · 1 person


WeeRdaa Bey:

Dah baca tapi kena ulang 2,3,4 kali supaya kita boleh
faham betul-betulkan kakak?
best tu kalau buat teater...khas untuk kanak-kanak  pun boleh..

2 hours ago · Like

Rabeah Mohd Ali:

Terpulang pada we lah...asalkan we...senang hati...
apa kabar anak manja kita tu...senyap je...

2 hours ago · Like · 1 person

Gibran Wrd Best hello kak Rabeah...

2 hours ago · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali:

Muncul...pun ...ingat dah tenggelam dah...
tak nak timbul-timbul...hihihi...macam mana skrip di atas
aku telah berhenti mencintaimu...ok tak...


(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK RABEAH MOHD ALI)
27 Julai 2011)

0 comments:

Post a Comment

 
;